F1quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar daar komt nog meer voorbij dan alleen voetbal.

Het staat 3-0 voor Zwollequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil vanavond vol spannning de samenvating kijken.
Als ik niets tegenkom op fb, that is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"

Zelf over de Ring rijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Inkomen het volgende:
gewoon zelf naar een circuit gaan en gt-klassen en zo kijken veel leuker

Juh, dat sowieso.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Inkomen het volgende:
gewoon zelf naar een circuit gaan en gt-klassen en zo kijken veel leuker

Ja dat .. duhquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
zelf een auto hebbendan over de ring rijden

quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het staat 3-0 voor Zwolle![]()
![]()
![]()
Ik dacht ff Whut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

onderschat het tt-circuit niet, dat heeft ook een steeds beter wordend autoprogrammaquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, dat sowieso.
Maar, Zandvoort is gewoon anderhalf uur verderop.
En zelf achter het stuur stappen is nog gaver.

2 weekenden per jaar ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
onderschat het tt-circuit niet, dat heeft ook een steeds beter wordend autoprogramma

o voor dit jaar is het sowieso al klaar natuurlijkquote:

Echte autosport. Duwtje hier, tikkie daar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
o voor dit jaar is het sowieso al klaar natuurlijkmaar vooral gemengde klassen leveren altijd mooie races op, kijk ik veel liever dan f1 op tv

paar jaar geleden op het tt-circuit gezien tijdens een adac-dag, mooiste race ooitquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger was dat altijd op Eurosport.
Dat is zo'n belachelijk brute raceklasse.

taxiquote:

Feyenoordspelers ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef DaMart het volgende:
Hey, een NS-dingdong. Treinen kunnen blijkbaar niet tegen de wind in rijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |