SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahah handels baasquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125k![]()
ik ga voor de lange termijn denk ikte druk met GTA
![]()
wel voorbij zien komen dat er iemand een IF hazard had.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga ook voor de lange termijn hoor, maar ik had weinig cash meer...dus dan maar even snelle in- en verkoop, als uitzonderingquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahah handels baas![]()
ik ga voor de lange termijn denk ikte druk met GTA
![]()
wel voorbij zien komen dat er iemand een IF hazard had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De laagste bin is nu 137k.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Een IF Zusi aflopend voor 107k, en vannacht weer direct verkocht voor 125kIk heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb nog een voorraadje in mijn TP...allemaal gekocht voor 90/100kquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De laagste bin is nu 137k.Ik heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
Hoe speelt hij eigenlijk?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de mijne voor 90K maar hij kan nog wel naar 170/180Kquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De laagste bin is nu 137k.Ik heb hem in mijn team, kocht 'm een week terug voor 100k ofzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt niet echt op. Passing is goed. Gebruik 'm als CDM dus heb zijn schot nog niet echt uitgeprobeerd. Verdedigend prima.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorraadje in mijn TP...allemaal gekocht voor 90/100k
Hoe speelt hij eigenlijk?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je weet toch dat je dit soort post's taaltechnisch binnestebuiten moet keren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze heeft een ongeluk gehad en nu zit ze in een rolstoel samen met een paard lachen gieren brullen hahahahaahahaha. Ofzo.quote:![]()
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee![]()
Ultimatedb.nlquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogguh!
Is er een site waar actuele prijzen van spelers staan? En hebben mensen ervaringen met een duits team?
Spelers van de bundesliga bedoel ik daarmee
En heb een bl team. Is best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |