abonnement Unibet Coolblue
pi_132771082
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Mi3 _O_
M2s hier :P
pi_132771106
Iemand die weet hoe je je providernaam weghaalt uit de statusbar bij MIUI?
pi_132771175
nexus 5 is aangekondigd, $350 voor een snapdragon 800! gekkenwerk.

zal hier wel weer duurder worden :[
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:23:52 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132771645
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef RDMKR het volgende:
nexus 5 is aangekondigd, $350 voor een snapdragon 800! gekkenwerk.

zal hier wel weer duurder worden :[
399 euro, via NL shops. 349 euro via Duitsland (16GB)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132772242
yep, daar was ik al bang voor...

---

het bericht was enigzins cryptisch maar het lijkt er op dat pandawill m'n K900 heeft teruggekregen en hem nu gratis per DHL gaat opsturen. betekent dan waarschijnlijk dat ik er $80 BTW over moet betalen, maar goed. ben straks blij dat ie er eindelijk is.

over de voyo A15 reparatie zeggen ze na 6 weken alleen dat ik geduld moet hebben en dat de Nation Day de boel vertraagd heeft.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_132773040
Aan het wachten op jiayu g3t maandag besteld met fedex bij pandawill. Mijn faea f1 heb ik na een week op de grond laten vallen wat het scherm niet leuk vond en toen dus niet meer reageerde :') maar was er ook niet echt blij mee. De f1 reageerde trager dan me jiayu g2. Alleen gps was echt top bij f1.
pi_132776535
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef RDMKR het volgende:
yep, daar was ik al bang voor...

---

het bericht was enigzins cryptisch maar het lijkt er op dat pandawill m'n K900 heeft teruggekregen en hem nu gratis per DHL gaat opsturen. betekent dan waarschijnlijk dat ik er $80 BTW over moet betalen, maar goed. ben straks blij dat ie er eindelijk is.

over de voyo A15 reparatie zeggen ze na 6 weken alleen dat ik geduld moet hebben en dat de Nation Day de boel vertraagd heeft.
met een beetje geluk komt hij door de handigheid van de chinesen zonder problemen door de douane heen
pi_132777948
Bevalt je G4 nog mschol?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_132788086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:59 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Geen, in China is 4G nog niet uitgerold. Maar wat wil je gaan doen op je smartphone waarvoor je 4G denkt nodig te hebben?
Vooralsnog niets, maar normaliter doe ik een jaar of 3 met een telefoon dus ik wil simpelweg voorbereid zijn op de jaren die gaan komen :) Anderzijds gebruik ik niet zo gek veel data, dus eigenlijk maakt het nieteens zoveel uit.... maar ik twijfel nogal sterk. Ik vind de Jiayu G4 Advanced behoorlijk interessant, maar de G5 komt binnenkort uit en de Xiaomi Mi3 vind ik ook wel een hip ding, argh.... keuzes, keuzes :P
pi_132788140
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef TJV het volgende:
Bevalt je G4 nog mschol?
yup, nog steeds, accu is erg wisselvallig: de ene keer doe ik er 2 dagen mee, de andere keer haal ik net een dag..

en flashen van een andere rom wil ik ook ooit nog eens doen denk ik :)
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:42:59 #86
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132817504
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:27 schreef unox1983 het volgende:

Het gaat om 4 toestellen van ong 90-120 euro per stuk dus 120 - 140 usd.
Dollar staat ruim boven de 1.30 dus 120 euro zou op rond de 160 dollar uitkomen ;).
quote:
ongeveer 4,5 - 5" groot.
Of moet je echt de types weten? (dezen ben ik nog aan het uitzoeken op diverse webshop om te kijken wat mij het beste oplevert).
Als je er al een paar op je shortlist hebt staan, laat maar komen. Schiet er wel een keer op (met betrekking tot wat beter en minder kan).
quote:
Het liefste binnen 1 tot 2 weken wil ik ze binnen hebben. Maar het liefst met zo weinig mogelijk 'verborgen' kosten.
Dan zit je al snel aan DHL maar dat is duurder. Kosten zijn bij DHL wel weer een ''probleem'' omdat deze elk pakketje controleren op de factuurwaarde.
quote:
De 'toestel eisen' Quadcore 1,2 Ghz, minimaal 1Gb geheugen en 4 Gb rom.
Voor en achter een camera er op van minimaal 2Mp voor en achter minimaal 8Mp.
En een batterij van rond de 2000mah
Kom je snel uit bij een MediaTek toestel of iets dergelijks denk ik.
quote:
Het zou wel prettig zijn als het ook qHD of FHD toestel is maar dit is niet verplicht.
QHD is wel het minimale wat je wil (960x540 pixels), zelf zou ik als het even kan een 720p of FHD toestel nemen inderdaad.
quote:
En hij moet beslist ook GPS ondersteunen.
Daar zit wellicht een heikel punt. Veel Chinese toestellen hebben dar wel eens problemen mee. Soms zit het in de software en soms zit het in de hardware (antenne). Moeten alle 4 de toestellen perfecte GPS hebben of is het voor een aantal ook minder val belang.
quote:
En natuurlijk geschikt zijn voor alle NL-Providers....
Beetje een S4 Look-a-like zou leuk zijn (Qua prestaties, uiterlijk daarin minder belangrijk)
En een gerootte ROM. Heb nu een Desire Z geroot en vind dat zeer prettig werken.
Je wil dus een gerootte rom; dan ben je dus niet opzoek naar de eerste de beste kloon / look a like maar een toestel met een beetje ondersteuning. Even uitzoeken of een merk een forum heeft waar mensen root toegang hebben gekregen dus.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132817648
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dollar staat ruim boven de 1.30 dus 120 euro zou op rond de 160 dollar uitkomen ;).

[..]
Oke maar de richtprijs zit rond de 100 euro, word het 110 - 120 eur dan moet ik iedereen inlichten.

quote:
Als je er al een paar op je shortlist hebt staan, laat maar komen. Schiet er wel een keer op (met betrekking tot wat beter en minder kan).

[..]
Shortlist?? Sorry weet niet wat dat is, is dat een lijst hier op fok?

quote:
Dan zit je al snel aan DHL maar dat is duurder. Kosten zijn bij DHL wel weer een ''probleem'' omdat deze elk pakketje controleren op de factuurwaarde.
Oke, Ik wil dat ze aankomen, zo goedkoop mogelijk en het liefst zo snel mogelijk met zo weinig mogelijk verborgen kosten. (echte nederlander jaja, ik weet het)

[..]
quote:
Kom je snel uit bij een MediaTek toestel of iets dergelijks denk ik.

[..]

QHD is wel het minimale wat je wil (960x540 pixels), zelf zou ik als het even kan een 720p of FHD toestel nemen inderdaad.
Naja zoiets idd, maar die eis is niet heel erg belangrijk. De telefoons worden voor huis tuin en keuken dingen gebruikt (beetje whatsappen mailtje tjekken e.d.)

[..]
quote:
Daar zit wellicht een heikel punt. Veel Chinese toestellen hebben dar wel eens problemen mee. Soms zit het in de software en soms zit het in de hardware (antenne). Moeten alle 4 de toestellen perfecte GPS hebben of is het voor een aantal ook minder val belang.
De toestellen moeten muv kleur eigenlijk identiek zijn. Er zitten wat mensen tussen die er wat minder verstand van hebben en dan krijg je waarschijnlijk gezeur waarom de 1 ander is dan de ander. (schoonouder!!!) :D |:( Dus ja GPS moet functioneren ( en als hij geroot is kan ik er zelf softwarematig mee aan de slag om het evt wel goed werkend te krijgen. Als idd de antenne niet brak is)
[..]

quote:
Je wil dus een gerootte rom; dan ben je dus niet opzoek naar de eerste de beste kloon / look a like maar een toestel met een beetje ondersteuning. Even uitzoeken of een merk een forum heeft waar mensen root toegang hebben gekregen dus.
Ik zag op een webshop(weet niet meer welke) dat ze standaard geroot geleverd werden *)
Dus, maar anders is het idd ff zoeken naar forums waar ze geroot kunnen worden (hier heb ik ervaring mee dus is vaak wel uit te komen)

Maar, welke webshops zijn over het algemeen goedkoop en leveren redelijk vlot (ik weet dat het zowiezo een x aantal weken kan duren tot soms wel 2mnd)
some rules can be bend, some rules can be broken
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:12:46 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132817745
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:00 schreef unox1983 het volgende:
Oke maar de richtprijs zit rond de 100 euro, word het 110 - 120 eur dan moet ik iedereen inlichten.
Oke; rond de 130 dollar inclusief shipping dus.
quote:
Shortlist?? Sorry weet niet wat dat is, is dat een lijst hier op fok?
Lijst met toestellen die je tot nu toe wel aanspraken / mooi vond.
quote:
Oke, Ik wil dat ze aankomen, zo goedkoop mogelijk en het liefst zo snel mogelijk met zo weinig mogelijk verborgen kosten. (echte nederlander jaja, ik weet het)
DHL gaat te veel van je budget snoepen, dus je bent ''overgeleverd'' aan de free shipping (normaal een week of 3).
quote:
Naja zoiets idd, maar die eis is niet heel erg belangrijk. De telefoons worden voor huis tuin en keuken dingen gebruikt (beetje whatsappen mailtje tjekken e.d.)
QHD is voldoende dus, minder wil je echt niet ;)
quote:
Ik zag op een webshop(weet niet meer welke) dat ze standaard geroot geleverd werden *)
Dus, maar anders is het idd ff zoeken naar forums waar ze geroot kunnen worden (hier heb ik ervaring mee dus is vaak wel uit te komen)
etotalk denk ik; maar dat is zonde van je geld. Als hun het kunnen kan jij het ook ;)!
quote:
Maar, welke webshops zijn over het algemeen goedkoop en leveren redelijk vlot (ik weet dat het zowiezo een x aantal weken kan duren tot soms wel 2mnd 45 dagen ;))
Banggood; Buyincoins; Aliexpress (maar dat is met Creditcard en afhankelijk van de seller).

Dus welke toestellen heb je op het oog (gehad?)

Geheel binnen budget:

95 euro / 123 dollar Lenovo A760, qualcomm chipset (Quadcore cortex a5, geen hoogvlieger maar met de resolutie prima werkbaar). Daarnaast ook geen front faceing camera.

(Iets) buiten budget:

113 euro / 150 dollarLenovo A820 MTK6589 (quadcore cortex A7 ) chip en iets hogere resolutie. Weer geen frontfaceing camera. Qua snelheid zeker een stapje boven de A760

118 euro / 156 dollar CUBOT GT99 (MTK6589), aantal goede verhalen over gelezen. 720P scherm en wel een front facing camera. GPS weet ik niet.

Hierboven zit nog de Jiayu G3T die ik zou aanraden; maar die is rond de 130 euro.
Je budget is wat aan de lage kant voor de leukere/meer en beter ondersteunde toestellen.
Je gaat echt uitkomen bij qualcomm cortex a5 chipsets en tja die zijn qua snelheid dus echt geen hoogvlieger.

Wat je zou kunnen doen is even wachten; over een maand of twee (max) zijn de MTK6582 toestellen wel volop te krijgen. Jiayu heeft dan bijvoorbeeld de G2F (4.3'' / 720P, quadcore, 2200mAh) beschikbaar voor onder de 100 dollar retail. Die kan je straks oppikken voor 120 dollar van de meeste webshops verwacht ik.
Hij is overigens al uit maar koop die niet want dat zijn de versies die niet op het Nederlandse netwerk werken.

[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 02-11-2013 10:39:46 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132817899
update van de GPS op de G4 advanced:

gisteren buiten gelopen, GPS aangezet (om te kijken hoe hij het deed), na pak em beet 5 minuten had hij GPS (die na 1 minuut wegviel weer), maar zat hij ruwweg 300meter hemelsbreed er naast, in een andere straat..

Vervolgens had hij tegen het einde van het tripje (op de hoek van mijn straat) weer gps signaal (afstand tussen punt waar ik stond en waar hij vond dat ik stond was ~80meter hemelsbreed) en toen pas kon hij een juiste en correcte fix krijgen.. en volgde hij voor ~80m mij prima...

ik kan dus met een gerust hart zeggen dat de GPS, iig in mijn ervaring, echt bagger is, mijn HTC HD2 had mij vrijwel de gehele weg goed gevolgd, op 1 punt zou hij mij even zijn kwijt geraakt (maar dat was van korte duur <1 minuut)

ik hield de telefoon tussen wijsvinger en duim, en hield hem in het midden vast, zonder dat mijn hand er tegen zat, zodat ik zo min mogelijk het gps signaal zou kunnen storen..
  zaterdag 2 november 2013 @ 10:40:58 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132818065
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:27 schreef mschol het volgende:
update van de GPS op de G4 advanced:

gisteren buiten gelopen, GPS aangezet (om te kijken hoe hij het deed), na pak em beet 5 minuten had hij GPS (die na 1 minuut wegviel weer), maar zat hij ruwweg 300meter hemelsbreed er naast, in een andere straat..

Vervolgens had hij tegen het einde van het tripje (op de hoek van mijn straat) weer gps signaal (afstand tussen punt waar ik stond en waar hij vond dat ik stond was ~80meter hemelsbreed) en toen pas kon hij een juiste en correcte fix krijgen.. en volgde hij voor ~80m mij prima...

ik kan dus met een gerust hart zeggen dat de GPS, iig in mijn ervaring, echt bagger is, mijn HTC HD2 had mij vrijwel de gehele weg goed gevolgd, op 1 punt zou hij mij even zijn kwijt geraakt (maar dat was van korte duur <1 minuut)

ik hield de telefoon tussen wijsvinger en duim, en hield hem in het midden vast, zonder dat mijn hand er tegen zat, zodat ik zo min mogelijk het gps signaal zou kunnen storen..
Ah, jammer. Is dat met of zonder enige fix? Hij krijgt wel een lock van satalieten dat is een positief punt (en geeft ruimte voor verbetering). Heb ook wel toestellen gezien die geen enkele lock kregen... ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132818113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:12 schreef RobertNL het volgende:

Blablablabla *SKIP* *)

Dus welke toestellen heb je op het oog (gehad?)
Naja ik had 1st toestellen via everbuy besteld met 512mb ram.. die zijn als het goed is de laan uit nu :D.
Kan weer op nieuw bestellen.

Heb al even een lijstje gemaakt. Zie hieronder....

------------------------------------------------------------------------------------------

Zopo ZP820

Eigenlijk te duur

------------------------------------------------------------------------------

Tengda T94

Goedkoop, wat is hier mis mee?

------------------------------------------------------------------------------

Star i9500

Duurder als de Tengda T94 en slechtere specs. waarom?

-------------------------------------------------------------------------------

F600

Gelijk aan de Star I9500 maar weer iets duurder, why? Zie ik iets over het hoofd?

-------------------------------------------------------------------------------

Haipai I9389

Ook ongeveer gelijk aan Star en F600 maar weer iets duurder

-------------------------------------------------------------------------------

Note 253

De duurste maar wel QHD scherm en goeie batterij, Echter 5,3 inch... Is niet heel erg maar liever niet.

-------------------------------------
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_132818323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ah, jammer. Is dat met of zonder enige fix? Hij krijgt wel een lock van satalieten dat is een positief punt (en geeft ruimte voor verbetering). Heb ook wel toestellen gezien die geen enkele lock kregen... ;).
ik heb mobileuncle tools geinstalleerd staan en daar wat instellingen gedaan:
http://www.gizchina.com/2(...)-on-mediatek-phones/

helaas bied dat niet echt soelaas dus (iig voor mij niet)
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:03:32 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132818327
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:45 schreef unox1983 het volgende:

[..]

Naja ik had 1st toestellen via everbuy besteld met 512mb ram.. die zijn als het goed is de laan uit nu :D.
Kan weer op nieuw bestellen.

Heb al even een lijstje gemaakt. Zie hieronder....
------------------------------------------------------------------------------------------
Zopo ZP820

Eigenlijk te duur
------------------------------------------------------------------------------
Tengda T94

Goedkoop, wat is hier mis mee?
Zo die overduidelijke klonen kan je beter overslaan. Op papier wellicht leuke specs maar kans op veel gezeur bij de douane want er staan soms werken op (weggehaald op de foto's). En daarnaast in de regel veel vaker issues met de bouwkwaliteit.

Tengda T94, geen ervaring mee maar is erg goedkoop; dat gaat ten koste van iets (bouwkwaliteit?). Zie al veel issues als ik op het model zoek. Daarnaast zou ik die ingebouwde batterij niet willen bij zo'n toestel. Alleen maar kans op ellende omdat je hem niet zelf kan vervangen vooral omdat ze goedkopere onderdelen gebruiken (en dus wellicht ook de batterij).

ZOPO ZP820; lijkt wel aardig inderdaad maar dan zit je al op 160 dollar leg dan die laatste 5 euro bij en koop een MTK6589T processor (Jiayu G3).
Die is bij Buyincoins $175.65 dollar (-5% recommender / coupon = 167 dollar).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals gezegd blijf ik je budget aan de krappe kant vinden; als je echt geen cent meer wil uitgeven zou ik voor een Qualcomm gaan voor rond de 100 euro. Mindere performance maar die zitten wel in die prijsklasse.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132819922
Je zou ook nog kunnen kijken naar een Haier w910, wel een dual core maar wel een qualcomm die ook in de HTC one s/xperia t zit
pi_132821613
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:24 schreef Dasjonny het volgende:
Je zou ook nog kunnen kijken naar een Haier w910, wel een dual core maar wel een qualcomm die ook in de HTC one s/xperia t zit
Goede telefoon, heb deze een tijd terug besteld voor mijn moeder. Android market staat er standaard op, gps werkt gewoon. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt.
Mijn moeder is er ook tevreden mee.

-edit-
Over de batterij; hij houd het bij mijn moeder 1 dag vol ongeveer (ze speelt ook geregeld spelletjes wat dus best veel verbruikt normaal) bij gebruik zonder spelletjes volgens mij zeker 2 dagen.
pi_132821670
m'n vriendin heeft die haier w910 besteld voor $125, krijgt ze ergens binnen de komende twee weken binnen, dan kan ik er meer over vertellen. op papier ziet hij er heel goed uit. hoop alleen dat de batterij niet te klein is. built in batterij kan op langere termijn ook lastig zijn.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_132823358
Mannen, ik heb even wat hulp nodig.

Mijn F1 is kapot gedonderd en ik ben nu dus op zoek naar iets nieuws. De F1 heeft mij 1 ding geleerd; niet groter, liefst kleiner.

Totale eisen pakket:

• Goede camera
• Goede accu
• < 4.5 inch scherm met 720p
• Snel (geen lage specs)
• Goede gps

Ik kan enkel een Xiaomi Mi2s vinden. Zijn er nog andere gegadigden dat jullie weten?
Baal ervan dat die Nexus 5 zo'n uit de kluiten gewassen telefoon is. 4" zou perfect zijn...
pi_132823771

ik zeg al een tijdje dat de oude versies van antutu de haier w910 zwaar onderschatten... in die video zie je het nieuwe antutu 4 resultaat.

15994!! zo goed als de MTK6589T dus.

weet niet of ik het 100% vertrouw, want bijna alle punten winst wordt op 3D graphics binnengehaald. misschien en teken dat onder xiaomi's beheer de adreno serie wordt voorgetrokken.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_132824603
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo die overduidelijke klonen kan je beter overslaan. Op papier wellicht leuke specs maar kans op veel gezeur bij de douane want er staan soms werken op (weggehaald op de foto's). En daarnaast in de regel veel vaker issues met de bouwkwaliteit.

Tengda T94, geen ervaring mee maar is erg goedkoop; dat gaat ten koste van iets (bouwkwaliteit?). Zie al veel issues als ik op het model zoek. Daarnaast zou ik die ingebouwde batterij niet willen bij zo'n toestel. Alleen maar kans op ellende omdat je hem niet zelf kan vervangen vooral omdat ze goedkopere onderdelen gebruiken (en dus wellicht ook de batterij).

ZOPO ZP820; lijkt wel aardig inderdaad maar dan zit je al op 160 dollar leg dan die laatste 5 euro bij en koop een MTK6589T processor (Jiayu G3).
Die is bij Buyincoins $175.65 dollar (-5% recommender / coupon = 167 dollar).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals gezegd blijf ik je budget aan de krappe kant vinden; als je echt geen cent meer wil uitgeven zou ik voor een Qualcomm gaan voor rond de 100 euro. Mindere performance maar die zitten wel in die prijsklasse.

Robert,

Ten 1e, superbedankt voor de info. Echt top zoals je me aan het helpen.
Vaste batterij bij de Tengda is idd een NO GO!. absoluut niet een vaste batterij.

Laat ik het anders stellen.

Ik heb momenteel nog de Desire Z die gewoon aan vervanging toe is. Desire Z is/was een High End toestel voor zover ik het begrepen heb,

Mijn broer heeft momenteel een LG Optimus Black G790.

Mijn vriendin heeft een Galaxy S GT-I9000

En schoonmoeke heeft een HTC Wildfire S

Het is de bedoeling dat iedereen er op vooruit gaat. En er minimaal een jaartje, Het liefst 2 a 3 jaar mee vooruit kan, Qua specs bedoel ik dan. Hardware defecten daar gelaten.

Dat is eigenlijk het doel.

Diegene met de beste specs Komt neer op 1Ghz singlecore met 512mb Mem en een camera van 5 MP. Dit moet natuurlijk bij voorkeur beter worden. (merkbaar in gebruik/sneller) En bij voorkeur langere batterijduur. Dat is wat ik zoek, misschien hebben jullie dan een idee wat goed bij ons allen past.
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_132824877
Wat is trouwens het verschil tussen Capacitive en IPS Screen?
some rules can be bend, some rules can be broken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')