SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoop heb ik opgegeven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij wordt volwassen, duurt bij GGMM nog even
Verdraai m'n woorden niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roda schiet vaker een bal naast, dus ze waren beter.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roda schiet vaker een bal naast, dus ze waren beter.
Scorebordjournalistiek, jammer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkt dat ik toch maar weer gelijk had.
Dan zal ik er wel niks van snappen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij speelt heel goed. Als je dat niet ziet kijk je niet, of je snapt er gewoon niks van.
De Kuip is het niet met je eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
Jammer dat de Mods van vbl nog partijdiger zijn dan de scheidsrechter.
Waarom hebben die scheidsrechters altijd zo'n drang om de underdog te helpen?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Kuip is het niet met je eens.
Om Ajax nu altijd de underdog te noemen gaat ook wat ver.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
Jammer dat de Mods van vbl nog partijdiger zijn dan de scheidsrechter.
Waarom hebben die scheidsrechters altijd zo'n drang om de underdog te helpen?
Wat vind je van Boëtius?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan zal ik er wel niks van snappen.
Ik heb niet gezegd dat Roda de betere is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Roda JC de betere is, heb je het over.
Geen club is de betere, alleen heeft PSV grote kansen gecreëerd. Roda zal zo wel 1-1 maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Roda JC de betere is, heb je het over.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien werd er op de janlul website gedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |