Gewoon ongeschikt voor topsport die gastquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
3e keeper erin volgende week en geen Depay
Tyton ben je vast weer een maand of 2 kwijt. 2e keer al bij PSV zit niet mee voor hem.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon ongeschikt voor topsport die gast
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
Als het je zo vaak overkomt dan is het geen toeval meer
Wedstrijd is nog niet afgelopen, het kan nog.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Depay genaaid, PSV genaaid.. Liesveld is een gore thuisfluiter.
Al was Roda de tweede helft beter, het is gewoon een penalty.
piep piepquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Het ligt altijd aan de scheidsquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je kritisch bent ben je hier meteen een Calimeroquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef DenXD het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan de scheids
[ afbeelding ]
Nee, niet altijd. Maar dit heeft wel degelijk invloed op de wedstrijd, net als de 1-1 niet had mogen gebeuren omdat de scheids het weer na laat om PSV een vrije trap toe te kennen na een overtreding.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef DenXD het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan de scheids
[ afbeelding ]
ik heb die wedstrijd niet gezien, waarom werd er zo belachelijk lang blessuretijd gegeven ?quote:
Dat het moeilijk ging worden wist je, maar punt verlies was niet nodig. Hiljemark had de 0-2 moeten maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheids was niet goed. Puntverlies was wel ingecalculeerd.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:34 schreef TLC het volgende:
[..]
ik heb die wedstrijd niet gezien, waarom werd er zo belachelijk lang blessuretijd gegeven ?
Ik denk van niet. Anderen misschien wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja want het ligt weer aan de trainer?
Ach, hypocriet. Probeer het te negeren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajaciedjes die hier blij komen doen terwijl hun clubje thuis gelijkspeelt tegen RKC
Maar hey, het IQ is net zo laag als het niveau van de Nederlandse competitie, dus er zal wel een connectie zitten. Ik had PSV hier zien verliezen, dus dat ene miezer puntje koesteren, vooral omdat de concurrentie wederom faalt.
Staan gewoon boven PSV, lastiger programma gehad allesquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajaciedjes die hier blij komen doen terwijl hun clubje thuis gelijkspeelt tegen RKC
Maar hey, het IQ is net zo laag als het niveau van de Nederlandse competitie, dus er zal wel een connectie zitten. Ik had PSV hier zien verliezen, dus dat ene miezer puntje koesteren, vooral omdat de concurrentie wederom faalt.
Niet boven dit psv staanquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan gewoon boven PSV, lastiger programma gehad alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |