SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als je een speler voorbij wilt lopen door te rennen en je kunt fysiek niets inbrengen.... Ze zijn niet goed om gewoon de speler echt uit te spelen, klaar. Ben je bij de achterlijn, wil je een speler voorbij lopen, kom je in een schouderduel en passe.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Knap hoe je altijd weer op het fysieke uitkomt, dat is wel het laatste wat Ajax nu nodig heeft.
Zou een mooie triviant vraag zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er überhaupt een goede voorzet gegeven is bij Ajax ?
Ik heb liever dat ze dan een speler halen die wel andere kunnen passeren door dribbels en acties.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, als je een speler voorbij wilt lopen door te rennen en je kunt fysiek niets inbrengen.... Ze zijn niet goed om gewoon de speler echt uit te spelen, klaar. Ben je bij de achterlijn, wil je een speler voorbij lopen, kom je in een schouderduel en passe.
Fysiek is altijd handig, messi is ook best wel een kast voor zijn lengte. Kijk zn benen man, gigantisch blok, zorgt voor veel massa. Serero is een stokje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze dan een speler halen die wel andere kunnen passeren door dribbels en acties.
De Sa had laatst per ongeluk ook een goede voorzetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:
Wanneer er bij Ajax een goede voorzet is geweest? Kan mij herrineren dat Ligeon prachtige voorzetten om de linksback krulde zo recht op het voorhoofd van siggie
Ligeon tegen Feyenoord ofzo? Je krijgt wel medelijden met Sigthorsson. Met al zijn beperkingen doet hij het de laatste tijd best redelijk, hij werkt zich een ongeluk, maar krijgt gewoon geen normale voorzetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er überhaupt een goede voorzet gegeven is bij Ajax ?
Boilesen vandaag.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Serero rond de 65 kg...mijn linkerbal weegt nog meer, zelfs nadat ik het vrouwtje een beurt heb gegevenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek is altijd handig, messi is ook best wel een kast voor zijn lengte. Kijk zn benen man, gigantisch blok, zorgt voor veel massa. Serero is een stokje.
Mee eens. Maar sommige spelers verliezen hun kwaliteiten als ze echt een brede spierbundel worden, met kort wegdraaien en snelheid enzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek is altijd handig, messi is ook best wel een kast voor zijn lengte. Kijk zn benen man, gigantisch blok, zorgt voor veel massa. Serero is een stokje.
Ook vaak weer met een enorme pisboog naar andere zijlijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is met fischer en corners? Nu schoot hij ze weer allemaal te laag.
Blind is prima op '6' en Serero doet het ook heel aardig (moet alleen leren afmaken).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
serero - klaassen
blind
als middenveld tot het einde.
Niet genoeg kracht in de pootjes...tegen Celtic lukte het ook al niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
En wtf is met fischer en corners? Nu schoot hij ze weer allemaal te laag.
Blind niet slecht nee. Jammer dat hij alleen altijd zo traag is en iets te weinig drang naar voren/aanvallend vermogen heeftquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blind is prima op '6' en Serero doet het ook heel aardig (moet alleen leren afmaken).
Anderhalve normale voorzet tegen een team dat 90 minuten lang in de eigen '16' staat. Kom op zeg.quote:
Op de wiki staat 68, maar met een lengte van 1m72 en zijn bouw lijkt me dat echt stug. Denk eerder rond de 62. Dunne armpjes en super dunne benen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Serero rond de 65 kg...mijn linkerbal weegt nog meer, zelfs nadat ik het vrouwtje een beurt heb gegeven
Serero was vandaag echt slecht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blind is prima op '6' en Serero doet het ook heel aardig (moet alleen leren afmaken).
Ja dus? Dat vroeg hij niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Anderhalve normale voorzet tegen een team dat 90 minuten lang in de eigen '16' staat. Kom op zeg.
Lijkt wel wat op mijn bouw danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de wiki staat 68, maar met een lengte van 1m72 en zijn bouw lijkt me dat echt stug. Denk eerder rond de 62. Dunne armpjes en super dunne benen.
Van Rhijn mist gewoon mentaliteit...jongen staat altijd als een downie op het veld. Ligeon gewoon vaste basisplaats.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Ligeon er wel een tijdje in als hij terug is van zijn blessure, Van Rhijn ben ik echt klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |