SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Morgen iPhone 5C 16GB blauw bestellen icm met dit 2 jarig abbo voor 38 euro per maand en gratis toestel
via studentmobiel.nl
tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet á 14Mbit/s
Iemand nog dingen waar ik op moet letten/tips?tot nu toe altijd sim only gehad + los toestel dus vandaar..
![]()
Ik heb al een tijdje hetzelfde abonnement, alleen dan met de iPhone 5. Prima keus!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:46 schreef zoodan het volgende:
Morgen iPhone 5C 16GB blauw bestellen icm met dit 2 jarig abbo voor 38 euro per maand en gratis toestel
via studentmobiel.nl
tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet á 14Mbit/s
Iemand nog dingen waar ik op moet letten/tips?tot nu toe altijd sim only gehad + los toestel dus vandaar..
![]()
Ook 38 euro per maand en gratis iphone 5 16Gb?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje hetzelfde abonnement, alleen dan met de iPhone 5. Prima keus!![]()
Ja, voor de iPhone (16gb) moest ik 40 euro bij betalen ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:19 schreef zoodan het volgende:
[..]
Ook 38 euro per maand en gratis iphone 5 16Gb?![]()
Okee, ook bij de introductie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:21 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Ja, voor de iPhone (16gb) moest ik 40 euro bij betalen ofzo.![]()
Is dit nu het telecomvergelijk-topic geworden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Is dit nu het telecomvergelijk-topic geworden?
Mijn Vodafone abbo is wel sneaky. Ik heb voor 40 euro per maand 200bm/onbeperkt vfnummers en sms/1+10gb pm internet.
Na 2 jaar vervalt die gratis blox van 10gb gewoon en is het gewoon een verlepte shit abonnement van 1gb
[ Bericht 0% gewijzigd door RoW_0 op 28-10-2013 11:35:24 ]![]()
Is ¤250 een goede prijs voor een iPhone 4 32GB inclusief doos en oplader? (Hij werkt nog prima maar er zitten wel krassen op de voor en achterkant)![]()
Om te kopen of verkopen? Verkopen ja, maar kopen zou ik niet meer doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Is ¤250 een goede prijs voor een iPhone 4 32GB inclusief doos en oplader? (Hij werkt nog prima maar er zitten wel krassen op de voor en achterkant)Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Verkopen ik heb een iPhone 5s inmiddelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om te kopen of verkopen? Verkopen ja, maar kopen zou ik niet meer doen.![]()
![]()
Dan zou ik het meteen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verkopen ik heb een iPhone 5s inmiddels
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is een redelijke prijs, maar al je je best doet kun je er misschien nog meer voor krijgen. Daar staat tegenover dat met een nieuwe op de markt de waarde rap kan dalen van de oudere modellen, dus ik zou ook happen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Oke top er komt dinsdag iemand kijkenquote:![]()
Ook nog een email gehad of ik hem wou ruilen voor een Samsung tablet![]()
![]()
Denk je? Tweedehands is het verschil tussen 16 en 32 GB verwaarloosbaar, en ik verkocht 8 maanden geleden mijn iPhone 4 16 GB voor 275 euro. Dan vind ik, een generatie later, 250 euro voor 32 GB heel netjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef DS4 het volgende:
Het is een redelijke prijs, maar al je je best doet kun je er misschien nog meer voor krijgen. Daar staat tegenover dat met een nieuwe op de markt de waarde rap kan dalen van de oudere modellen, dus ik zou ook happen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ja hij daalt natuurlijk snel in waarde plus er staan voor minder geld kras vrije iPhone 4 32 GB op marktplaatsquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef DS4 het volgende:
Het is een redelijke prijs, maar al je je best doet kun je er misschien nog meer voor krijgen. Daar staat tegenover dat met een nieuwe op de markt de waarde rap kan dalen van de oudere modellen, dus ik zou ook happen.![]()
![]()
Ik zie het al, ik had gezocht op de 4s. Nee, voor de 4 mag je god op je blote knietjes danken dat je er nog 250 euro voor krijgt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef TC03 het volgende:
Denk je? Tweedehands is het verschil tussen 16 en 32 GB verwaarloosbaar, en ik verkocht 8 maanden geleden mijn iPhone 4 16 GB voor 275 euro. Dan vind ik, een generatie later, 250 euro voor 32 GB heel netjes.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik had gezocht op de 4s. Nee, voor de 4 mag je god op je blote knietjes danken dat je er nog 250 euro voor krijgt.![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je? Dat moet echt absoluut niet uitmaken. Leg eens uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef zoodan het volgende:
Ik kan geen abo bestellen bij studentmobiel omdat mijn abo is verlopen..Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ik ben benieuwd wat ze hierover te zeggen hebben!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef znarch het volgende:
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hangt er vanaf. In zijn algemeenheid moet het kunnen, maar het is meer de vraag of je ios7 wil hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef znarch het volgende:
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
ja hoor....goed te doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef znarch het volgende:
Vraagje voor mijn ouders. Is ios7 voldoende snel op een Iphone 4S?People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: