je kunt ook een sjaal maken van Brum's borsthaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de 2e in mn mandje gemikt en ga die gewoon nemen
Ja dat zal ik voortaan verzamelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook een sjaal maken van Brum's borsthaar
of zijn penishaar voor een wat grovere draadquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zal ik voortaan verzamelen
Ja tering hequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehe, ja, zeker met dit weer, dan gaan hele families erhen als "leuk" uitje
Als het zo druk is, is het dus NIET leuk nee
Zelfde volk wat voor de gezelligheid naar de MediaMarkt gaat
was je in Delft of in Barendrecht? Delft zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja tering hewe stonden bij de kassa en der was dus een kudde mini marrokkanen met moeder erbij, en die kinderen steeds tegen mij en m'n moeder aanduwen en alles, en die moeder gewoon niks doen en een beetje dom lachen
echt ga dooooooooood. En toen wou ik dus vervolgens pinnen staan die kinderen gewoon doodleuk voor dat apparaat alle knopjes in te drukken en alles, dus heb ff flink hard tegen die kinderen gezegd dat dat niet zo netjes is en dat hun moeder dat hun had moeten leren. Toen keken ze allemaal bang naar me
![]()
Maar echt, deze drukte was niet normaalga voortaan wel door de weeks een keer 's avonds ofzo. Maar we hebben gelukkig een bed gevonden wat even duur is als deze boxspring die hier staat met betere matrassen en meer garantie dus yay
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Diconnected het volgende:
En fml ik heb dus was meegegeven aan m'n moeder, dekbedden enzo, want is nogal kut hier ophangen aangezien ik ook al een normale was moest draaienmaar het is echt hard aan het waaien al en dat is kut fietsen
Zo maar even vragen of ze het kan brengen met de auto
gewoon helemaal voor wit gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga mn haar maar eens verven anders is het morgen met al die wind heel erg duidelijk dat ik zo grijs als een postHOE ben
Delft ja, wat een ellendequote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
was je in Delft of in Barendrecht? Delft zeker?
My god, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt, treurig wel
Weleens gehad dat een kassamedewerkster maar half voor opvoeder ging spelen omdat de ouders ook niks deden qua ingrijpen. En heb je weleens opgelet op de kassa's voor niet alleen pinnen, maar gemixt cash en pin (of alleen cash, weet niet meer zeker, maar in ieder geval waar je ook contant kunt betalen, dat zijn er tegenwoordig niet veel kassa's meer)?
Staan alleen maar van die gare onguren tjappies met een bult flappen in hun broek, liefst met foute moneyclip erop
Goh.... vast állemaal hélémaal legaal verdiend
Maar fijn dat het gelukt is met het bed
Welke hebben jullie nu? Wij moeten ook nieuwe matrassen en ik wil echt een stevig matras hebben
Ongure Turken, Marokkanen of Westlandse tuindersquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Delft ja, wat een ellendem'n moeder liep echt als een maniak door die zaak heen, we waren der steeds kwijt
Ja die cash dingen zijn wel komisch idd, meestal idd aparte figuren met zakken vol geld
Ik zal ff linkje zoeken enzo
Ja hallo, ik ben sinterklaas nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon helemaal voor wit gaan![]()
Of pittig rood
Of alternatief hip groen
Ja of ik laat broer rijden, die vind dat meestal niet zo ergquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Verwend nest
Tip: over je deur heen mikken (wel eerst even bovenkant deur schoonmaken) of over 2 stoelen die je eindje uit elkaar zet
Jep, en waarvan velen in trainingspakquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongure Turken, Marokkanen of Westlandse tuinders![]()
En yes, thanks
ok ok, roze danquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben sinterklaas nietmet je wit
ik was nieuwe spullen meestal niet eerst voor ik het gebruik, zo lui ben ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja of ik laat broer rijden, die vind dat meestal niet zo erg![]()
Ja maar had dus nieuw beddengoed gekocht en dus wat hier op bed lag ook aan mama gegeven zodat ze alles in 1x kon wassen en in de droger gooien, anders duurde het nogal lang voordat alles droog was en weer het bed op konMaar idd ik ben een verwend nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |