ik heb die wedstrijd niet gezien, waarom werd er zo belachelijk lang blessuretijd gegeven ?quote:
Dat het moeilijk ging worden wist je, maar punt verlies was niet nodig. Hiljemark had de 0-2 moeten maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheids was niet goed. Puntverlies was wel ingecalculeerd.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb die wedstrijd niet gezien, waarom werd er zo belachelijk lang blessuretijd gegeven ?
Ik denk van niet. Anderen misschien wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja want het ligt weer aan de trainer?
Ach, hypocriet. Probeer het te negeren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajaciedjes die hier blij komen doen terwijl hun clubje thuis gelijkspeelt tegen RKC
Maar hey, het IQ is net zo laag als het niveau van de Nederlandse competitie, dus er zal wel een connectie zitten. Ik had PSV hier zien verliezen, dus dat ene miezer puntje koesteren, vooral omdat de concurrentie wederom faalt.
Staan gewoon boven PSV, lastiger programma gehad allesquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajaciedjes die hier blij komen doen terwijl hun clubje thuis gelijkspeelt tegen RKC
Maar hey, het IQ is net zo laag als het niveau van de Nederlandse competitie, dus er zal wel een connectie zitten. Ik had PSV hier zien verliezen, dus dat ene miezer puntje koesteren, vooral omdat de concurrentie wederom faalt.
Niet boven dit psv staanquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan gewoon boven PSV, lastiger programma gehad alles
Onder de Mos en Robson was het nog niet zo slecht als nu.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit PSV is denk ik het slechtste van de afgelopen 10 jaar. Allemachtig hoe weinig voetbal erin zit, dat hele middenveld staat constant doodstil.
Zal wel te maken hebben met het gegeven dat het niveau van de eredivisie jouw IQ overstijgtquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Geen idee waarom ik een gelijkspel zag of waarom ik dat typte. :s
Waar ligt dat dan aan? Want de selectie lijkt op papier meer in balans dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onder de Mos en Robson was het nog niet zo slecht als nu.
Dit PSV is echt historisch slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |