Ja dat wil ik ook wel maar omdat ik zelf 15 ben en een maand geleden ook al de MAP moest nemen vind ik dat nogal gênant om tegen me ouders te vertellen..quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Je slikt vaak de pil onregelmatig? Dan zou ik me wat meer zorgen maken ja maar niet gelijk moord en brand roepen oid. Neem anders de MAP vandaag nog.
En terecht! Gebruik voortaan condooms.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:20 schreef Vanesaxox het volgende:
En de vorige keer flipten ze ook al..
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:20 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel maar omdat ik zelf 15 ben en een maand geleden ook al de MAP moest nemen vind ik dat nogal gênant om tegen me ouders te vertellen..
Niet gek, 15..quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:20 schreef Vanesaxox het volgende:
Hahhahaha vreemd hequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:20 schreef Vanesaxox het volgende:
ja weet ik maar ik dacht echt dat ik deze keer de pil wel had geslikt..quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En terecht! Gebruik voortaan condooms.
Die beschermt je niet tegen enge ziektes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik dacht echt dat ik deze keer de pil wel had geslikt..
Een condoom helpt wel tegen meer dan zwanger worden. Pff ik gok dat je herpes hebt voor je 18e.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Condooms zijn er niet alleen tegen zwangerschap, weet je. Ik zou je maar heeeeeel snel op SOA's laten testen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:28 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dan doe je het fout.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:20 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel maar omdat ik zelf 15 ben en een maand geleden ook al de MAP moest nemen vind ik dat nogal gênant om tegen me ouders te vertellen..
Ik weet dat heus wel dat het ook tegen soa's isquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:35 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een condoom helpt wel tegen meer dan zwanger worden. Pff ik gok dat je herpes hebt voor je 18e.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:18 schreef DroogDok het volgende:
Ik vind Sterre wel een leuke, hippe naam. Splinter als het een jongen is.
en ik was net lekker aan het ontbijten....quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:44 schreef LittleLady het volgende:
Stel je voor je hebt een soa, mag je al die leuke jongens even vertellen dat je een soa hebt en dat zij zich ook moeten laten testen, o ja herpes kom je nooit weer vanaf, lekker al die korsten op je flamoes en om je mond, staat zo lekker fris als je gaat stappen, wel eens een beste Herpes uitbraak gezien
[ afbeelding ]
Mmmm lekker he en blijf je met vlagen je hele leven last van houden, super meid!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |