Man the fuck up?quote:Op vrijdag 1 november 2013 03:06 schreef Guard het volgende:
Raar verhaal van Jonathan Martin...
Blijkt soort van weggepest te zijn...
Bring forth the minivan!quote:
Veel en dan zijn de andere spierscheuringen etc niet eens meegerekend.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:00 schreef Littlecreep het volgende:
Hoeveel gescheurde ACL's zijn dat al dit jaar?
Valt nog mee dat mijn Steelers nog relatief gezond zijn i.t.t andere teams. Jammer genoeg is er voor de rest niet veel te juichen in Pittsburgh.
QFTquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Veel en dan zijn de andere spierscheuringen etc niet eens meegerekend.
Het spelletje word te snel, spelers te sterk en te zwaar, banden kunnen dit niet aan, reken maar dat er genoeg gebruikt word in de NFL. Misschien moet Goodell zich hier ook eens op gaan richten, ACLs enzo zijn vaak non contact injuries.
Inderdaad. Zo moeten NFL moments zijn. Maar ja: "Only in America"quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:38 schreef popolon het volgende:
Dit is mooi spul:
Watch and listen on ‘Sound FX’ as Matthew Stafford drives the Lions for a thrilling win (Video)
Fair weather fan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zit nu de Redskins vs Broncos te kijken en dat spel van Denver bevalt me wel, denk dat ik me wat meer op hun wedstrijden ga richten.
Absoluut (niet). Ik wil gewoon mooie wedstrijden zien. Zeg niet dat ze de Superbowl moeten winnen, ik zeg dat ik me wat meer op hun ga richten. Je kan niet alle wedstrijden zien, dus focus je maar op een team.. fzo. dus.quote:
Ze gaan blijkbaar de schoenen die tegenwoordig gebruikt worden onderzoeken....quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Veel en dan zijn de andere spierscheuringen etc niet eens meegerekend.
Het spelletje word te snel, spelers te sterk en te zwaar, banden kunnen dit niet aan, reken maar dat er genoeg gebruikt word in de NFL. Misschien moet Goodell zich hier ook eens op gaan richten, ACLs enzo zijn vaak non contact injuries.
Ik heb wel eens een gesprekje gehad met wat hoger spelende receivers (college) en die zeggen ook dat ze af en toe , and i quote "feel like shit is about to pop"
Teruggaan naar gewoon gras gaat denk ik al helpen, schoenen misschien...maar de spelers zijn gewoon TE nu en dat word alleen maar ergerquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze gaan blijkbaar de schoenen die tegenwoordig gebruikt worden onderzoeken....
http://espn.go.com/blog/n(...)-connection-to-shoes
Wat een domoor....twitter:evansilva twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 21:09:56ESPN's Chris Mortensen confirmed Justin Blackmon is done for the year. Indefinite suspension. Future with #Jaguars uncertain. reageer retweet
Hoezo? Je kan niet ontkennen dat qua offense, die van Denver het een van de meest leuke is om naar te kijken. Persoonlijk ben ik fan van Peyton en hoe hij de positie speelt.quote:
quote:The NFL announced Friday that it's moving the Week 11 tilt between the Kansas City Chiefs and hometown Denver Broncos from 4:05 p.m. ET into the prized "Sunday Night Football" slot at 8:30 p.m. ET on NBC.
The game originally slated for "SNF," the Green Bay Packers at New York Giants, now shifts to 4:25 p.m. ET on Fox, while the San Diego Chargers at Miami Dolphins matchup will air at 4:05 p.m. ET on CBS.
The league has the option to shift teams into both prime-time and late-afternoon starts from Weeks 11 through 17, and this first switch is a winner.
Instead of laying eyes on a downtrodden Giants squad, viewers have been handed a gem out of the AFC West, pitting Peyton Manning's high-octane Broncos attack against the sack-happy defense of the Chiefs.
Chalk it up as a win for humanity.
voor de fan van het spel zonder een teamvoorkeur wellicht,.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:40 schreef Downtime het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan niet ontkennen dat qua offense, die van Denver het een van de meest leuke is om naar te kijken. Persoonlijk ben ik fan van Peyton en hoe hij de positie speelt.
Dat is mij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 07:33 schreef Guard het volgende:
voor de fan van het spel zonder een teamvoorkeur wellicht,.
Vandaag Jeff Fisher tegen zijn oude ploeg, Rams kunnen best winnen hoor. Moet eigenlijk ook met een 3-5 record mogen ze bijna geen wedstrijd meer verliezen als ze de playoffs willen halen.quote:Op zondag 3 november 2013 01:38 schreef Iwanius het volgende:
En ik hoop andermaal dat mijn Rams er iets van bakken want tot dusver is het weer huilen met de pet op.Ik voel mij op dit soort momenten net een Feyenoord supporter. Amper iets winnen (en dat al jaren) en toch blijven hopen elke keer dat het weer goed komt.
Ik zie het niet gebeuren voor de Rams, zonder Bradfort.quote:Op zondag 3 november 2013 12:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Vandaag Jeff Fisher tegen zijn oude ploeg, Rams kunnen best winnen hoor. Moet eigenlijk ook met een 3-5 record mogen ze bijna geen wedstrijd meer verliezen als ze de playoffs willen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |