http://nos.nl/video/567396-mike-van-duinen-na-adotwente.htmlquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZO, iemand het doelpunt van duinen gister op filmpje. Kan hem nergens vinden
Ja thanks, die had ik al, wilde eigenlijk alleen het doelpunt en de ontlading daarna hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/567396-mike-van-duinen-na-adotwente.html
Gelul, ADO heeft heel veel geluk gehad deze wedstrijd. En hoezo 'jullie'? Ik ben geen supporter van Twente.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef troje het volgende:
[..]
Dat heet karma. Tot aan de wedstrijd van gisteravond had Twente zes tegentreffers geincasseerd in 10 wedstrijden. Dat jullie er nu 3 gelijk in 1 wedstrijd erbij kregen, komt misschien door die idiote aktie van jullie keeper naar onze ballenjongen?
Zo ken ik die Hagenaren weer. Lekker schelden met alles en nog wat, het is wel de tokkie-hoofdstad van Nederland.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Klassiek voorbeeldje van slechte verliezer? Tyft lekker op uit dit topic en laat ons blij zijn!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zo ken ik die Hagenaren weer. Lekker schelden met alles en nog wat, het is wel de tokkie-hoofdstad van Nederland.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Zo ken ik die Hagenaren weer. Lekker schelden met alles en nog wat, het is wel de tokkie-hoofdstad van Nederland.
Wat wil je nou bereiken hier? Met ons in discussie gaan dat deze overwinning niet verdiend was? Ons allemaal voor tokkies uitmaken omdat wij HageNEZEN weleens schelden? Den Haag heeft op karakter gewonnen en zonder geluk wint niemand een wedstrijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen Hagenaren en Hagenezen niet eens weet, moet je er ook niks over zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Tja en vorige week verliezen we onverdiend met 6-1, waar zwolle (Broerse) best een rode kaart mocht krijgen na 8 minuten. You win some, you lose somequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:49 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gelul, ADO heeft heel veel geluk gehad deze wedstrijd. En hoezo 'jullie'? Ik ben geen supporter van Twente.
Wat verwacht je dan joh? Dat een club met een lage begroting een ander team met een veel hogere begroting van de mat speelt 90 minuten lang? Als een ander team kwalitatief aantoonbaar beter is kan je alsnog op twee manieren winnen:quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:49 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gelul, ADO heeft heel veel geluk gehad deze wedstrijd. En hoezo 'jullie'? Ik ben geen supporter van Twente.
Een pot nat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:45 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen Hagenaren en Hagenezen niet eens weet, moet je er ook niks over zeggen
Thuis op kunstgras ja.. Uit PEC was niet echt een pretje..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:20 schreef gunk77 het volgende:
Nee ik ook niet. Is op gewoon gras he, en we zijn op kunstgras nog ongeslagen
Als er maar strijd geleverd wordt. Indien je dan verliest uit bij AZ, is het geen schande.
Wie weet pik je er een puntje?
Pffff, hou op schei uit!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Thuis op kunstgras ja.. Uit PEC was niet echt een pretje..
Eens! Met dat gevoel zat ik ook tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 10 november 2013 08:54 schreef troje het volgende:
Goed om te zien dat er in de eredivisie ook ploegen zijn die nog stukken slechter zijn dan wij.
Je mag 2 tickets op 1 clubkaart kopen, dat bedoel ik met plekje vrij. Geheel volgens de regels tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan het proberen op iemand zijn kaart maar er wordt over het algemeen wel strenger gecontroleerd tijdens 'risico' wedstrijden. Als je gepakt wordt ben je de lul.
Oh op die fiets...quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef DRidder het volgende:
[..]
Je mag 2 tickets op 1 clubkaart kopen, dat bedoel ik met plekje vrij. Geheel volgens de regels toch
Staat op de site manquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh op die fiets...
Dat is volgens mij niet mogelijk bij dit soort wedstrijden
Serieus? Ook bij risicowedstrijden???quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:23 schreef MonkNL het volgende:
Het kan wel. Als clubcardhouder of seizoenskaarthouder mag je een iemand mee nemen.
quote:Op zondag 24 november 2013 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker triest ook weer die utrecht supporters in Den Haag vannacht....
Hadden ze in Laakwartier moeten durven maar nee die lafaards gaan naar een hockeywijkquote:Op zondag 24 november 2013 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker triest ook weer die utrecht supporters in Den Haag vannacht....
Ik heb de afgelopen 20 jaar genoeg moeizame seizoenen gezien. Met moeite boven de streep blijven. Met moeite ons veilig spelen op de laatste speeldag. Met moeite middenmoot eindigen in de eerste divisie. Maar dit jaar slaat werkelijk alles. Dit is 1 van de slechtste Den Haag elftallen die ik in lange tijd heb zien spelen. Ik zie het behoorlijk somber in. Cambuur is ook slecht, maar die spelen met de kleinste begroting van de ere.quote:Op zondag 1 december 2013 20:33 schreef Jovatov het volgende:
Zo hard als degradatie gaat het denk ik niet lopen.
Moeizaam seizoen: zonder meer en dat is al vervelend genoeg.
Terwijl er naar mijn mening toch behoorlijk veel potentie in dit elftal zit.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef troje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 20 jaar genoeg moeizame seizoenen gezien. Met moeite boven de streep blijven. Met moeite ons veilig spelen op de laatste speeldag. Met moeite middenmoot eindigen in de eerste divisie. Maar dit jaar slaat werkelijk alles. Dit is 1 van de slechtste Den Haag elftallen die ik in lange tijd heb zien spelen. Ik zie het behoorlijk somber in. Cambuur is ook slecht, maar die spelen met de kleinste begroting van de ere.
Er zit enorm veel potentieel in het elftal. Op papier staat er een elftal dat makkelijk middenmoot moet kunnen draaien.quote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terwijl er naar mijn mening toch behoorlijk veel potentie in dit elftal zit.
Waar ik alleen vandaag geen ene reet van snapte is dat Wormgoor naast Beugelsdijk centraal stond en Zuiverloon naar het middenveld doorschoof???? En dan een Malone wat al 10x niks is in het veld staat. Irriteerde me kapot!
En die Cabral kwal moet ook snel optieven met ze springplank verhaal. Want normaal voetballen en voorzetten geven kan ie niet. Voorlopig springplank in het diepe!!
Als de spelers dat ook denken dan zit degradatie er wel in dit jaar.quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef troje het volgende:
[..]
Er zit enorm veel potentieel in het elftal. Op papier staat er een elftal dat makkelijk middenmoot moet kunnen draaien.
En daar zit inderdaad het probleem!quote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de spelers dat ook denken dan zit degradatie er wel in dit jaar.
Ik vraag het wel vaker (ik weet niet of ik dat aan jou heb gedaan), maar hoe verwacht je van Steijn dat hij dat doet?quote:Op zondag 1 december 2013 21:09 schreef troje het volgende:
En daar ben ik het niet met je eens. De belangrijkste taak van de trainer is om zijn team te motiveren. Als dat niet lukt, dan zal het best kunnen dat de oorzaak niet volledig bij de trainer ligt. Misschien lopen er een paar ongeinspireerde rukkers in het veld. En die flikker je dan eruit, als trainer zijnde. Nee, inderdaad, dat kan je niet doen als niemand gretig is op het veld. Maar daar heb je een selectie voor. Om te zorgen dat er competitiedrang is. Als iemand niet presteert, is er iemand anders die maar al te graag je plekkie overneemt. Maar blijkbaar is die chemie niet aanwezig bij Den Haag. En dat ligt toch echt aan de trainer.
Maar goed, dit roep ik al een tijdje... geen idee wanneer het bestuur wakker wordt...
Martin, kom naar huis!quote:zo 01 dec 2013, 17:28
MARTIN JOL ONTSLAGEN
Martin Jol is niet langer de manager van Fulham. De club uit de Premier League heeft de Scheveninger zondag ontslagen. Het ontslag volgde op de vijfde nederlaag op rij in de Engelse competitie.
De taken van Jol worden voorlopig overgenomen door een andere Nederlander. René Meulensteen werd onlangs aangesteld als assistent-trainer en zit de komende tijd op de stoel van Jol.
De 57-jarige manager was naast trainer van Fulham en Tottenham eerder ook de eindverantwoordelijke bij Roda JC, RKC Waalwijk, Hamburger SV en Ajax. Met de ploeg uit Kerkrade en de Amsterdammers won hij in respectievelijk 1997 en 2010 de KNVB-beker.
Voor Jol moet het ontslag niet heel erg onverwacht komen. Direct na afloop van het belangrijke duel met West Ham in de strijd tegen degradatie, liet hij in de Engelse media al optekenen dat deze nederlaag hem wel eens fataal zou kunnen worden
Ik verwacht niet dat Steijn dit zal gaan doen. Op dit moment heeft hij dat niet in zich, wellicht dat dat ooit nog wel veranderd, maar je ziet aan een hoop zaken dat hij niet in staat is om dit team als een team te laten werken.quote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vraag het wel vaker (ik weet niet of ik dat aan jou heb gedaan), maar hoe verwacht je van Steijn dat hij dat doet?
Ik ben bijna zover om te zeggen dat het niet slechter kan.quote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee AUB geen Martin Jol, zakkevuller!!
Die zie ik ons echt niet redden!!
Ik vond het ook behoorlijk frappant vandaag dat Steijn geen moment uit zijn dug out is gekomen.... Niks aan de zijlijn staan coachen, helemaal niets! Dan denk ik, Steijntje waar ben je nou? Je moet sturen.....!!quote:Op zondag 1 december 2013 21:28 schreef troje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Steijn dit zal gaan doen. Op dit moment heeft hij dat niet in zich, wellicht dat dat ooit nog wel veranderd, maar je ziet aan een hoop zaken dat hij niet in staat is om dit team als een team te laten werken.
Een goede trainer is iemand die van individuele spelers een team kan maken dat zichzelf ontstijgt. Door potentiele kwaliteit te herkennen en op de juiste manier te gebruiken, door negatieve stress om te zetten in positieve stress, door vertrouwen en vooral ruimte te geven aan spelers die zich daardoor ontwikkelen en een prestatiesfeer te laten ontstaan waarin iedereen beter wil worden zonder gedoe om de randzaken. Dat deed vd Brom. En volgens mij denkt Steijn dat ie daar mee bezig is maar lukt dat niet echt. Een goeie trainer kan echt het verschil maken.
Haha, dat gaat echt niet gebeurenquote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben bijna zover om te zeggen dat het niet slechter kan.
We gaan natuurlijk geen geld toeleggen bij Martin: Hij zal een deel van de club moeten kopen.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, dat gaat echt niet gebeuren
Dromen mag....
Omdat ik denk dat Ado zijn salariseis niet kan betalen....quote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Sinds Martin begon met trainen wil hij al naar ADO. Waarom nu, aan het eind van zijn carrière niet eindelijk die droom werkelijkheid maken?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat Ado zijn salariseis niet kan betalen....
Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet..
Aan de andere kant; het wordt wel eens tijd dat die Hagenezen die al jaren roepen ado te willen redden (advocaat, jol etc) nu eens hun poten uitsteken als ze dat echt echt echt willen
Wat? Waar?quote:Op maandag 2 december 2013 07:42 schreef n00b13 het volgende:
Jahaaaa! We zijn weer een bullshitrel rijker!
Het is watquote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef n00b13 het volgende:
at5 en geenstijl berichten over spreekkoren.
Supporters zouden op de melodie van paard in de gang hebben gezongen:
"Er ligt een jood in de gracht"
AT5 is zelfs voor een regionale omroep niet echt serieus te nemen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:44 schreef n00b13 het volgende:
Als je ziet wat er naar en over 'ons' gezongen wordt is dit een slaapliedje natuurlijk. Maar het verbaast me dat het continue 'bashen' maar door gaat. Reuzetriest. Zeker van AT5 IMO.
KUT KUT KUT KUT... dusquote:Op maandag 2 december 2013 11:31 schreef MonkNL het volgende:
Die AT5 reporter hadden we omhoog moeten halen en zelf naar beneden moeten tyften.. galbak..
Woensdag Heerenveen, beetje jammer dat die Finnbogason weer terug is. Als onze toptrainer Steijn het weer voor elkaar krijgt om:
1. Wormgoor weer op te stellen naast Tommie.
2. Malone op het middenveld laat voetballen.
3. Cabral weer te laten starten en laat staan tot de 90e minuut.
4. Wacht met wisselen tot de 76e minuut met wisselen als alles al kansloos is..
5. etc etc etc
Volgens mij zijn Kraamer en Beugelsdijk geschorst, wordt weer Wormgoor in de basis.. Krijg er steeds minder zin in zo..
Als ik zo door de lijst (in de link) heen scroll zie ik ook wel wat 'missers' staan uit het verleden.quote:Shouters van Clubachterdeduinen,
De sportieve prestaties blijven uit en dat leidt tot externe onrust bij onder andere de supporters, wat overigens terecht is. Intern is er echter rust en wordt er door het bestuur naar een oplossing gezocht en die is gevonden. Aangezien het ontslag van Martin Jol een feit is, kan ik met de volgende informatie naar buiten komen.
Martin Jol wordt de nieuwe trainer van ADO Den Haag!
Een maand geleden hebben er achter de schermen gesprekken plaatsgevonden tussen Mark van der Kallen, Maurice Steijn en Martin Jol. Waarin Martin Jol heeft aangegeven volledig voor Fulham te willen gaan, maar bij een eventueel ontslag geïnteresseerd zou zijn.
Naar verwachting wordt er deze week gesproken met Jol en wordt er afgesproken dat Martin Jol vanaf de winterstop de functie van Maurice Steijn overneemt. Maurice Steijn zal overigens gaan fungeren als assistent trainer, maar het is nog onduidelijk of hij dit ziet zitten. Naar verluidt zal Henk Fräser een club uit de jupiler league gaan trainen.
Geld speelt geen rol in deze deal. ADO Den Haag heeft genoeg budget voor een redelijk salaris. De bal ligt duidelijk bij Martin Jol.
Overigens kan ik melden dat Wilfried Kanon over 2 weken speelgerechtigd.
Mijn shouts zullen weer in twijfel worden getrokken, maar ik deel deze informatie nooit uit eigen belang. Ik respecteer iedereen op de box. Supporters onder elkaar in goede en slechte tijden![/B] Er komen goede tijden aan, daar geloof ik heilig in!
Met vriendelijke groet,
Alessandro
quote:Op maandag 2 december 2013 11:31 schreef MonkNL het volgende:
Die AT5 reporter hadden we omhoog moeten halen en zelf naar beneden moeten tyften.. galbak..
Zeker, echt onbegrijpelijk waarom dat lieve ADO steeds wordt gezocht. Voorbeeld voor ons allen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:44 schreef n00b13 het volgende:
Als je ziet wat er naar en over 'ons' gezongen wordt is dit een slaapliedje natuurlijk. Maar het verbaast me dat het continue 'bashen' maar door gaat. Reuzetriest. Zeker van AT5 IMO.
Dat is tegenwoordig policy bij bepaalde grote sportprrogramma's (Studio..)denk ik om de aso's geen seconde media-aandacht te geven i.t.t.nieuwsprogramma's en mediabladen natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ooh dat.....
Ja eigenlijk te gek voor woorden natuurlijk!
Verbaasde mij eigenlijk al dat er gister geen aandacht aan werd geschonken door studio voetbal etc...
Je bent het er mee oneens? Leg eens uit. "Calimero" is geen argument.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:38 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijke calimero.
Kramer is trouwens niet akkoord gegaan met een schikking van vier wedstrijden.
Als ik 2 kleerkasten breder was zou ik hem van de tribune afschoppen. Helaas ben ik maar een tenger mannetje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker, echt onbegrijpelijk waarom dat lieve ADO steeds wordt gezocht. Voorbeeld voor ons allen.
Met de groeten van Adolf Hitler en zijn vrienden op Midden-Noord.
[ afbeelding ]
Bij Rekik is de sliding beoordeeld. De scheidsrechter had de elleboog echter niet gezien, hij gaf geel voor het doorlopen op de keeper, niet voor de elleboog.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je bent het er mee oneens? Leg eens uit. "Calimero" is geen argument.
Ik vind dat hij namelijk wel een punt heeft.
De goorste en grootste overtredingen worden gelaten omdat ze al beoordeelt zijn door de scheidsrechter en hier kan het nu wel. Hoe kan dat?
IMO heeft dat niet veel te maken met het feit dat wij klein zijn en hunnie groot.
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar. 4 wedstrijden vind ik vrij veel. Bijt je iemand in zijn schouder (Suarez) krijg je 7 wedstrijden. We moeten zaken wel in perspectief plaatsen denk ik.
Ellebogen zijn meestal 2 tot 3 wedstrijden, dat vind ik hier ook terecht.
Dat begrijp ik niet echt. Die scheidsrechter kijkt naar een situatie. Staat er tamelijk ver vanaf en ziet dan toch wat er gebeurd? Als je de elleboog niet ziet, hoe kun je dan geel geven voor het doorlopen op de keeper.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij Rekik is de sliding beoordeeld. De scheidsrechter had de elleboog echter niet gezien, hij gaf geel voor het doorlopen op de keeper, niet voor de elleboog.
Hij loopt expres door op de knie van Cillessen, lijkt me niet de bedoeling. Dat zag de scheids.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet echt. Die scheidsrechter kijkt naar een situatie. Staat er tamelijk ver vanaf en ziet dan toch wat er gebeurd? Als je de elleboog niet ziet, hoe kun je dan geel geven voor het doorlopen op de keeper.
Sowieso sinds wanneer is doorlopen op de keeper een overtreding? De bal was los...
http://www.geenstijl.nl/a(...)tattoo-op-me-arm.gif
Natuurlijk is dit rood en een paar wedstrijden, maar het doorlopen an sich is niet verkeerd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |