Spotify wellicht?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:50 schreef DS4 het volgende:
Nou, inmiddels vrijwel alles over op de 5s incl. muziek die ik door een nieuwe versie van iTunes weer opnieuw in mocht lezen... Ik begrijp dan niet echt hoe anderen met een 32 of zelfs een 16 uit kunnen. Ik hou nog geen 10 Gb over...
Ik heb nog 19Gb over op m'n 32. Maar ik heb er dan ook geen muziek op staan, want Spotifyquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:50 schreef DS4 het volgende:
Nou, inmiddels vrijwel alles over op de 5s incl. muziek die ik door een nieuwe versie van iTunes weer opnieuw in mocht lezen... Ik begrijp dan niet echt hoe anderen met een 32 of zelfs een 16 uit kunnen. Ik hou nog geen 10 Gb over...
No way. Ook zonder muziek zit ik boven de 16.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Goddelijker het volgende:
Gewoon geen muziek op je iPhone zetten, dan heb je aan 16GB genoeg.
Wat zet je er dan allemaal erop?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
No way. Ook zonder muziek zit ik boven de 16.
Is niet heel moeilijk hoor, paar grote apps, een paar filmpjes of een sloot foto's naast je muziek en hij zit vol.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat zet je er dan allemaal erop?
Ik heb een dochtertje van 11 maanden, dus ik maak dagelijks foto's en filmpjes...quote:
Het is absurd dat Apple nog steeds 16GB aanbiedt. Als je slow motion filmt, ben je al 200MB/minuut kwijt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zal mijn collega inlichten, die is op zoek naar een tweedehands 4 of 4S. Kan je eventueel via een pm een richtprijs opnoemen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef mirelia het volgende:
Ik heb volgende week een 4S 16GB te koop wegens aanschaf van een 5S.
Als er hier interesse is hoor ik het graag.
Ik heb een 32GB zonder muziek en ik heb nog 16,7GB over. Heb ruim 1300 foto's, 74 filmpjes en 29 apps.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef Goddelijker het volgende:
Welk OS had je 4S? Je kan geen backups terugzetten als deze gemaakt zijn op een nieuwere versie dan waar je de backup op wil zetten. Een iOS 7 backup kan je dus niet op de 3GS zetten met iOS 6.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:09 schreef Norrage het volgende:
Mijn 4S ligt even ter reparatie bij Tmobile. Nu gebruik ik weer ff mijn oude 3GS, maar waarom kan ik niet mijn contactlijsten etc erop plaatsen? Ik kan, zover ik weet, niet vinden hoe ik de backups die ik van mijn 4S gemaakt heb op mijn 3GS kan zetten
Vrij irritant. Apps (zover compatible) kan ik wel allemaal overzetten ( al zet hij ineens al mijn apps op mijn iphone....), maar ik wil júist mijn adresboek etc overzetten en mij appindeling zoals op mijn 4S... :/
200 euro geboden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef mirelia het volgende:
Ik heb volgende week een 4S 16GB te koop wegens aanschaf van een 5S.
Als er hier interesse is hoor ik het graag.
Doe je ze wel fatsoenlijk backuppen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb een dochtertje van 11 maanden, dus ik maak dagelijks foto's en filmpjes...
Wachten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Skaai het volgende:
Hij wil mijn apps niet volledig laden. Ik ben nu zover dat ik mijn oude foto's en muziek er weer op heb staan. Alleen is hij gestopt met die applicaties dus laden, ik zie bij een heleboel apps 'Wachten' staan. Maar er veranderd niks mee. Ik kan ze ook niet deleten, en zodra ik iTunesopen en op Apps klik, schiet iTunes eraf.
Iemand een idee?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |