oh hier echt helemaaaaaal nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gegroet
Het waait hier echt kneiters hard
Vol met je muil over het asfalt zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:49 schreef wietparkiet het volgende:
Omg ben aangereden door een windstoot van 120 km/uzoveel pijn
nergens last van in de auto.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vol met je muil over het asfalt zeker?
Bind het dak vast met van die tieripjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens last van in de auto.
maar hier in de werkplaats klinkt het alsof het dak zo weg kan waaien
nee lig nu in de IC ze weten niet of ik het ga reddenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vol met je muil over het asfalt zeker?
Ik zal salueerschoten laten klinkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee lig nu in de IC ze weten niet of ik het ga redden
Rip wp 2011 - 2013
Bedanktquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit naast een mbo school, en die lui voldoen echt aan het stereotype
Ik heb het toch niet over jouquote:
Het is net de NSquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:12 schreef sararaats het volgende:
chaos met de Thalystreinen. nu komen ze langs lijn 12 maar ik moet pas donderdag weer met de trein.
en nee, dit keer niet vanuit station Noorderkempen. daar is het op dit moment chaos.
de NMBS heeft het weer geflikt met de storm
omdat cachie niet echt aan het stereotype voldoet gokte ik op hboquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit naast een mbo school, en die lui voldoen echt aan het stereotype
in belgie nietquote:
Nee daar zijn het die NMBSquote:
Ze scheren op het mbo gewoon iedereen over een kamquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over jou
Defineer: ''ze''?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze scheren op het mbo gewoon iedereen over een kam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |