Hoera voor DrNickquote:
Kijk maar uit dadelijk krijgen we nog een bitchfight.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
Wat een treurnis. De taalvaardigheid, de armoe en de domheid.
TS is 'm alweer gevlogen. Je zou eens niet de antwoorden krijgen die je wenst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:51 schreef Basp1 het volgende:
Kijk maar uit dadelijk krijgen we nog een bitchfight.
Ik verwacht niet dat TS het topic uit haar actieve topics kan gooien dus ze ziet nog wel steeds dit omhoog komen. En waarschijnlijk wordt ze ook nog wel een paar keer geqoute waardoor ze nog zieker zal worden door hier steeds aan herinnert te worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS is 'm alweer gevlogen. Je zou eens niet de antwoorden krijgen die je wenst.
Wut? Een tandartsboor voor thuisquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef Max-Westerman het volgende:
http://dentidrill.com/
speel gewoon zelf tandarts thuis
Mákkelijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:51 schreef Neuroscience het volgende:
90 euro in de week aan etenDat kan best wat minder, TS
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef Five_Horizons het volgende:
OP is weer terug waar 'ie hoort....
Ik gok dat TS nooit veel realiteitszin hadquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:47 schreef Voszje het volgende:
Het zwanger zijn lijkt me irrelevant, hoewel het je realiteitszin misschien beïnvloedt.
Je tandarts heeft je niet geweigerd, hij had simpelweg geen tijd. Dat mag en kan.
Zo wilde ik het niet brengen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok dat TS nooit veel realiteitszin had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |