Hier kregen we de vaccinatie papieren mee na de eerste controle op het cb. Eerste controle was een huisbezoek na 1,5 week ofzo? En de volgende was door de kinderarts op het cb, meer een algehele controle. En inderdaad met 2 maanden de eerste inenting. T. is hier volgende week weer aan de buurt voor inenting nr2quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
de inentingspapieren zijn al in huis.
Gaat dat niet over een natuurlijke ks?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie net dat woensdag om 21:25 bij omroep Max een uitzending komt over de keizersnede en dan zie je die operatie dus ook. Mijn eerste gedachte was: Dat moet ik zien!!! Maar meteen daarna vraag ik me af of ik dat wel wil zien
Kweenie, hoorde het op de tv... Vond het wel heel interessant om nu eens te zien hoe dat alles in zijn werk gaat. Van de andere kant van het gordijntje, zeg maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gaat dat niet over een natuurlijke ks?
Ik heb zelf 2 keizersneden gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zie net dat woensdag om 21:25 bij omroep Max een uitzending komt over de keizersnede en dan zie je die operatie dus ook. Mijn eerste gedachte was: Dat moet ik zien!!! Maar meteen daarna vraag ik me af of ik dat wel wil zien
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:23 schreef Kyara het volgende:
Een keizersnede die wat minder klinisch is zeg maar. Baby wordt meteen bij moeder gelegd ipv direct meegenomen, mag langer blijven liggen, gedemd licht en zo. Volgens mij mag het kindje ook zelf de buik uit komen (ik weet niet precies hoe dat werkt....)
Aaah Ymme, kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Ik voel me nu ook zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 keizersneden gehad.
2de nog erg kort geleden. Aan de ene kant wil ik graag kijken, maar aan de andere kant weet ik het ook niet zeker of het wel goed is.
Ik heb nog erg moeite met het zwanger zijn achter me te laten.
Ik wil het niet afsluiten. Ik mis het! Echt zo vreemd hoe ik me daarover voel.
Denk ook dat dit te maken heeft met het feit dat ik het graag nog één keertje wil en ik zwanger zijn als heel bijzonder en tof ervaren heb (ook heel zwaar dat wel en toch mis ik het enorm). Maar man zou het graag bij 2 laten. Maar ik ben er gewoon nog niet 'klaar' mee.
Echt, heel raar en emotioneel ben ik er onder.
Lijkt mij dus ook! De vpk heeft mooie foto's (geen horrorquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kweenie, hoorde het op de tv... Vond het wel heel interessant om nu eens te zien hoe dat alles in zijn werk gaat. Van de andere kant van het gordijntje, zeg maar
We hebben nu 2 geweldige zoons.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aaah Ymme, kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Ik voel me nu ook zoGelukkig willen we allebei nog een tweede, dus ik heb iets om naar uit te kijken. Het lijkt me heel gek om te weten dat je nooit meer zwanger zult zijn, zeker als die keuze niet van jou uit komt.
Ik heb het beide gehad. De eerste een 'spoed'ks waarna ik naar de uitslaapkamer ging en Zoë met mijn man mee naar mn kamer. En bij Fee kreeg ik dr aan de borst direct nadat ik dicht gemaakt was. Qua operatie liever de spoed maar dat er na was bij Fee wel heerlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vond het al super dat ons ziekenhuis een pro-bv beleid had waardoor ik niet hoefde te wachten tot ik op mijn eigen kamer terug was, maar Isa al bij me op de recovery kreeg. Maar dat is iets wat ik eigenlijk wel heel graag zou ervaren, baby na de geboorte meteen op de borst. Dat lijkt me echt fantastisch
Jaaaa dat weet iedereen wel hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef ymme het volgende:
[..]
We hebben nu 2 geweldige zoons.
En ik weet dat ik me gelukkig moet prijzen, wat ik ook zeker doe!
Ben enorm gelukkig.... Echt....
Kun jij mij het verschil in beleving uitleggen tussen een spoed en een geplande ks?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het beide gehad. De eerste een 'spoed'ks waarna ik naar de uitslaapkamer ging en Zoë met mijn man mee naar mn kamer. En bij Fee kreeg ik dr aan de borst direct nadat ik dicht gemaakt was. Qua operatie liever de spoed maar dat er na was bij Fee wel heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |