Die foto was 'de shit'.quote:Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kan me niks herinneren daarvan maar was veel aanwezig
Nee, want ik mag niet op mezelf stemmen en dan heb ik net als iedereen 0 puntenquote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Prima toch? Fogel kiest gewoon over 11 dagen een leuk onderwerp.
dat is ook.quote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, want ik mag niet op mezelf stemmen en dan heb ik net als iedereen 0 punten
Sterker, omdat je niet stemt sta je op -1 stemquote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, want ik mag niet op mezelf stemmen en dan heb ik net als iedereen 0 punten
Oh crapquote:Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sterker, omdat je niet stemt sta je op -1 stem
Dat klinkt een beetje flauw.quote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Prima toch? Fogel kiest gewoon over 11 dagen een leuk onderwerp.
Het is toch ook een rotonderwerp? Ik kan er echt niets mee..quote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje flauw.
Ik ben nog steeds van plan mee te doen maar ik moet nog even wat bedenken.
Nee vind ik niet. Het is misschien wat breed maar rot vind ik het niet.quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is toch ook een rotonderwerp? Ik kan er echt niets mee..
Wat doe je elke dag en maak daar een foto vanquote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga gewoon een foto van een boom maken… Er zal vast iemand vinden dat het te maken heeft met routine.
Jouw vriendin onder de douche is ook routine tochquote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
de boom laat elk jaar zijn bladeren vallen.. => routine
eeerm.....quote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jouw vriendin onder de douche is ook routine toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |