Leuk Metaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik kwam HEF vorig jaar tegen op een gangbang.
So wie so een beetje kansloos dat een grote rapper bij aan lager wal geraakte rockers gaat zitten #jammerquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef kalinhos het volgende:
Iemand Jiggy gezien bij Ali B op Volle Toeren vanvaond?
Mee eens, had veel meer Jiggel verwacht. Sticks & Winne hadden de mooiste versiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een van de weinige keren dat ik beide nummers volkomen kut vond.
Metaan achtige postquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:28 schreef riazop het volgende:
Ene NIVI maakt de 37e remix van Cho's Misschien wel he?
Het orgineel op 1.100.000 kliks in een maand.quote:
ik dacht dat het kijks wasquote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Het orgineel op 1.100.000 kliks in een maand.
En daarmee de populairste plaat in Nederland over januari!
Naast Winne en Sticks, vind ik de versies van Nino en RBDjan ook wel tof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:31 schreef droommoord het volgende:
[..]
Mee eens, had veel meer Jiggel verwacht. Sticks & Winne hadden de mooiste versies
Jiggy is ook redelijk arrogant. Sinds ik hem volg op twitter word ik ook helemaal gek van die man. (buiten dat heeft ie wel een paar heerlijke tracks gemaakt)quote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Naast Winne en Sticks, vind ik de versies van Nino en RBDjan ook wel tof.
Die verse van Jiggy vond ik wel oké, jammer want hij zei dat hij het mooiste liedje wilde maken van ABOVT.
Haha ik vind dat wel leuk aan hem, vooral omdat hij 't ook wel waar maakt met z'n teksten. Maar ik begrijp dat 't soms te kan zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:03 schreef droommoord het volgende:
[..]
Jiggy is ook redelijk arrogant. Sinds ik hem volg op twitter word ik ook helemaal gek van die man. (buiten dat heeft ie wel een paar heerlijke tracks gemaakt)
Vind 't wel een lekkere track! Cho is goed bezig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Het orgineel op 1.100.000 kliks in een maand.
En daarmee de populairste plaat in Nederland over januari!
Ze zijn een paar jaar geleden van naam veranderd. Hebben nog steeds te weinig succes, maar af en toe komt er een bijzonder lekker nummer door. Deze bv:quote:
zwaar triest imoquote:
quote:
Is dat ook Colombiaanse Bloedgroep, met Juizeisdenaam?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze zijn een paar jaar geleden van naam veranderd. Hebben nog steeds te weinig succes, maar af en toe komt er een bijzonder lekker nummer door. Deze bv:
Kern Koppen - Noem Me Een Man
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef nelisb het volgende:
27 maart opgezwolle show hedon Zwolle.
Hier ook! 4 stuks.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb kaartjes
Beide shows binnen no time uitverkocht
Nice. Tweede show heb ikquote:
Damn. Maar dit mag je niet missen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:32 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb kaartjes voor vrijdagVanaf 9.45 op mn pc en laptop gef5'd en zowaar gelukt. Wel een teringeind rijden (145km enkele reis) maar ach
met Rico mag het. Ik zou hem terug kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:14 schreef droommoord het volgende:
(dat we hier alleen over abovt praten zegt genoeg over de nederhop van dit moment)
Slechtste nummer van The Opposites.quote:
mee eens, nederlandse rapper met de beste delivery en flow. Jammer dat ie met die reggae shit bezig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met Rico mag het. Ik zou hem terug kijken.
ik vind dat wel tof. Sowieso tof als een artiest doet wat hij tof vindt en niet wat commercieel handig isquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef droommoord het volgende:
[..]
mee eens, nederlandse rapper met de beste delivery en flow. Jammer dat ie met die reggae shit bezig.
zit wat in, maar mij begeert het nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind dat wel tof. Sowieso tof als een artiest doet wat hij tof vindt en niet wat commercieel handig is
Voor mijn gevoel hadden we het laatst nog over hem hier..quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:46 schreef Apparently het volgende:
Is iemand hier bekent met Ares? Zit een jaartje bij topnotch, heeft een dope album gedropt, en is echt heel goed en anders dan de rest. Als je hem niet kent moet je hem zeker checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |