Is er nou spoor bijgekomen of wat is de veranderingquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mijn werk is ook wel af voor vandaag. Nuttig bezig geweest.
Kijk maar.
Ja, dat kopspoor is nieuw. Die flauwe bocht die je op de bovenste foto ziet net na het wissel, is weg en daar ligt nu een nieuw wisselquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is er nou spoor bijgekomen of wat is de verandering
Ik zie het nog steeds nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kopspoor is nieuw. Die flauwe bocht die je op de bovenste foto ziet net na het wissel, is weg en daar ligt nu een nieuw wissel.
Is het met de nieuwe (onderste) foto duidelijker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds nietMaar het ziet er wel tof uit, meer bling op de onderste foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen een dag zelfsquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:30 schreef MPG het volgende:
MartRail rondt werkzaamheden wel af binnen n weekend itt prutsrail
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het met de nieuwe (onderste) foto duidelijker?.
Kan het zijn dat die extra wissel bij de tweede foto bij de eerste foto net buiten beeld zou zitten? Dan snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, de eerste wissel (rechts op de eerste foto) zit buiten beeldquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan het zijn dat die extra wissel bij de tweede foto bij de eerste foto net buiten beeld zou zitten? Dan snap ik het
Rechtsonderinquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de eerste wissel (rechts op de eerste foto) zit buiten beeld.
Ik las je bericht net verkeerdquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan het zijn dat die extra wissel bij de tweede foto bij de eerste foto net buiten beeld zou zitten? Dan snap ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las je bericht net verkeerd.
Maar nieuwe wissel zit op plek van flauwe bocht die je nu ziet. Verlengde daarvan viel buiten beeld.
Voor de duidelijkheid ook even vanuit een andere hoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zag ik het dus toch goed fout
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik was eigenlijk van plan weekend in Barcelona te vieren maar het zat er weer niet in hequote:
Ach wat is duurquote:
Nee, helaas niet. Ik had graag met je meegegaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan weekend in Barcelona te vieren maar het zat er weer niet in he
dat is een eind fietsenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan weekend in Barcelona te vieren maar het zat er weer niet in he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |