quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Vanuit Delft kom je nergens meer met de trein iigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Eerder 7 uur reizen dan, gezien de problemen bij NS
Dramaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vanuit Delft kom je nergens meer met de trein iigRichting rotterdam liggen er bomen op de rails en richting den haag ook. Optie zou zijn met de tram naar Den Haag, maar liggen ook bomen tussen schiphol en leiden
bizar..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DramaEr zijn al 2 doden gevallen in Amsterdam ook..
R.I.P
Wou ik morgen ook doen. Ik ga morgen gewoon langs en vragen of ze de brief hebben ontvangen vorige week. Het is gewoon dikke bullshit dat ik geen tweede kans krijg terwijl ik een rot situatie zat toen die tijd (scheiding van ouders waar ik best wel bij werd betrokken)quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon naar toe gaan en bij de receptie vragen naar iemand die er over gaat.
Indd... en anders gewoon een zaak van maken als je toevallig een rechtsbijstandverzekering hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ik morgen ook doen. Ik ga morgen gewoon langs en vragen of ze de brief hebben ontvangen vorige week. Het is gewoon dikke bullshit dat ik geen tweede kans krijg terwijl ik een rot situatie zat toen die tijd (scheiding van ouders waar ik best wel bij werd betrokken)
Ik denk dat ze het op 'instelling niet veranderd' gooien omdat ze me te oud vinden..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Indd... en anders gewoon een zaak van maken als je toevallig een rechtsbijstandverzekering hebt
wat een bullshit... Maarja ga er eerst maar eens langsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op 'instelling niet veranderd' gooien omdat ze me te oud vinden..
Is wel fucked up inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DramaEr zijn al 2 doden gevallen in Amsterdam ook..
R.I.P
Ja daar heb je gelijk in, alleen niet handig in een drukke stad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is wel fucked up inderdaad.
Maar natuurgeweld is wel awesome -buiten de doden om-
Laat je toch even zien dat je als mens niet zo'n hele grote vinger in de pap hebt.
nou nouquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er liggn hier takken die nog groter zijn dan mij zowat
Boerenlandschap.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
quote:
Volgens Moira allemaal weg omdat we niet continue stoned zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:37 schreef Snowbells het volgende:
Waar is mijn animeboy beach eigenlijk
Whehehe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens Moira allemaal weg omdat we niet continue stoned zijn.![]()
Furry will do?
In de gym gok ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:37 schreef Snowbells het volgende:
Waar is mijn animeboy beach eigenlijk
Beach is zelf ook nooit stoned dus dat zou gek zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens Moira allemaal weg omdat we niet continue stoned zijn.![]()
Furry will do?
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Beach is zelf ook nooit stoned dus dat zou gek zijn
Is ook een kut discussie, steeds precies dezelfde argumenten die niks oplossen/verbeterenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
Laten we dat moira/typisch/discussie/welnietsmoke discussie gewoon rusten.
Nee jullie moeten gewoon lekker in NB blijven en niet de sfeer verzieken als niet smokers bah bah.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
Laten we die moira/typisch/discussie/welnietsmoke discussie gewoon rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jullie moeten gewoon lekker in NB blijven en niet de sfeer verzieken als niet smokers bah bah.FITTIE DAN!!!@1@!@!@!@@@@@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig maar lieverd, was maar een grapjen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:46 schreef FL_Freak het volgende:
Laten we die moira/typisch/discussie/welnietsmoke discussie gewoon rusten.
Nee, want niemand was #teamnudes.quote:
Ahh die discussiequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet echtIs hier al zo vaak geweest.
Nee, want als ik een bruine dropveter wil pissen dan doe ik wel anaal zonder condoom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand die zich aan wil sluiten bij #teampindakaasaandebinnenkantvanjeplasbuissmeren?
Of bij de #wehatenbanaanclubquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:55 schreef BaasBanaan het volgende:
Iemand die zich aan wil sluiten bij #teampindakaasaandebinnenkantvanjeplasbuissmeren?
Wat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, want als ik een bruine dropveter wil pissen dan doe ik wel anaal zonder condoom.
Zou dat niet pikken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef Snowbells het volgende:
Mijn hond heeft zichtzelf aangeleerd om tegen 't aanrecht aan te springen en eten te kapen
Tjah... Zoals het er staat. Het beeld moet je er maar even bijverzinnen.quote:
Ja dat had ik al gedaan, ik ben erg goed met mental images.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Zoals het er staat. Het beeld moet je er maar even bijverzinnen.
Niemand die daar lid van wil worden.quote:
Snow zit er al in en is VIP memberquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niemand die daar lid van wil worden.
Jij pist bruine dropveters in mensen hun kont, woah.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, want als ik een bruine dropveter wil pissen dan doe ik wel anaal zonder condoom.
Die doet ook alles om haar lengte te compenseren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snow zit er al in en is VIP member
echt alles jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die doet ook alles om haar lengte te compenseren.
Ging ze op je stronkje zitten zodat ze over je neus heen kon kijken?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ging ze op je stronkje zitten zodat ze over je neus heen kon kijken?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ging ze op je stronkje zitten zodat ze over je neus heen kon kijken?
quote:
Same thing happened to me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe wist hij datzou toch tussen ons blijven?
heb ze gezien op Dourquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Baal er nog steeds van dat ik ze heb gemist in Tilburg.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef OllieWilliams het volgende:
https://www.facebook.com/#!/allesmoetgewoonnuweg
die prem er ook bijquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Moet oprecht lachen door die flauwheid
#teamklojoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
En wat als het er niet om ging wie het zei maar wat er gezegd werd? Wat vind je dan?
Nicequote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:34 schreef OllieWilliams het volgende:
https://www.facebook.com/#!/allesmoetgewoonnuweg
die replies van die marian daar ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Op het eerste gezicht is een regenboog leuk, allemaal kleuren, niks aan de hand zou je zeggen. FOUT. Kijk nog eens goed. Welke kleur mist er? Zwart. En weet je waarom? OMDAT ALLES RACISTISCH IS EN WEG MOET.
Ja las het ook alquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
die replies van die marian daar ook_________
IS TOCH GARPIG Gquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ga je me nou uitnodigen kudtdtdtdt
*facelick*quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
JEZUS MOIRA VERREKTE FLUBBERKUT WIL JE ME WEGHEBBEN DAN KOM DAN IK SCHEUR JE TOT JE FUCKING MIDDENRIF OPEN
de intro van het nummer Method Man is trouwens ook baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik kom niet verder dan Method man en Redman en een keer Method man alleen.![]()
Die 2 zijn trouwens wel gruwelijk goed samen.
Ja oprotten joh, lelijke nepstoner.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
JEZUS MOIRA VERREKTE FLUBBERKUT WIL JE ME WEGHEBBEN DAN KOM DAN IK SCHEUR JE TOT JE FUCKING MIDDENRIF OPEN
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
de intro van het nummer Method Man is trouwens ook baas
Doe maar stoer hoor, neppe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef OllieWilliams het volgende:
kan trouwens met trots concluderen dat ik niemand van fok op facebook heb![]()
klaargekomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
IK SNAP HET NIET G WAZ MET JOUquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE WANT IK ZAT OP DIE SITE G BEETJE OPEN DEUR INTRAPPENZO WO WO WO
Kom vechte dan ik sloop je helemaal viese stoner alleen maar jointje paffen doe je he bahbahquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wollah ik ben langer op fok als jou wat praatje dan mij beetje neppe noemen viese kkzemmel
*insert Vas.jpg*quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom vechte dan ik sloop je helemaal viese stoner alleen maar jointje paffen doe je he bahbah
Hard geworden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij er ook nog effe bij dan, ik trek je aan je krullen de gracht in
Nee hou alleen van dominant zijn :$$quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
Vas houdt ervan om zand over/in genitaliën te wrijven
Ik vind zand wel erotisch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hou alleen van dominant zijn :$$
Oh, dat gaat m dan tussen ons niet wat worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hou alleen van dominant zijn :$$
Lekker schuurpapier gevoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom? Gaat zo vies tussen je naden zitten.
Jawel want ik ben het zat, het houd niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, dat gaat m dan tussen ons niet wat worden.
niet #teamuns zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik #teammoira maar door de hypocrisie #teamtypisch, sorry homie.
alleen met liefdequote:
#teamunsquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
niet #teamuns zijn
ik zeg: smoke die J
[..]
alleen met liefde
Al je kleren uit en gedraag je als de UI van snöwie!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel want ik ben het zat, het houd niet op, niet vanzelf.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
#teamunsde Wile E. Coyote van alle forum discussies.
dudequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
dacht ff wtf gebeurt hier, leun ik met m'n elleboog op de spatiebalk
Quid pro quo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef Sardu het volgende:
Al je kleren uit en gedraag je als de UI van snöwie!![]()
DM awaiting pictures.
ik word altijd langzaamaan debiel als ik te lang geen wiet rook, en het is inmiddels al bijna twee dagen geledenquote:
Scheelt wel dat het bij jou weggaat als je blowt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik word altijd langzaamaan debiel als ik te lang geen wiet rook, en het is inmiddels al bijna twee dagen geleden
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Scheelt wel dat het bij jou weggaat als je blowt.
Ik blijf gewoon hoe dan ook debiel
Uitnodiging voor kalenderpic staat al, ik ga geen foto van een foto op een kalender nemen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Quid pro quo.
Kalenderpic of naaktpic met teddybeerkop.
Giev this man a fix, hurry!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik word altijd langzaamaan debiel als ik te lang geen wiet rook, en het is inmiddels al bijna twee dagen geleden
awwhquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Scheelt wel dat het bij jou weggaat als je blowt.
Ik blijf gewoon hoe dan ook debiel
moet studeren helaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uitnodiging voor kalenderpic staat al, ik ga geen foto van een foto op een kalender nemen.berekop pic kan je naar fluiten. Helpt het als ik vertel dat ik semi-naakt in dat berepak zit?
[..]
Giev this man a fix, hurry!
Deze informatie helpt, heb nu geen zanderige kut meer maar een waterval.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef Sardu het volgende:
Uitnodiging voor kalenderpic staat al, ik ga geen foto van een foto op een kalender nemen.berekop pic kan je naar fluiten. Helpt het als ik vertel dat ik semi-naakt in dat berepak zit?
Beetje olie op 't vurige deel dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze informatie helpt, heb nu geen zanderige kut meer maar een waterval.
quote:
Pfoeh, dan zal je er tegen die tijd wel zo bij lopen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
moet studeren helaasmorgen tentamen. Pas volgende week vrijdag weer aan de wiet denk ik
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje olie op 't vurige deel dan?![]()
Na een half uurtje dansen, was ik ook wel redelijk nattig van binnen.
[..]
[..]
Pfoeh, dan zal je er tegen die tijd wel zo bij lopen.![]()
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje olie op 't vurige deel dan?![]()
Na een half uurtje dansen, was ik ook wel redelijk nattig van binnen.
Yeah, that hit the spot, right.quote:
ah wat tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Omg zo coolIk heb een map gevonden tussen de spullen.. Babydagboek heet dat. Staat alles in van toen ik een baby was, foto's, gegevens etc. Zelfs de krant van 25-09-1989!
Map heb ik nooit eerder gezien
De foto's heb ik al bekeken, zo leuk om te zienquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Ze zijn foto's aan het maken voor een verbouwing bij mijn oppasgezin thuis en volgens mij sta ik op 2/3 van die foto's ondertussen
#krulphotobombing2013quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Ze zijn foto's aan het maken voor een verbouwing bij mijn oppasgezin thuis en volgens mij sta ik op 2/3 van die foto's ondertussen
Nee ik zit hier gewoon en ze moeten vanuit zowat elke hoek een foto hebben blijkbaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
#krulphotobombing2013![]()
Waarom? Zochten ze iemand om de zooi daar wat op te fleuren?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu nog dominant doen en het is een bosbrand,
En rap 'n bettie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Al je kleren uit en gedraag je als de UI van snöwie!
DM awaiting pictures.
Jaja, modelletje in wording!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik zit hier gewoon en ze moeten vanuit zowat elke hoek een foto hebben blijkbaar
Doet me eerder hier aan denken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef toe dat je er een harde van krijgt.
quote:Je verduistert de zon met de wind in je rug,
de tramconducteur schudt zijn hoofd.
Vandaag is er niemand meer die hij gelooft,
zijn blindenstok tikt op de brug.
Als de rook om je hoofd is verdwenen.
Als de rook om je hoofd is verdwenen.
Wehkamp nog welquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jaja, modelletje in wording!
Denk dat je de wehkamp van begin 2014 nog wel kan halen.
Ik zie ama zo helemaal niet voor me, eerder schattig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jeugdfoto's van ama gevonden
Ik zie jou als kind wel zo voor mequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie ama zo helemaal niet voor me, eerder schattig.
Ofzo.
Je moet toch ergens beginnen. Denk je dat het verbouwingsarchief van de plaatselijke klusmeester een platform is om jezelf te presenteren?quote:
Nog zo jong en onschuldig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was kapot schattig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik zie jou als kind wel zo voor me
Ik vond 's nachts werken altijd wel relaxt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
Hoppa ik heb een dienst gekregen! Mag vannacht weer van 1 tot 4
De enige plek waar ik zal slagen als model waarschijnlijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen. Denk je dat het verbouwingsarchief van de plaatselijke klusmeester een platform is om jezelf te presenteren?
Ah stuur maar via de post dan, dm met adres sentquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach maar
[..]
Ja die liggen in de kast, niks op m'n laptop
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aahquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie ama zo helemaal niet voor me, eerder schattig.
Ofzo.
äaaaaaaaaaaaaahwquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was sowieso het schattigst
[ afbeelding ]
aaawhhhquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke?quote:
Ja meerdere keren iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
AahIk heb wel eens een kinderfoto geplaatst hier
long hairquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar dat zijn niet de schattige die ik bedoel
Damn, kan de foto niet vinden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
pics vroeger en nu :dquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik was vroeger echt zo'n lelijk kutkind
Inb4 nu nog steeds huhauahauahaua
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik was vroeger echt zo'n lelijk kutkind
Inb4 nu nog steeds huhauahauahaua
Sjah, puntige kin he.quote:
noquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Dus iedereen gaat nu kinderfoto's plaatsen?Lijkt me leuk hihi
Ik ben zo nieuwsgierig hoe je eruit zag vroegerquote:
Die kinderfoto's bij z'n ouders thuis.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig hoe je eruit zag vroegerVast onwijs schattig.
gruwelijk stoerquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig hoe je eruit zag vroegerVast onwijs schattig.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Dus iedereen gaat nu kinderfoto's plaatsen?Lijkt me leuk hihi
Ja jij weet hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die kinderfoto's bij z'n ouders thuis.
Hij is sowieso al niet zo'n stoere boy als ie zich hier voordoet hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jij weet hetWas die vroeger schattig?
Ik stel me echt zo'n schattig jochie voor bij Mur, geen idee waarom haha
Ik ben nu zo nieuwsgierig haha, maar eigenlijk van iedereen hier wel. Vraag me ook af hoe kleine Vas eruit zagquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is sowieso al niet zo'n stoere boy als ie zich hier voordoet hoorMaar waren wel schattige foto's ja
hou je mondquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is sowieso al niet zo'n stoere boy als ie zich hier voordoet hoorMaar waren wel schattige foto's ja
Hahahahaquote:
Hij is inderdaad heel teder tijdens de anale verkrachtingen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nu zo nieuwsgierig haha, maar eigenlijk van iedereen hier wel. Vraag me ook af hoe kleine Vas eruit zag
Aaaaaaaahquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevonden
[ afbeelding ]
ik zal je eens laten merken, hoe ruig ik kan zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar ging je reputatie als stoere jongen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevonden
[ afbeelding ]
Zou zachtjes roestige spijker in oog duwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal je eens laten merken, hoe ruig ik kan zijn
Hahahahahahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal je eens laten merken, hoe ruig ik kan zijn
Das niet lief.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zou zachtjes roestige spijker in oog duwen![]()
![]()
![]()
Maar het was lief bedoeld, en zoals men altijd zegt het gaat om de boodschap.quote:
Oke oke, in dat geval zou ik zachtjes een xxl negerpenis in je achterste duwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar het was lief bedoeld, en zoals men altijd zegt het gaat om de boodschap.
mmmmmmmmmmmquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke oke, in dat geval zou ik zachtjes een xxl negerpenis in je achterste duwen
Ghetto sinterklaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevonden
[ afbeelding ]
Ben al bezet door ama sryquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:10 schreef Klojo120 het volgende:
Hee snow ben je daar weer weet je ons gesprek laatst nog iets over de graafschap en een date nou ja laten we maar erop terugkomen dus eh
date?
Toch maar moeite gedaan dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn, kan de foto niet vinden.![]()
Maar i see your black curls and raise you blonde ones.
Wow, jij was blond?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch maar moeite gedaan dan.
[ afbeelding ]
Niks meer van over
Nicequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks meer van over
Aaaa blondiequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks meer van over
Yes vroeger wel.quote:
quote:
quote:
Krijg je ervan in een dal, valwind alles.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:35 schreef smitjew het volgende:
Hele schutting kapot gewaaid verdomme.
Jep , ook veel bende op het spoor hier, heel facebook ontploft van de haat berichtjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krijg je ervan in een dal, valwind alles.
Was het hele weekend al drama op het spoor. Ach en heeft nederland weer wat nieuws om op te klagen dan die achterlijke zwarte piet discussie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:38 schreef smitjew het volgende:
[..]
Jep , ook veel bende op het spoor hier, heel facebook ontploft van de haat berichtjes.
ja , elk jaar de zelfde meukquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was het hele weekend al drama op het spoor. Ach en heeft nederland weer wat nieuws om op te klagen dan die achterlijke zwarte piet discussie.lelijk gewoontevolkje zijn we eigenlijk ook.
![]()
is toch baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb ergens nog een foto liggen van mezelf als klein jongetje met pokemon shirt aan
Net even gekeken, foto is uit '88. Toen was er nog geen pokemon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb ergens nog een foto liggen van mezelf als klein jongetje met pokemon shirt aan
Daar schijn ik ook niet vanaf te komen.quote:
blond haar en blauwe ogenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Net even gekeken, foto is uit '88. Toen was er nog geen pokemon.
[..]
Daar schijn ik ook niet vanaf te komen.
Helaas niet meer. Nu donker haar met blauwe ogen.quote:
ja maar van nature blond toch ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helaas niet meer. Nu donker haar met blauwe ogen.
In de eerste paar levensjaren wel ja. Nu is het verkleurd naar natuurlijk donker.quote:
Zou het eruit sabbelen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef Snowbells het volgende:
Argh, zit je aan een waterijsje te lebberen valt ie in je haar. Gvd vies en plakkerig nu
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu ook mayonaise erin![]()
Maar douchen dan
M'n ma zat weer eens te schreeuwen en geen avondeten te maken, dus toen uit noodzaak waterijsje zitten eten (tot zover dat kon). Toen het eten eindelijk klaar was dus mayonaise gebruikt wat ik ook per ongeluk in mijn haar deponeerde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben oprecht verbaasd.
Eerst een waterijsje in je haar oke, maar om je in een korte tijdsspan ook nog zodanig in de buurt van mayonaise te vinden dat die ook in je haar komt vind ik wel degelijk frappant.
Ga zelf koken lui dingquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
M'n ma zat weer eens te schreeuwen en geen avondeten te maken, dus toen uit noodzaak waterijsje zitten eten (tot zover dat kon). Toen het eten eindelijk klaar was dus mayonaise gebruikt wat ik ook per ongeluk in mijn haar deponeerde.
Aangezien we hier alleen maar boerenvoer vretenquote:
Though lifequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aangezien we hier alleen maar boerenvoer vretenen ik dat gewoon amper aan kan zou ik dan gewoon wat exotisch maken.
Maar mijn ouders zijn zo 'wat de boer niet kent eet hij niet'
Godver wat een prestatie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu ook mayonaise erin![]()
Maar douchen dan
Klinkt bekend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aangezien we hier alleen maar boerenvoer vretenen ik dat gewoon amper aan kan zou ik dan gewoon wat exotisch maken.
Maar mijn ouders zijn zo 'wat de boer niet kent eet hij niet'
Beter zoekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn, kan de foto niet vinden.![]()
Maar i see your black curls and raise you blonde ones.
Heb al gedaan meid. Pagina 10 ofzo.quote:
Omgquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks meer van over
HAquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn god hoe zijn die schattige kindjes allemaal vieze junks geworden.
Wel geniale foto dit. Swaggerklaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht foto gevonden
[ afbeelding ]
Schuld van de regering.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn god hoe zijn die schattige kindjes allemaal vieze junks geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En knuffelbaar als fuck!
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Als je mij geen junk had genoemd was er misschien wel een foto in DM terechtgekomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Met de versterkte informatie ben ik helaas niet in staat een beoordeling te maken over de schattigheid van de heer Sardu.
Misschien vind ik jullie wel hele lieve junksquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je mij geen junk had genoemd was er misschien wel een foto in DM terechtgekomen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien vind ik jullie wel hele lieve junks.
Doubt it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |