Maareh: is dat nu een beetje een goede telefoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:45 schreef Hi_flyer het volgende:
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=monday
Morgen de Jiayu G3T voor 155/165 dollar http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=tuesday
Voor die prijs, is het een aardige telefoon ja. De batterij is helemaal het einde natuurlijk (3.000mAh).quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maareh: is dat nu een beetje een goede telefoon?
En dat laatste kan je van tevoren niet weten natuurlijk...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor die prijs, is het een aardige telefoon ja. De batterij is helemaal het einde natuurlijk (3.000mAh).
GPS kan alleen een probleem zijn, maar dat is wel een beetje vriezen of dooien.
Nee; helaas niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dat laatste kan je van tevoren niet weten natuurlijk...
Zou het een waardige opvolger zijn voor mijn Galaxy S2? En hoe goed is de speaker voor wat muziek? Ik gebruik 'm daar redelijk vaak voor namelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor die prijs, is het een aardige telefoon ja. De batterij is helemaal het einde natuurlijk (3.000mAh).
GPS kan alleen een probleem zijn, maar dat is wel een beetje vriezen of dooien.
Hij staat nu ook op de website automatisch al voor 165quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een schurken bij pandawill. ligt die jiayu G3T voor 155 dollar in mij winkelmandje, is 'ie bij checkout 164 dollar![]()
Gelijk maar even een boze chatsessie gestart.
Volgens mij is het vooral iets bij mediatek SOC's,quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hmm. Chinese alternatieven houden dat manko toch?
Mwha, het probleem zit naar verluid in een combo van soft/hardware (antenne). Vandaar dat hij het bij Lenovo / Acer etc wel goed doetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral iets bij mediatek SOC's,
Tja, 5 stuks voor 155 daarna voor 165quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Wat een schurken bij pandawill. ligt die jiayu G3T voor 155 dollar in mij winkelmandje, is 'ie bij checkout 164 dollar![]()
Gelijk maar even een boze chatsessie gestart.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:43 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Zou het een waardige opvolger zijn voor mijn Galaxy S2? En hoe goed is de speaker voor wat muziek? Ik gebruik 'm daar redelijk vaak voor namelijk.
Als ik even zo onbeleefd mag zijn om in te haken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:43 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Zou het een waardige opvolger zijn voor mijn Galaxy S2? En hoe goed is de speaker voor wat muziek? Ik gebruik 'm daar redelijk vaak voor namelijk.
Als ik even zo onbeleefd mag zijn om in te haken.
Oei de speaker dat durf ik niet zo meer te zeggen.quote:
Deze meneer kan ons dat vertellenquote:
Speaker bevalt me erg goed, kan redelijk luid ook alleen als je doel is om muziek te luisteren met je telefoon ligt het nogal aan je situatie. Ik gebruik hem wel bijvoorbeeld voor onder de douche als radio en dan is het luid zat.quote:
Geen, in China is 4G nog niet uitgerold. Maar wat wil je gaan doen op je smartphone waarvoor je 4G denkt nodig te hebben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef J.B. het volgende:
Welke in dit topic benoemde Chinese telefoons ondersteunen eigenlijk 4G? Ik overweeg sterk de Jiayu G4 Advanced te kopen, maar het gebrek aan 4G weerhoudt me eigenlijk...
Nog geen; eerste toestellen met 4G zitten wellicht bij de maart lichting.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:20 schreef J.B. het volgende:
Welke in dit topic benoemde Chinese telefoons ondersteunen eigenlijk 4G? Ik overweeg sterk de Jiayu G4 Advanced te kopen, maar het gebrek aan 4G weerhoudt me eigenlijk...
De OP is al tijden niet geüpdatet; voornamelijk daarom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Holy_Goat het volgende:
waarom staat de huawei ascend p6 eig niet in de op? of valt dat niet meer onder de noemer chinese telefoon
Je kan ze toch via mistertao importeren voor ongeveer 260 euro. De xiaomi mi3 danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De OP is al tijden niet geüpdatet; voornamelijk daarom.
En de nummer drie wereldwijd ( Huawei op twee na grootste telefoonmaker ) die goed verkrijgbaar is in Europa, daar loont het zich eigenlijk niet voor moeilijk te gaan lopen doen die zelf direct uit China te halen, dat is na de Honor II zo'n beetje opgehouden. Je betaalt uiteraard wel ietsjes meer, maar je kunt hem combineren met een goedkope bundel waarbij zowel smartphone en tarief netjes geprijsd zijn of je haalt 'em los en geniet je de uitstekende garantievoorwaarden.
Voor de Chinese budgets kijk je nu naar de MediaTek quadcores van o.a. Jiayu, Zopo, e.d. en voor de high end kijk je naar Snapdragons e.d. draaiende phones van Xiaomi, Meizu, OPPO e.d. die men hier niet kent en/of hier via dodgy wegen té duur aan te schaffen zijn en je liever uit China direct zou halen.
Dan kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat je geen echte Mi3 gaat krijgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef relativity het volgende:
[..]
Je kan ze toch via mistertao importeren voor ongeveer 260 euro. De xiaomi mi3 dan
Had het wel eerder gezegd. Maar je gaat de Mi3 om verschillende redenen niet voor de omgerekende CNY/RMB-prijs krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef relativity het volgende:
[..]
Je kan ze toch via mistertao importeren voor ongeveer 260 euro. De xiaomi mi3 dan
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dan kan ik je met 100% zekerheid zeggen dat je geen echte Mi3 gaat krijgen
Nee ik snap dat je 'er wat meer voor moet betalen', maar goed. Voor die prijzen is het alsnog een koopje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had het wel eerder gezegd. Maar je gaat de Mi3 om verschillende redenen niet voor de omgerekende CNY/RMB-prijs krijgen.Verder had mijn comment voornamelijk betrekking op Huawei. Xiaomi is helemaal geen speler op de huidige markt bij ons, dus die moet je inderdaad ook wel zelf uit China gaan halen.
Ah okequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn Tmall-stores van Xiaomi zelf...
Ik bedoelde meer of de G3T bevalt als telefoon. Of het een waardige vervanger is van de Galaxy S2quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Speaker bevalt me erg goed, kan redelijk luid ook alleen als je doel is om muziek te luisteren met je telefoon ligt het nogal aan je situatie. Ik gebruik hem wel bijvoorbeeld voor onder de douche als radio en dan is het luid zat.
s2 zal dunner zijn. Ik ben er nu wel aan gewend en bevalt goed. Scherm is prima en de batterij is ideaal. Qua snelheid en intern geheugen zit het ook wel goed. Camera maakt prima foto's en die kan je ook op internet wel vinden ter vergelijking. En tja voor deze prijs is het helemaal mooi natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of de G3T bevalt als telefoon. Of het een waardige vervanger is van de Galaxy S2
GPS al geprobeerd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
s2 zal dunner zijn. Ik ben er nu wel aan gewend en bevalt goed. Scherm is prima en de batterij is ideaal. Qua snelheid en intern geheugen zit het ook wel goed. Camera maakt prima foto's en die kan je ook op internet wel vinden ter vergelijking. En tja voor deze prijs is het helemaal mooi natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |