Ik moest lachenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nope, allemaal weggewaaid. Ik zag net nog een vliegende keep voorbijkomen.
Tja, was bij ons het geval. Auto parkeren op een plaats zonder bomen, als dat mogelijk is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en als er nu een boom op onze auto valt?
Ik moet haar nog ophalen hè.
Gewoon voor de zekerheid laten overblijven vannacht, lekker rustig ook .......quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en als er nu een boom op onze auto valt?
Ik moet haar nog ophalen hè.
+ 1quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekerheid laten overblijven vannacht, lekker rustig ook .......
lelystad, het wordt hier idd ook wel minder en ze is pas laat uit vandaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:28 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind ook echt niet buiten laten spelen nu. Ik zie telkens takken naar beneden komen.
Dochter op de fiets? Ik weet niet waar je woont, maar hier zou het rond 13u het heftigst moeten zijn en daarna zou het geleidelijk aan iets minder worden.
Lekker veilig :/ Dwaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dochter naar school gebracht per auto.
Ging ook zijn dochter ophalen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Masyl het volgende:
[ afbeelding ]
Sauwerd, inzittenden ongedeerd
Ik heb m ook maar precies in t midden van de straat gezet. Beide kanten zo'n 15 meter van de eerste boomquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:31 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tja, was bij ons het geval. Auto parkeren op een plaats zonder bomen, als dat mogelijk is.
Hopelijk valt het mee als ze uit school moet komen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lelystad, het wordt hier idd ook wel minder en ze is pas laat uit vandaag.
En ja, op de fiets.
ja, dat ging dus niet, auto was al mee met mn vriendquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dochter naar school gebracht per auto.
Hier inderdaad ook nu, geen bomen in de buurt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik heb m ook maar precies in t midden van de straat gezet. Beide kanten zo'n 15 meter van de eerste boom
Laten we het hopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Jian het volgende:
Nu met een caravan de boulevard op, vast een Duitser![]()
[ afbeelding ]
is gewoon een onderzeeër-woonbootquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef NextTVH het volgende:
Zeg maartegen je woonboot.
[ afbeelding ]
Dat is vlak bij mij geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef NextTVH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit in Rotterdam zou ook oneerlijk zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
Amsterdam wordt toch wel zwaar getroffen, zie ik... zal Allah wel achter zitten...
Zielig!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:35 schreef NextTVH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon er 50 meter vandaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hoek Van Lennepkade / Jan Pieter Heijestraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |