quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dan hoef ik het altaar ter jouwer ere niet aan te passen, gelukkig
Lekker met dekentje en kopje thee op de bank danquote:
Babyhandelquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een baby in de aanbieding die jou warm kan knuffelen?
Jij mag Diemen niet voorbij ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef MeneerRicardo het volgende:
De tt is niet juist. Amsterdam rules!
Voor een goed doel mag alles, zelfs winst makenquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef MeneerRicardo het volgende:
De tt is niet juist. Amsterdam rules!
Na al die jaren te wonen in Amsterdam zie ik die toeristen echt niet meer tegenwoordig. Ik let er niet zo op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben ook meer fan van de randstad maar Amsterdam is wel zo'n karakterloos toeristenhol, daar zou ik me echt nooit thuis kunnen voelen
Als ik na een maand gebruik te moeten maken van een festivaltoilet de ranzigheid niet meer zie betekent dat niet dat het opeens schoon isquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Na al die jaren te wonen in Amsterdam zie ik die toeristen echt niet meer tegenwoordig. Ik let er niet zo op.
Ik ben er 30 uur per week, dan mag ik daar best een mening over hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef MeneerRicardo het volgende:
Meh. Waarom allemaal zo negatief over Amsterdam?
ze gaat echt hardquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:21 schreef JJH het volgende:
Dat gekke kind wil alleen maar staan. Het enige wat ze doet is naar de tafel of mijn been kruipen en zich optrekken.
quote:
Soms ligt ze opeens in de keuken, of hoor je haar zeuren omdat ze rechtop tegen ons bed aanstaat en niet meer weet wat ze moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |