Vooral dat ze lastig over omgewaaide bomen heenspringen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef DaMart het volgende:
Hey, een NS-dingdong. Treinen kunnen blijkbaar niet tegen de wind in rijden.
de watquote:
Tja, als er een omgewaaide boom ligt, rijdt er sowieso niks. Hoef je geen uitgedunde dienstregeling voor in te voerenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat ze lastig over omgewaaide bomen heenspringen.
Maar nu doen ze er al wat aan, dus als het morgen gigantisch uit de hand escaleert is het hun schuld niet.
Volgens mij is het net zoiets als een guido of een moooiboy ofzo, maar ik had er nog nooit van gehoordquote:
Dat dus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, als er een omgewaaide boom ligt, rijdt er sowieso niks. Hoef je geen uitgedunde dienstregeling voor in te voeren.
O, dat ben ik sowieso niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij is het net zoiets als een guido of een moooiboy ofzo, maar ik had er nog nooit van gehoord
Dat is waar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar de ns houd er van om met elke halve mogelijkheid die ze krijgen het nieuws te halen.
Ja, wat ze moeten niet slecht sccoren in hun eigen cijfers, anders krijgen ze een boete van de overheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, zal ook iets te maken hebben met inspelen op vertraging (hoe minder treinen er rijden, hoe kleiner de kans dat er eentje vertraagd raakt)
ik ken het ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij is het net zoiets als een guido of een moooiboy ofzo, maar ik had er nog nooit van gehoord
Wat een afknapper.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Meso gevonden
[ [url=http%3A%2F%2Fwww.muscleandstrength.com%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimages%2Fbodytypes.jpg]afbeelding[/url] ]
Nu heb ik gelijk geleerd wat ze bedoelen met ecto'squote:
Ik zie het. Ik ben endo...quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu heb ik gelijk geleerd wat ze bedoelen met ecto's
quote:
Ik ben rond?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]nee man
Endo is vierkanter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Zo rond:
Ik heb je een jaar niet gezien hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je getraind?quote:
Nog meer JJH om te knuffelen dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |