Is lichtgetint tegenwoordig ook niet meer politiek correct? Hoe moet je dan een marrokaan noemen?quote:
In ieder geval Marokkaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Is lichtgetint tegenwoordig ook niet meer politiek correct? Hoe moet je dan een marrokaan noemen?
wss: Wat jij kijken kankerlijer!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:09 schreef sonnyspek het volgende:
Vraag me af waar die discussie over ging.
Je kan ook gewoon een linkje doen naar het signalement. In het bericht zelf wordt niets genoemd over 'lichtgetint' of wat dan ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Is lichtgetint tegenwoordig ook niet meer politiek correct? Hoe moet je dan een marrokaan noemen?
Haha, hier hebben we onze topic-negert!quote:
Ik ga niet buigen voor politiek correct Nederland. Helaasquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een linkje doen naar het signalement. In het bericht zelf wordt niets genoemd over 'lichtgetint' of wat dan ook.
Hoezo uit de duim zuigen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een linkje doen naar het signalement. In het bericht zelf wordt niets genoemd over 'lichtgetint' of wat dan ook.
quote:SIGNALEMENT
Het gaat om drie lichtgetinte jongens van ongeveer 15 tot 18 jaar.
Schraal verjaardagscadeau voor veertien jarigen.quote:
Jij had het een beter cadeau gevonden als hij neergestoken zou zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schraal verjaardagscadeau voor veertien jarigen.
Heel goed jongeman! Ik wil ook gelijk gebruik maken van jouw pareltje van een topic om aandacht te vragen voor een andere misdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:14 schreef bluffer123 het volgende:
Ik ga niet buigen voor politiek correct Nederland. Helaas
Oke, hoe relevant is dit voor miin nieuwsbericht? Maak lekker een eigen topic erover aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heel goed jongeman! Ik wil ook gelijk gebruik maken van jouw pareltje van een topic om aandacht te vragen voor een andere misdaad.
Daarom zoekt de politie naar twee blanke mannen, van wie een met een piercing in zijn onderlip en een pet op. Een van de mannen droeg een rode trainingsbroek en een zwarte jas.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)n-van-zijn-auto.html
Ik vind één telefoon voor veertien jarigen maar karig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef GroningseGast het volgende:
Jij had het een beter cadeau gevonden als hij neergestoken zou zijn?
Samen strijden we tegen overvallers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:23 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Oke, hoe relevant is dit voor miin nieuwsbericht? Maak lekker een eigen topic erover aan.
Beetje oneerlijk tegenover al die lichtgetinden.quote:
Ik zou er meer tin op smeren. Of tan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk tegenover al die lichtgetinden.
Racist.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:14 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik ga niet buigen voor politiek correct Nederland. Helaas
Toch schrijnend dat dan net jouw Nederlands zo benedenmaats is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef bluffer123 het volgende:
Linkse ogensluitende theedrinken met waarschijnlijk een uitkering
Verwacht ook niets anders van een Racist. Alleen maar vooroordelen hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Linkse ogensluitende theedrinken met waarschijnlijk een uitkering
Waarom is het racistisch een probleem met een bevolkingsgroep uit te lichten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Verwacht ook niets anders van een Racist. Alleen maar vooroordelen hebben.
Het moet niet gekker worden.quote:
Je bent me voor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind één telefoon voor veertien jarigen maar karig.
Pretparkvandalisme, tong.quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:
Ik lijk Mussolini wel.quote:
Knappe vent hoor.quote:
Je komt in de buurt!quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:40 schreef Funkel het volgende:
Al die kutmarokkanen zijn gewoon hetzelfde. 99% die het voor die 1% verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |