Heb jij een vrouw ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef gelly het volgende:
In groningen waait het nu ook. Moet zometeen vrouw en kind op de veerboot zettenNou ja, meestal varen die wel.
Of je gaat dood of iedereen loopt te zeiken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef Re het volgende:
de spastische onverschilligheid is ook typisch eigenlijk
Het zal je auto maar zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:49 schreef Skv het volgende:
http://www.haarlemsdagbla(...)oor-storm?lref=vptop
Het begint hier leuk te worden.
quote:10:35:28 28-10-13 -ALPHA- Prio 1, Zwemmer in problemen / vermist, HIN1,HIN2
1735052 Kustwachtcentrum (Lichtkrant GMK Friesland)
Zo'n figuur zouden ze niet eens moeten helpen, tenminste als hij daar vrijwillig aan het zwemmen was.quote:
Dan ben je echt levensmoe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Een vage kennis zag ik op FB melden dat ie even lekker ging surfen.
Sja, ik weet ook niet echt wat je dan wil bewijzen. Echt lekker surfen lijkt het me niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan ben je echt levensmoe.![]()
Misschien is dat hem wel.
quote:Omdat het zwaarste deel van de storm nog moet komen, geven we nu voor de Wadden kans op een windkracht 12, 12-13 uur. #storm
Tegen de wind in poepen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef Hathor het volgende:
Met dit soort rukwinden is het natuurlijk wel HET moment om buiten te gaan staan met je broek op je enkels.
Het trekvogel seizoen is ook al begonnen, dubbele kans dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef Hathor het volgende:
Met dit soort rukwinden is het natuurlijk wel HET moment om buiten te gaan staan met je broek op je enkels.
Onzin, heerlijk dat briesje door de haren en de spanning dat er elk moment een boom / dakpan / dakplaat op je hoofd kan vliegenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:02 schreef Fides het volgende:
Ik heb nog nooit zulke wind meegemaakt, ook in het buitenland niet. Van mijn vader die in de buurt van het ziekenhuis werkt rijden de ambulances ook af en aan. Hier in de buurt ook regelmatig autoalarmen die afgaan, en af en toe wat glasgerinkel (omdat mensen bijvoorbeeld dingen op het balkon laten staan).Normaliter ben ik niet zo van de weeralarmen maar momenteel is het hier geen weer om over straat te lopen/fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |