De handeling couperen in strafbaar, een gecoupeerde hond hebben niet,.. Dusja..quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:18 schreef Leandra het volgende:
Je plaatst dus een verzoek om iets voor je te kopen en transporteren wat in NL verboden is?
Ehm, nee. Ik weet dat er in België nog wel verkopers zijn die dit doen, alleen kon ik het zelf zo niet vinden. Verder hoeft er niets getransporteerd te worden, mijn ouders halen het gewoon zelf op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:18 schreef Leandra het volgende:
Je plaatst dus een verzoek om iets voor je te kopen en transporteren wat in NL verboden is?
Nee, maar ik vind dit wel op de grens, het is hier strafbaar met als doel het uit te roeien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:20 schreef blup het volgende:
[..]
De handeling couperen in strafbaar, een gecoupeerde hond hebben niet,.. Dusja..
Als ze hem zelf kunnen ophalen kunnen ze hem toch ook zelf gaan uitzoeken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik weet dat er in België nog wel verkopers zijn die dit doen, alleen kon ik het zelf zo niet vinden. Verder hoeft er niets getransporteerd te worden, mijn ouders halen het gewoon zelf op.
Of het nu wel of niet mag in NL, in V&A mag het handelen in dieren sowieso niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:25 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het dubieus zo'n vraag open te laten
Zo eentje die de kolder in de kop krijgt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Leandra het volgende:
Als ze hem zelf kunnen ophalen kunnen ze hem toch ook zelf gaan uitzoeken?
Laat ze lekker op vakantie gaan naar Hongarije, om daar een doorgefokte Rottweiler zonder staart te kopen.
Vanwaar die haat? Er was niks doorgefokt aan ons vorige hondje, en ze was een superlieve hond. Zat geen kwaads in. Ik vind dat je wel even wat netter mag praten, mijn hond is verdomme net dood.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze hem zelf kunnen ophalen kunnen ze hem toch ook zelf gaan uitzoeken?
Laat ze lekker op vakantie gaan naar Hongarije, om daar een doorgefokte Rottweiler zonder staart te kopen.
Zo erg ben je er niet door geraakt, je wil tenslotte dat beestje meteen vervangen door een ander.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:28 schreef Dearest het volgende:
Ik vind dat je wel even wat netter mag praten, mijn hond is verdomme net dood.
RIP aan je hond en RIP aan haar staart.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:28 schreef Dearest het volgende:
Vanwaar die haat? Er was niks doorgefokt aan ons vorige hondje, en ze was een superlieve hond. Zat geen kwaads in. Ik vind dat je wel even wat netter mag praten, mijn hond is verdomme net dood.
Gecondoleerd. Echter is V&A niet de plek voor een nieuwe hond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Er was niks doorgefokt aan ons vorige hondje, en ze was een superlieve hond. Zat geen kwaads in. Ik vind dat je wel even wat netter mag praten, mijn hond is verdomme net dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |