Onhandig als je niet bij de bovenste plank in je eigen kledingkast kunt.quote:
1.68, op m'n langst.quote:
dat valt toch nog best meequote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Onhandig als je niet bij de bovenste plank in je eigen kledingkast kunt.
[..]
1.68, op m'n langst.
Presentquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
Meisjes die > 1.72 (zodat sararaats er net buiten valt)
Vind ik ook! Maar bij sommige dingen mis ik gewoon net een centimeter of 5.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Onhandig als je niet bij de bovenste plank in je eigen kledingkast kunt.
[..]
1.68, op m'n langst.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
>1.72 toch?
[..]
Sure. Je weet dat pedofilie met kinderen te maken heeft, hè?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maak er maar 1,68 van en dan behalve sararaats.
ik kom eigenlijk kledingkast te kortquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar bij sommige dingen mis ik gewoon net een centimeter of 5.
Mijn eigen kledingkast, in de auto...
quote:
Kopen dannn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk kledingkast te kort
koekjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik moet eigenlijk dingetjes doen voor school. Lag zo goed op schema. Vroeg opgestaan alles, koekjes gebakken als een ouwe oma en nu gaat het mis.
Aan het werk jij!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik moet eigenlijk dingetjes doen voor school. Lag zo goed op schema. Vroeg opgestaan alles, koekjes gebakken als een ouwe oma en nu gaat het mis.
Zandkoekjes, voor een collega. Had ooit een keer per toeval koekjes gebakken toen hij jarig was, nu wil 'ie elk jaar.quote:
OMG IT'S THE S TO THE A TOquote:
klopt, maar er zijn zo veel dingen waar ik geld aan wil uitgevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo lang zal jij daar wel niet voor hoeven sparen.
ik wil ook een Appeltje als collegaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zandkoekjes, voor een collega. Had ooit een keer per toeval koekjes gebakken toen hij jarig was, nu wil 'ie elk jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |