het stukje dat op de weg ligt is inderdaad maar een takjequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
Toen lag er een takje op de weg...
[ afbeelding ]
Hij lag helemaal dwars over de weg, maar mensen van de gemeente hebben hem verplaatstquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het stukje dat op de weg ligt is inderdaad maar een takje
en niet ook even zagen? gemeentewerkers zijn ook overal even luiquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij lag helemaal dwars over de weg, maar mensen van de gemeente hebben hem verplaatst.
Die boom is inmiddels nog een flink stuk kwijt... is op de stoep terecht gekomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en niet ook even zagen? gemeentewerkers zijn ook overal even lui
waarom las ik bij jou naam i am anusquote:
Kerel werd anders best flink geblad straaltquote:
Je kan daar echt niet staan zonder blaadjes te happenquote:
In Amsterdam mag je de straat niet op van de brandweer hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, na anderhalf uur toch maar in de bus gestapt, reisje maken van Leiden naar Amsterdam via hoofddorpAlle treinverkeer ligt nu plat.
Nu ga ik op werk komen ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Amsterdam mag je de straat niet op van de brandweer hoor.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, na anderhalf uur toch maar in de bus gestapt, reisje maken van Leiden naar Amsterdam via hoofddorpAlle treinverkeer ligt nu plat.
het gaat nu wel echt losquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu ga ik op werk komen ookBrandweer of geen brandweer.
quote:De brandweer Amsterdam-Amstelland adviseert iedereen in de regio binnen te blijven nu de storm op zijn hoogtepunt lijkt. ''Het is te gevaarlijk om naar buiten te gaan'', zei een woordvoerster. Volgens de brandweerzegsvrouw is het een ''gekkenhuis''. ''Alle kazernes zijn uitgerukt. Bomen waaien om en boten raken los.''
Op de Amsterdamse Herengracht is een vrouw overleden die werd geraakt door een omvallende boom. Een man werd ook geraakt, die is met een hoofdwond naar het ziekenhuis vervoerd. Op de Ceintuurbaan in de hoofdstad is de inzittende van een auto om het leven gekomen nadat een boom op de auto van het dak viel.
was mooi omgekeerd en de groetenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik werk op de herengrachtquote:
ook hier dan goedemorgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het hypocriet en feministisch om de discussie over wie beter autorijdt (man of vrouw) irritant te vinden en tegelijk te zeggen dat je vriend meestal rijdt, omdat hij n man is, dominant ofzo?
Goedemorgen, nog net
Nee ik heb net een dag zin in werk, daar moet ik gebruik van makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
was mooi omgekeerd en de groeten
Die kan je ook prima besteden in bedquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee ik heb net een dag zin in werk, daar moet ik gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |