Voor 50 euro minder heb je dan wel een betere camera en accuduur (? - ben ik niet helemaal zeker van), dus zo dom ben je nietquote:Op maandag 30 december 2013 14:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Shit, hoe dom ben ik, heb mijn zusje vorige week een paar maand oude (zo goed als nieuwe) Galaxy S4 laten kopen voor 350 euro en bedenk me nu pas weer dat de Nexus 5 nieuw te koop is voor 399 euro...
Haha nee oke, het zijn beide erg goede toestellen maar ik was gewoon echt helemaal vergeten dat de Nexus 5 ook zo goed was voor 400 euro nieuw ipv dat zij steeds op Marktplaats naar goedkope S4's ging zoekenquote:Op maandag 30 december 2013 14:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voor 50 euro minder heb je dan wel een betere camera en accuduur (? - ben ik niet helemaal zeker van), dus zo dom ben je niet
En je kunt er altijd zelf nog 4.4 op zetten, zal 'ie ook wel een tikkeltje sneller zijn dan de Nexus 5 denk ik. Mocht je zelfs een échte Google Play Edition ROM erop zetten krijg je ook de updates zo snel. Dan heb je dus een soort van Nexus S4
Met beide toestellen zit je niet mis. Geen reden om ook maar een greintje spijt te hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha nee oke, het zijn beide erg goede toestellen maar ik was gewoon echt helemaal vergeten dat de Nexus 5 ook zo goed was voor 400 euro nieuw ipv dat zij steeds op Marktplaats naar goedkope S4's ging zoeken
Bedankt voor je uitgebreide post. Ik zal je suggesties meenemen in mijn zoektocht.quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een nadeel bij het moeten installeren van al die apps is naar mijn mening dat het geheugenverbruik toeneemt, meer dan wanneer het gewoon in de ROM zelf verwerkt is. Ook is het lastig het allemaal in eenzelfde stijltje te krijgen. Verder kun je bij een ander Androidtoestel alle eigenzinnigheden natuurlijk ook gewoon uitzetten en zelf wat andere zaken installeren. Of zelfs een heel eigen ROM.
Maar als je veel muziek wil afspelen, zou ik eigenlijk alle genoemde toestellen links laten liggen. Of inderdaad voor de genoemde Z10 of Jolla gaan, aangezien die het toestaan om een microSD-kaartje te gebruiken. Met de 16 of 32 GB (als die versie te krijgen zijn in Nederland) kom je immers niet ver (er gaat nog ruimte vanaf voor het OS dus je hebt niet eens die 16 of 32 GB). Of ieder ander Android-toestel met een redelijke audio output en de mogelijkheid om een micro-SD-kaartje te gebruiken. Een Galaxy S4 is inderdaad een vrij logische keus. Misschien een Xperia Z die wat tientjes goedkoper is.
Overigens deel ik de mening dat de G2 het betere toestel is tov de Nexus 5. Vooral wegens het grotere scherm, dunnere bezels en de betere camera. De overige zaken zoals de knoppen vind ik zelf ook fijner (handig voor varieren van het volume tijdens het bellen, en het unlocken via het 'tappen' vind ik fijner dan steeds aan de zijkant te zoeken, zeker bij de nexus-toestellen die aan de voorkant van boven en onder op elkaar lijken is dat irritant). Voor muziek zijn ze eigenlijk even geschikt. Dezelfde audio-output en dezelfde schijfruimte. De mediaspeler van LG is top inderdaad, maar vooral voor video. Voor audio zou ik kijken naar Apollo, Omich, Rocket Music player of PlayerPro (die ik zelf gebruik).
Het is ook maar mijn zusje's telefoon dus ik heb geen spijt, ze weet uberhaupt niet wat een Nexus is dus ze zal ook niets missen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Met beide toestellen zit je niet mis. Geen reden om ook maar een greintje spijt te hebben
Naar wat ik heb gezien is de One X ook nog steeds een retesnelle telefoon. Maar ik ken het gevoel ja, was bij mij tot voor kort ook zo (en dan hebben we het over broertje en moeder, die geven al helemaal niets om wat voor telefoon ze hebben haha)quote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn zusje's telefoon dus ik heb geen spijt, ze weet uberhaupt niet wat een Nexus is dus ze zal ook niets missen.
Het enige waar ik spijt van heb is dat haar telefoon nu beter is dan die van mij (HTC One X)
Herkenbaar.....:)quote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is ook maar mijn zusje's telefoon dus ik heb geen spijt, ze weet uberhaupt niet wat een Nexus is dus ze zal ook niets missen.
Het enige waar ik spijt van heb is dat haar telefoon nu beter is dan die van mij (HTC One X)
Ja voor mij ook een dealbreaker, ik neig nu naar de LG G2.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen radio?? Ja kut.. deze valt af dus en ik had er zin in. bleeh
Ja, dat is wel even minder jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen radio?? Ja kut.. deze valt af dus en ik had er zin in. bleeh
Die vind ik nog steeds qua uiterlijk het allermooist, maar een batterij die niet te vervangen is trekt me niet echt gezien mijn ervaringen met de levensduur van de HTC accu's.quote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef Skillstorm het volgende:
Zo'n ramp is het toch niet.
Neem de HTC One dan.
Deze is goed moet ik zeggen, echt waar. Ik kom er de dag mee door. Het is geen HTC One X stunt die ze uithalen die inderdaad snel out of battery was. Heb de HTC One en Nexus 5 en de One gaat wat langer mee denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die vind ik nog steeds qua uiterlijk het allermooist, maar een batterij die niet te vervangen is trekt me niet echt gezien mijn ervaringen met de levensduur van de HTC accu's.
Moto G een optie?quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Die vind ik nog steeds qua uiterlijk het allermooist, maar een batterij die niet te vervangen is trekt me niet echt gezien mijn ervaringen met de levensduur van de HTC accu's.
Ook zeker een extreem goede telefoon voor de prijs, mijn zusje heeft die onlangs gekocht voor 200 euro, echt een steal voor zo'n top toestel, en het heeft radio. Alleen een nadeel is de storage....8GB. (16gb bestaat ook wel maar nog niet hier denk ik)quote:
Ja heb ik ook naar gekeken, op zich een mooi toestel voor een hele goede prijs, maar die camera is nog slechter dan wat ik nu heb. Goede camera vind ik wel belangrijk. Ja en te weinig geheugen idd.quote:
Dan is de LG G2 een goede keuze. De vormgeving van het toestel en de software moet je wel liggen..quote:Op maandag 30 december 2013 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heb ik ook naar gekeken, op zich een mooi toestel voor een hele goede prijs, maar die camera is nog slechter dan wat ik nu heb. Goede camera vind ik wel belangrijk. Ja en te weinig geheugen idd.
Ja dat zijn ook wel geinige telefoons inderdaad, kwam ik ook nog tegen. Maar ook geen bovengemiddelde accu en ook onvervangbaar. En nog niet goed verkrijgbaar. Zullen ook nog wel veel kinderziektes inzitten. Maar is denk ik wel iets voor de toekomstquote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Skillstorm het volgende:
Moto X is ook nog een optie. (maar niet echt verkrijgbaar in NL)
En die categorie heb je ook nog de Oppo Find 5 en binnenkort Oppo Find 7, en zelfs deze:
Die camera zit in elk geval goed.Apart wel. Zou de review wel even bekijken.
16GB is te weinig?quote:Op maandag 30 december 2013 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heb ik ook naar gekeken, op zich een mooi toestel voor een hele goede prijs, maar die camera is nog slechter dan wat ik nu heb. Goede camera vind ik wel belangrijk. Ja en te weinig geheugen idd.
Dan haal je de 16 uit Engeland, kost je 200 euro.quote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen 8gb te krijgen hier, en maar 1gb RAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |