Tja weetje... Ik snap ook niet waarom ze per sé dat willen, maar ik kan het er niet uit krijgen bij hun.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen zeggen ook niet dat je geen hond moet nemen (hoewel je ouders niet zo snugger klinken dus misschien moeten ze geen hond nemen, maar goed) maar dat je er geen zonder staart moet nemebmn of uberhaubt moet willen
Alleen om auto's te keuren? Hij verkoopt geen auto's?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zijn eigen autobedrijf en mijn moeder werkt in een verzorgingstehuis/ziekenhuis. Allebei prima banen waar je geen computers bij nodig hebt. Mijn moeder in ieder geval niet, mijn vader alleen om auto's te keuren. Maar daar gaat het niet om.
Jawel, hoe heb je daar een computer voor nodig dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen om auto's te keuren? Hij verkoopt geen auto's?
Een keer tegen de banden schoppen, de kilometerstand terugdraaien en klaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Alleen om auto's te keuren? Hij verkoopt geen auto's?
Eh, Marktplaats ja. Verder niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een autobedrijf wat niet ook op internet zit?![]()
![]()
Doe de link eens....
En als je de kritisch bent zwiept de Rottweiler even met z'n staart tegen je been.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een keer tegen de banden schoppen, de kilometerstand terugdraaien en klaar.
Dus zolang iemand niet beter weet is het ok?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
Als dat bij mij als pasgeboren baby zou gebeuren zou het op dat moment pijn doen, maar zou ik de er de rest van mijn leven niet aanzienlijk veel last van hebben aangezien ik niet beter zou weten. Tevens is een staart heel wat anders dan een hand/poot.
Oké, ik vind het zo wel mooi geweest eigenlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je de kritisch bent zwiept de Rottweiler even met z'n staart tegen je been.....
Hè, ik kan zelf ook totaal niet met mijn vader overweg, dus ik begrijp je.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:57 schreef Copycat het volgende:
Een Marktplaatsautodealer met gecoupeerde rottweiler.
Het plaatje is helder.
Maar je beheert wel z'n marktplaatsaccount en vraagt op FOK! dingen waar je zelf niet achterstaat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hè, ik kan zelf ook totaal niet met mijn vader overweg, dus ik begrijp je.
Godsamme, ik open nooit meer een topic voor mijn ouders.
Maar dan alsnog meehelpen aan het vinden van een gemankeerde hond. Staat je fraai.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:58 schreef Dearest het volgende:
Hè, ik kan zelf ook totaal niet met mijn vader overweg, dus ik begrijp je.
Godsamme, ik open nooit meer een topic voor mijn ouders.
Wie zegt dat ik dat account beheer? Hij werkt samen met iemand anders.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je beheert wel z'n marktplaatsaccount en vraagt op FOK! dingen waar je zelf niet achterstaat?
Ah, een zakenpartner die ook belang heeft bij de beveiligingshond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat account beheer? Hij werkt samen met iemand anders.
Verder ga ik niet meer op dit topic in, zolang jullie alleen vanuit je eigen standpunt na kunnen denken. Ik zou later zelf ook niet zo'n hondje willen, maar ik woon nu onder het dak van mijn ouders en ik heb hun te respecteren en te luisteren als ze mij iets vragen. Heb medelijden met jullie ouders als jullie vroeger ook zo waren als jullie nu over komen.
Befehl isst Befehl !!!! Jawohl !!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef Dearest het volgende:
..., maar ik woon nu onder het dak van mijn ouders en ik heb hun te respecteren en te luisteren als ze mij iets vragen. Heb medelijden met jullie ouders als jullie vroeger ook zo waren als jullie nu over komen.
Je moet dus eigenlijk net zo zijn als de hond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef Dearest het volgende:
maar ik woon nu onder het dak van mijn ouders en ik heb hun te respecteren en te luisteren als ze mij iets vragen. Heb medelijden met jullie ouders als jullie vroeger ook zo waren als jullie nu over komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |