quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Vanuit Delft kom je nergens meer met de trein iigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Eerder 7 uur reizen dan, gezien de problemen bij NS
Dramaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vanuit Delft kom je nergens meer met de trein iigRichting rotterdam liggen er bomen op de rails en richting den haag ook. Optie zou zijn met de tram naar Den Haag, maar liggen ook bomen tussen schiphol en leiden
bizar..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DramaEr zijn al 2 doden gevallen in Amsterdam ook..
R.I.P
Wou ik morgen ook doen. Ik ga morgen gewoon langs en vragen of ze de brief hebben ontvangen vorige week. Het is gewoon dikke bullshit dat ik geen tweede kans krijg terwijl ik een rot situatie zat toen die tijd (scheiding van ouders waar ik best wel bij werd betrokken)quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon naar toe gaan en bij de receptie vragen naar iemand die er over gaat.
Indd... en anders gewoon een zaak van maken als je toevallig een rechtsbijstandverzekering hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ik morgen ook doen. Ik ga morgen gewoon langs en vragen of ze de brief hebben ontvangen vorige week. Het is gewoon dikke bullshit dat ik geen tweede kans krijg terwijl ik een rot situatie zat toen die tijd (scheiding van ouders waar ik best wel bij werd betrokken)
Ik denk dat ze het op 'instelling niet veranderd' gooien omdat ze me te oud vinden..quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Indd... en anders gewoon een zaak van maken als je toevallig een rechtsbijstandverzekering hebt
wat een bullshit... Maarja ga er eerst maar eens langsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op 'instelling niet veranderd' gooien omdat ze me te oud vinden..
Is wel fucked up inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DramaEr zijn al 2 doden gevallen in Amsterdam ook..
R.I.P
Ja daar heb je gelijk in, alleen niet handig in een drukke stad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is wel fucked up inderdaad.
Maar natuurgeweld is wel awesome -buiten de doden om-
Laat je toch even zien dat je als mens niet zo'n hele grote vinger in de pap hebt.
nou nouquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er liggn hier takken die nog groter zijn dan mij zowat
Boerenlandschap.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er liggn hier takken die nog groter zijn dan mij zowat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |