abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132618112
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je schiet er idd niks mee op, persoonlijk vind ik dat de rol van de trainer sowieso enorm overschat wordt, zeker als je zoals bij PSV maar minimaal inspraak hebt in welke en wat voor spelers er worden aangetrokken.

Neemt niet weg dat op een gegeven moment de situatie onhoudbaar wordt als je zo blijft spelen. Het feit dat we het er nu al over hebben is het begin van dat proces.
Ik denk dat het meer van belang is of de spelers wel genoeg door gaan groeien. Dat is hopelijk voor PSV belangrijker dan het resultaat.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_132618120
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bruma en Rekik?
de backs zijn matig en het wilt toch wat zeggen dat je Bruma eigenlijk goed vind voor PSV. Rekik is wel tof, maar je hebt blijkbaar niet echt back-up.
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:58:46 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132618124
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Aha ok, dus meneer Dven heeft recht van spreken over het niveau van iets wanneer de heer Dven binnenkomt met

[..]

Nee ok. Prima hoor. Prima niveau.
Een welgemeende lach. Niets mis mee. Overigens wel grappig dat je nu quasi-hoogstaand taalgebruik eruit probeert te persen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132618148
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Adames het volgende:

[..]

de backs zijn matig en het wilt toch wat zeggen dat je Bruma eigenlijk goed vind voor PSV. Rekik is wel tof, maar je hebt blijkbaar niet echt back-up.
Bruma is geen Alex maar moet spelers als Demouge toch wel in toom kunnen houden.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:00:00 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132618166
Maar goed, om even de som op te tellen : Tyton, Zoet, Rekik, Wijnaldum, Park en Depay worden volgende week tegen FC Zwolle gemist. Wat is de verwachting van deze strijd tussen titelkandidaten? Plus voor PSV is dat ze thuis spelen meen ik. In het Philips Stadion toch iets minder zwak dan uit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132618168
quote:

[..]

Je schiet er idd niks mee op, persoonlijk vind ik dat de rol van de trainer sowieso enorm overschat wordt, zeker als je zoals bij PSV maar minimaal inspraak hebt in welke en wat voor spelers er worden aangetrokken.

Neemt niet weg dat op een gegeven moment de situatie onhoudbaar wordt als je zo blijft spelen. Het feit dat we het er nu al over hebben is het begin van dat proces.
Wat kost dat om een 4-jarig contract af te kopen? Sowieso vond ik het erg gedurfd om hem voor zo'n lange periode vast te leggen als onervaren trainer. Al zal er wel een afkoop clausule in zijn contract zijn opgenomen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132618171
quote:

[..]

Niet helemaal, de rol van Frank is wel duidelijk zichbaar bij Ajax. Of het verder goed uit pakt of niet.
pi_132618189
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat jonge valt hartstikke mee.
Te jong om voor plek 1 te spelen, vind ik.
pi_132618196
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat kost dat om een 4-jarig contract af te kopen? Sowieso vond ik het erg gedurfd om hem voor zo'n lange periode vast te leggen als onervaren trainer. Al zal er wel een afkoop clausule in zijn contract zijn opgenomen.
Na 2 jaar toch een evaluatie waar ze uit elkaar kunnen gaan?
pi_132618207
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef StijnDa het volgende:

[..]

De basisspelers die we elke week kwijtraken aan blessures schiet ook niet echt op, de selectie was vrij breed toen we begonnen.
Dat is van alle tijden en iets waar alle clubs last van hebben. Van alle blessures is alleen Rekik een echte aderlating. Wijngum is echt niks beter dan Toivonen, Park is niet eens een vaste basisspeler en wordt vrijwel altijd gewisseld als hij wel in de basis begint. Zoet is een ontzettende zenuwlijer waarvan het een wonder is dat die ons niet al een sloot doelpunten heeft gekost (dat komt overigens nog wel hoor).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_132618264
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Na 2 jaar toch een evaluatie waar ze uit elkaar kunnen gaan?
Ja klopt. Maar we zijn pas een goede 3 maanden onderweg en men spreekt nu al over zijn ontslag.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:03:13 #137
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_132618271
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Te jong om voor plek 1 te spelen, vind ik.
De rest kan er ook helemaal geen ene kut van. Dat meespelen moet gewoon lukken.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:03:23 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132618277
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar we zijn pas een goede 3 maanden onderweg en men spreekt nu al over zijn ontslag.
Waan van de dag
pi_132618303
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

En na 3 leuke overwinningen spreekt iedereen al weer over contractverlenging. Zo gaat dat in het wereldje.
pi_132618319
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Niet helemaal, de rol van Frank is wel duidelijk zichbaar bij Ajax. Of het verder goed uit pakt of niet.
Mee eens. Frank haalt er toch bijna elke wedstrijd het maximale uit. Ze blijven goed op de been ondanks het matige elftal.
pi_132618326
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Je zou als PSV supporter toch gewoon weer smachten naar Manolev.
Mendez, Salcido, Koevermans, Culina. Al die spelers die weg moesten zouden toppers geweest zijn in dit elftal. Niveau is echt bizar gedaald de afgelopen jaren.
pi_132618332
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre hij de samenstelling van de selectie kan bepalen. Bij PSV moet iig elke speler uit de doos van Brands komen. De technische staf mag er dan zijn mening over geven maar Marcel bepaalt. En Marcel heeft er echt geen ruk verstand van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_132618349
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is van alle tijden en iets waar alle clubs last van hebben. Van alle blessures is alleen Rekik een echte aderlating. Wijngum is echt niks beter dan Toivonen, Park is niet eens een vaste basisspeler en wordt vrijwel altijd gewisseld als hij wel in de basis begint. Zoet is een ontzettende zenuwlijer waarvan het een wonder is dat die ons niet al een sloot doelpunten heeft gekost (dat komt overigens nog wel hoor).
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Over Rekik wel, maar Wijnaldum in de vorm van de tijd voor zijn blessure was stukken beter dan Toivonen afgelopen tijd, meer voetbal, meer doelpunten. Park vecht zich door wedstrijden heen, dat doorzettingsvermogen mist PSV af en toe, heeft bovendien ervaring in zijn spel en prima passing, ik ben wel fan van die man. Wat Zoet betreft maakt mij het niet veel uit of hij of Tyton op doel staat, maar nu ze er beiden langs staan en Bertrams erbij moet komen ben ik wel benieuwd of die zijn zenuwen onder controle kan houden. Gaat lastig worden met zo'n onzekere verdediging.
pi_132618364
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre hij de samenstelling van de selectie kan bepalen. Bij PSV moet iig elke speler uit de doos van Brands komen. De technische staf mag er dan zijn mening over geven maar Marcel bepaalt. En Marcel heeft er echt geen ruk verstand van.
Tot voor kort mocht De Boer daar over mee beslissen. Dat is sinds een paar maanden veranderd. Maar ja, dankzij De Boer hebben we Van der Hoorn :').
pi_132618397
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet geheel mee eens. Over Rekik wel, maar Wijnaldum in de vorm van de tijd voor zijn blessure was stukken beter dan Toivonen afgelopen tijd, meer voetbal, meer doelpunten. Park vecht zich door wedstrijden heen, dat doorzettingsvermogen mist PSV af en toe, heeft bovendien ervaring in zijn spel en prima passing, ik ben wel fan van die man. Wat Zoet betreft maakt mij het niet veel uit of hij of Tyton op doel staat, maar nu ze er beiden langs staan en Bertrams erbij moet komen ben ik wel benieuwd of die zijn zenuwen onder controle kan houden. Gaat lastig worden met zo'n onzekere verdediging.
Ach, vorig jaar toen Toivonen zo lang geblesseerd was was hij weer veel beter dan Wijnaldum die toen op dat moment speelde. Afwezigen worden altijd te veel opgehemeld imo.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:06:40 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132618400
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Vasion het volgende:

[..]

Mee eens. Frank haalt er toch bijna elke wedstrijd het maximale uit. Ze blijven goed op de been ondanks het matige elftal.
Spelen anders zeer onder de maat, maar heeft weinig met de trainer te maken, net als bij PSV
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:06:48 #147
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_132618407
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Een welgemeende lach. Niets mis mee. Overigens wel grappig dat je nu quasi-hoogstaand taalgebruik eruit probeert te persen.
Ik plaat hoe ik plaat, dat iek niet soms goed nedelands kan spleten, betekent niet dat iek niet slim ben hoor. Maar jij hep hoge pet fan juself op dus jij denk beter sijn dan mij.

Overigens heb ik een schijthekel aan jochies die andermans taal fouten aanwijzen, dus dan weet ik hoe ik hierover denk. Als dit in een belangrijke brief/mail gedaan word, dan is het begrip er nog. Voor de rest doe ik niet moeilijk over mijn bagger Nederlands.

Ah fijn, het is een beetje te vergelijken met Champions League vs Europa League. Voor de Champions League zet je je 100% zoniet 200% in. De Europa League is vooral in de begin rondes op semi halve kracht. Dat wil overigens niet zeggen dat zowel van PSV, ajax, feyenoord, twente etc het niveau veel te laag is gaan liggen, om enige buitenlandse koppen te doen omdraaien naar onze competitie. Het verval was jaren geleden ingezet, en dat verval gaat nog jaren zo door.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:07:23 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132618427
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik plaat hoe ik plaat, dat iek niet soms goed nedelands kan spleten, betekent niet dat iek niet slim ben hoor. Maar jij hep hoge pet fan juself op dus jij denk beter sijn dan mij.

Overigens heb ik een schijthekel aan jochies die andermans taal fouten aanwijzen, dus dan weet ik hoe ik hierover denk. Als dit in een belangrijke brief/mail gedaan word, dan is het begrip er nog. Voor de rest doe ik niet moeilijk over mijn bagger Nederlands.

Ah fijn, het is een beetje te vergelijken met Champions League vs Europa League. Voor de Champions League zet je je 100% zoniet 200% in. De Europa League is vooral in de begin rondes op semi halve kracht. Dat wil overigens niet zeggen dat zowel van PSV, ajax, feyenoord, twente etc het niveau veel te laag is gaan liggen, om enige buitenlandse koppen te doen omdraaien naar onze competitie. Het verval was jaren geleden ingezet, en dat verval gaat nog jaren zo door.
tl;dr
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:08:26 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132618469
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Spelen anders zeer onder de maat, maar heeft weinig met de trainer te maken, net als bij PSV
Spelen inderdaad zeer matig. Ik denk echter dat ze zonder De Boer nu troosteloos in de middenmoot zouden staan.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:08:37 #150
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132618472
quote:
99s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef HL_Dog43 het volgende:

Het verval was jaren geleden ingezet, en dat verval gaat nog jaren zo door.
Ik hoeverre is het logisch verval wanneer onze topclubs zelfs tegen de kleintjes niet eens meer steevast kunnen winnen?
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:

Neemt niet weg dat bepaalde keuzes gewoon niet logisch zijn en de kritiek daaromtrent gewoon legitiem is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')