SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Rekik is PSV ongeveer 20x zo sterk dus als hij terug komt gaan ze vast weer goed spelen.
Jobson nu minder dan 60k op de Xbox![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die is wel bijna 2x zo duur. Heb al de bovenste gehaaldgood boyquote:![]()
Op de counter spelen met Toivonen Matavz en Jozefzoon aanvallendDit vraagt toch om Maher of ben ik nou gek?
![]()
Maher heeft z'n dochter gebald ofzo, kan haast niet andersquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:04 schreef StijnDa het volgende:
Op de counter spelen met Toivonen Matavz en Jozefzoon aanvallendDit vraagt toch om Maher of ben ik nou gek?
![]()
Gisteren een internet vrouw laten komen. Compleet uitgewoond, savonds weer op de trein gezet. Zojuist een appje gestuurd dat ik niet verliefd ben en het daarom niks gaat worden tussen ons. Het gaat lekker![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren een internet vrouw laten komen. Compleet uitgewoond, savonds weer op de trein gezet. Zojuist een appje gestuurd dat ik niet verliefd ben en het daarom niks gaat worden tussen ons. Het gaat lekker
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahaha heldquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren een internet vrouw laten komen. Compleet uitgewoond, savonds weer op de trein gezet. Zojuist een appje gestuurd dat ik niet verliefd ben en het daarom niks gaat worden tussen ons. Het gaat lekker![]()
Gisteren een internet vrouw laten komen. Compleet uitgewoond, savonds weer op de trein gezet. Zojuist een appje gestuurd dat ik niet verliefd ben en het daarom niks gaat worden tussen ons. Het gaat lekker
Feyenoord Rotterdam![]()
ouwe koning![]()
![]()
pics? Je ziet haar toch niet meer nuquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
Je kon haar herkennen aan een vunzig AZ sjaaltje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Neen, volgende keer ga ik proberen te blinddoeken met een AZ sjaal. En dan een foto nemenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
pics? Je ziet haar toch niet meer nu![]()
![]()
OUWE HONGAARHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik begin weer op het punt te raken dat ik wedstrijden van de eredivisie moet overslaan behalve als het PSV vs Ajax, Feyenoord ofzo is![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dit jaar krijgen we een ander kampioen dan PSV/AjaxHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mijn over 2,5 is binnen ik klaag niet
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |