SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, maar dat Googled zo lastigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat energielabels dit dat enzo
Ah, zal vast een van die 2 zijn geweestquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er net nog een gemept, maar er vliegt er nog een rond
Gewoon een Liebherr kopen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat Googled zo lastig
[..]
Nee, gelukkig niet zo snel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar uur?![]()
Binnen een half uur gewoon weer trek na McFood!
Hier kan ik tot 3uur sushi/japans bestellenquote:
Gewoon amerikaansequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, waarom zijn er zoveel verschillende koelkasten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat Googled zo lastig
[..]
Ah, zal vast een van die 2 zijn geweest
Wat voor een zoek je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, waarom zijn er zoveel verschillende koelkasten
Sushiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zo snel.
[..]
Hier kan ik tot 3uur sushi bestellen
[..]
Gewoon amerikaanse
Ik ben zo blij dat ik hier geen sushi kan bestellen!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik tot 3uur sushi/japans bestellen
[..]
Gewoon amerikaanse
Waarom zou ik zo'n grote koelkast voor mij alleen willen kopen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik tot 3uur sushi/japans bestellen
[..]
Gewoon amerikaanse
Gewoon een koel/vries combi.quote:
quote:
Daar heb ik hier ook wel eens last van jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik hier geen sushi kan bestellen!!
Dan had mijn zoon mij echt arm gevreten!!
quote:
Slaap lekker chickquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen en dan nog even een aflevering of wat kijken van mijn serietjeslaap lekker allen
Omdat invriezen + vers eten enzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n grote koelkast voor mij alleen willen kopen?
[..]
Gewoon een koel/vries combi.
Trustenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen en dan nog even een aflevering of wat kijken van mijn serietjeslaap lekker allen
de combi met meer vriezer dan koelen bestaat helaas nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat invriezen + vers eten enzo.
Dat kun je ook gewoon met een kastmodel koel/vries combi. Bij Amerikaans stel ik mij zo'n big-ass breed hoog ding voor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat invriezen + vers eten enzo.
Ze zijn er wel die ongeveer 50/50 zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de combi met meer vriezer dan koelen bestaat helaas niet
Was niet perse meer vriezen dan koelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de combi met meer vriezer dan koelen bestaat helaas niet
Is het ook, ligt wel aan je kamer en of je hem kwijt kan maar ik vind het echt handig + altijd ijs/koud water.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon met een kastmodel koel/vries combi. Bij Amerikaans stel ik mij zo'n big-ass breed hoog ding voor.
Dat is wel lekker ja, maar daar ga ik niet zo'n grote koelkast voor kopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was niet perse meer vriezen dan koelen
[..]
Is het ook, ligt wel aan je kamer en of je hem kwijt kan maar ik vind het echt handig + altijd ijs/koud water.
Schaafijs + waterquote:
Vond zon wit lomp ding lelijk staan, daaromquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, maar daar ga ik niet zo'n grote koelkast voor kopen
Ja dat wel, maar jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schaafijs + water
Sowieso voor borrels
[..]
Vond zon wit lomp ding lelijk staan, daarom
1) heb jij dat thuis?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schaafijs + water
Sowieso voor borrels
[..]
Vond zon wit lomp ding lelijk staan, daarom
Ja, ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) heb jij dat thuis?
2) waarom zijn er dan nooit meets bij jou thuis?
3) jelly, ik ben het!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal ik je waarschijnlijk nooit vergeven!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er niet om je dekens te stelen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, ben je gek ofzo, haha
prive/mini meet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik je even afdrogen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1 en ik kom net onder de warme douche vandaan
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan krijg ik het vast warmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal ik je waarschijnlijk nooit vergeven!!
[..]
prive/mini meet dan?
[..]
Moet ik je even afdrogen?
En alleen gooi ik meestal de dekens op de grond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
prive/mini meet dan?
[..]
Vast wel!!quote:
De haat groeitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En alleen gooi ik meestal de dekens op de grond.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
prive/mini meet dan?
[..]
Waarvan?quote:
Inb4 Moonlight Shadowquote:
OE!! EVEN LUISTEREN!!!quote:
Die was zo erg?quote:
Altijd toch, hele orgies en zulksquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE!! EVEN LUISTEREN!!!
[..]
Die was zo erg?
En waarom krijg ik nooit een uitnodigingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd toch, hele orgies en zulks
Wat? Wil je zeggen dat dat niet op elke meet zo is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom krijg ik nooit een uitnodiging
Ja, dat wil ik zeggenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Wil je zeggen dat dat niet op elke meet zo is?
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mag ik ook even een keer uitslapen![]()
Goed rukvoer voor hem misschien?quote:
Welke?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga eens beginnen aan een (voor mij) nieuwe serie
Mannen genoeg die daar opgewonden van worden hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:58 schreef rolklem het volgende:
Precies, een getrouwde vrouw die veeeel ouder is
Ik ben niet van het iemand vreemd laten gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen genoeg die daar opgewonden van worden hoor.
Je moet ook niet de illusie hebben dat jij dat bepaalt. Wie weet heeft ze een open relatie of kiest hij/zij er zelf voor om de partner te bedriegen. Je bent dan niks meer dan een gevolg van een besluit dat iemand al eerder heeft genomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:01 schreef rolklem het volgende:
Ik ben niet van het iemand vreemd laten gaan
Jep dat is heel simpel gedacht. Ik ben meer van mijn principes ook voor een ander toepassen. Als ik niet vreemd zou gaan, ga ik ook niet iemand anders vreemd laten gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet ook niet de illusie hebben dat jij dat bepaalt. Wie weet heeft ze een open relatie of kiest hij/zij er zelf voor om de partner te bedriegen. Je bent dan niks meer dan een gevolg van een besluit dat iemand al eerder heeft genomen.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt trouwens. En wat nou als die ander een open relatie heeft?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:04 schreef rolklem het volgende:
Jep dat is heel simpel gedacht. Ik ben meer van mijn principes ook voor een ander toepassen. Als ik niet vreemd zou gaan, ga ik ook niet iemand anders vreemd laten gaan
Dan is het geen vreemdgaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt trouwens. En wat nou als die ander een open relatie heeft?
Have fun!quote:
quote:
hoe kun je haar dan missen?quote:
Kan je het niet leuk hebben met mensen waar je bijna niets vanaf weet? Volgens mij blijven de meeste mensen hier liever anoniem.quote:
linkje!quote:
daar neem ik wel genoegen mee hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef Faxie het volgende:
Nouja het was gewoon inkijk eigenlijk hoor
Je bent niet hetero?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar neem ik wel genoegen mee hoor
Rhub is volgensmij haske Bi man!quote:
wat een martelgang ditquote:
waarom quoten jullie die dingen dan ook niet? of screenshots of zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ze wilde niet meer posten hier en heeft toen haar foto ook verwijderd
lees ik nou tieten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een martelgang dit
weten dat ik tieten gemist heb omdat ik moet studeren
vanaf nu stop ik en ga ik de hele dag fokken!
ah tnx voor deze handleidingquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:24 schreef twi het volgende:
Moraal van het verhaal: post je tieten, ga weg en random mannelijke FOK!kers die anders nooit in deze thread posten komen melden dat ze jullie missen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:24 schreef twi het volgende:
Moraal van het verhaal: post je tieten, ga weg en random mannelijke FOK!kers die anders nooit in deze thread posten komen melden dat ze jullie missen.
nou ik heb je over het hoofd gezien....quote:
De foto is verwijderd van de host, hij was genoeg gequote. En ik vind het een beetje kansloos om alle foto's van hier te gaan screenshotten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom quoten jullie die dingen dan ook niet? of screenshots of zo
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:20 schreef Faxie het volgende:
Had toch geen bijzondere aanleiding ofzo?
Wat intiem. Kusjekroel terug!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb je over het hoofd gezien....
maakt niet uit verder hoor, kusjekroel
/ignore mode onquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah tnx voor deze handleiding
mocht ik eens aandacht te kort hebben dan weet ik wat mij te doen staat
of ik open een random topic over hoe lastig het is om altijd seks te willen als vrouw of zoiets
of dat het zo lastig is dat mensen onaardig tegen je doen als je knap bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Tip: zoek een lamp en druk op het knopje om hem aan te zetten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
whooaaa at een storm buiten! ik kan mijn papieren niet eens meer lezen zo donker is het opeens
hier schijnt gewoon de zon hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
whooaaa at een storm buiten! ik kan mijn papieren niet eens meer lezen zo donker is het opeens
wat een aanwinst ben jij voor de SC zegquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef rolklem het volgende:
[..]
Tip: zoek een lamp en druk op het knopje om hem aan te zetten.
Dankje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een aanwinst ben jij voor de SC zeg
hier is het echt opeens mega herfstquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier schijnt gewoon de zon hoor
hoe werkt quoten ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom quoten jullie die dingen dan ook niet? of screenshots of zo
geen idee want ik heb ze dus niet gezienquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:32 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
hoe werkt quoten ?
en wat was er zo speciaal aan vijzel der borsten ?
het einde der tijden is gekomenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier is het echt opeens mega herfst
autos die echt mega langzaam rijden en zo, windvlagen, mega regen, donker etc
godverquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het einde der tijden is gekomen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
godverdan heb ik voor niks zitten blokken
Die haal ik toch al nooitquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Als de wereld vergaat was dat ook voor niks want dan haal je je diploma nooit
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat dit mijn eerste hertentamen word voor deze studie
ja en als ik die her dan niet haal, haal ik mijn hele studie nietquote:
Is het zo streng?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en als ik die her dan niet haal, haal ik mijn hele studie niet
aargh stress!
Fok afsluitenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh stress!
chill the fuck out, nu gewoon lekker studeren, oefenexamens maken en dan komt alles goedquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aargh stress!
nee, maar ik kan geen instellingscollege geld betalenquote:
wij hebben geen oefententamensquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
chill the fuck out, nu gewoon lekker studeren, oefenexamens maken en dan komt alles goed
kun je niet anders suckie suckie bij je professor gaan doen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hebben geen oefententamens
naja het zal wel goed komen, ik heb altijd stress
of niet, en dan ga ik dood
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kun je niet anders suckie suckie bij je professor gaan doen?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werd je van die opmerking zo opgewonden ja?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
hoeft niet, mijn docenten vinden mij briljant
geen idee waarom
whuut?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Awww Rhub, jij kunt altijd wel een knuffel krijgen hoor
mijn leerkrachten/docenten/whatever konden me niet uitstaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
hoeft niet, mijn docenten vinden mij briljant
geen idee waarom
ja dat was vroeger op de middelbare bij mij ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn leerkrachten/docenten/whatever konden me niet uitstaan.
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah tnx voor deze handleiding
mocht ik eens aandacht te kort hebben dan weet ik wat mij te doen staat
of ik open een random topic over hoe lastig het is om altijd seks te willen als vrouw of zoiets
of dat het zo lastig is dat mensen onaardig tegen je doen als je knap bent
Als het voor grammatica was heb je ze niet verdiend neequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat was vroeger op de middelbare bij mij ook
bij mijn eerste 2 studies zijn de reacties gemengd maar bij deze studie kan ik echt niets fout doen
ik heb echt al meerdere negens en tienen die naar mijn menig niet zo verdient zijn
watstudeerjeookalweerquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat was vroeger op de middelbare bij mij ook
bij mijn eerste 2 studies zijn de reacties gemengd maar bij deze studie kan ik echt niets fout doen
ik heb echt al meerdere negens en tienen die naar mijn menig niet zo verdient zijn
hier, zie jequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het voor grammatica was heb je ze niet verdiend nee
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Sinds ik m'n pa heb verteld dat ik binnenkort uit huis ga en er dus geklust moet worden, spamt ie me echt dood met ellenlange emails. Verwacht ie nu dat ik ook overal op ga reageren?
Wilt je pa je helpen met klussen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Sinds ik m'n pa heb verteld dat ik binnenkort uit huis ga en er dus geklust moet worden, spamt ie me echt dood met ellenlange emails. Verwacht ie nu dat ik ook overal op ga reageren?
zijn je ouders gescheiden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Maar t is zo'n vader-zoon dingetje.... en heb je wat aan de mailtjes?quote:
Snap ik, maar hij is a-technisch en heeft nu ook een ontsteking aan z'n achillespees.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar t is zo'n vader-zoon dingetje.... en heb je wat aan de mailtjes?
Ik heb wel eens 5 mailtjes over hetzelfde gecombineerd in 1 antwoordmailtjegewoon omdat ik anders 5 x hetzelfde had moeten typen
Mijn vader kan heel veel, dat is nog veel vervelender.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh god
[..]
Hij wilt wel, hij kan alleen niks
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vader kan heel veel, dat is nog veel vervelender.
Hij is sneller en beter in klussen dan mij, waardoor we dus ruzie krijgen als we samen iets moeten doen.quote:
Hij wilt zich gewoon als een pa gedragen... niks mis mee... verwacht jouw pa dat ie gelijk antwoord krijgt?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar hij is a-technisch en heeft nu ook een ontsteking aan z'n achillespees.
Ja dat is het dus, echt 5x (per dag) een email over hetzelfde
Oh daar zou ik heel makkelijk in zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is sneller en beter in klussen dan mij, waardoor we dus ruzie krijgen als we samen iets moeten doen.
Nee dat weet ik ook wel, maar ik denk dan... combineer alles gewoon in 1 emailquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij wilt zich gewoon als een pa gedragen... niks mis mee... verwacht jouw pa dat ie gelijk antwoord krijgt?
Oe... kan ie dan bij mij ff wat klussenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles zelf kon?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... kan ie dan bij mij ff wat klussen![]()
Ja ik weets... zelfstandig onafhankelijke dame ... die maar eens moet leren boren enzo
Hij is gewoon enthousiastquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
Oh daar zou ik heel makkelijk in zijn.
Nee dat weet ik ook wel, maar ik denk dan... combineer alles gewoon in 1 emailJa dat weet ik dus niet
Mja oke.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij is gewoon enthousiasten de info verzamelen in een email kan soms een beetje lastig zijn...
O in dat geval vanavond of zo de boel samenvatten... en een status gegeven hoe ver je klusactie al gevorderd is
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben beter in klussen dan mijn vriend
hij mag van mij altijd alleen nog maar de koffie doen want anders kost het mij steeds weer tijd om zijn fouten te herstellen
Inderdaad.... maar soms vind ik het leuker etc. als gewoon even een kerel mij uit de brand helptquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je een sterke onafhankelijke vrouw bent
Mijn vader denkt dat hij alles kan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het steeds leuker worden om te klussen, had er vroeger een pleurishekel aan en dacht ook dat ik het toch allemaal niet kon.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Inderdaad.... maar soms vind ik het leuker etc. als gewoon even een kerel mij uit de brand helpt
Daarbij heb ik niet zoveel gereedschap (een hamer en wat schroevendraaiers geloof ik)
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het steeds leuker worden om te klussen, had er vroeger een pleurishekel aan en dacht ook dat ik het toch allemaal niet kon.
Maar blijk toch nog best wel handig te zijn.
Zelfs paaldanspalen aanpassen draai ik mijn hand niet meer voor om.
?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh waarom sluiten ze nou 2 unies op dezelfde dag af en heet 1 de unie van Utrecht en de ander de Unie van Atrecht!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou er zijn dus 2 verdragen gesloten op dezelfde dag met maar 1 letter verschilquote:
A op die manierquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou er zijn dus 2 verdragen gesloten op dezelfde dag met maar 1 letter verschil
en dat is nasty om te leren
Leugens!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]Je wordt ouder Royco.... ennu je voelt je gewaardeerd door je schat omdat je haar helpt
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens!!!Ik ben een jonge god.
En is niet mijn schat hoor, maar het is wel prettig als je er mensen mee kunt helpen ja.
Ik vind de ruimte momenteel veel fijner, maar ik keep that in mindquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als je een paaldanspaal opgezet moet hebben in je woonkamer dan app je maar.
In de slaapkamer danquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind de ruimte momenteel veel fijner, maar ik keep that in mind
Geen specifieke redenquote:
Gewoon bekerenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:38 schreef -Engel- het volgende:
Grr.... Heb ik een leuke/lekkere kerel gespot maar, volgens mij is ie stiekem zo gay als het maar kan
Nou heb ik nog wel een vacature openstaan voor een homoknuffelshopvriend, maar dan nog vind ik t zonde![]()
Geen spannende roddeltjes of anything like it?quote:
Uhm mja of nee.... ik vind mijzelf veranderen al lastig zatquote:Gewoon bekeren
Waarom moet je jezelf veranderen dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen spannende roddeltjes of anything like it?
[..]
Uhm mja of nee.... ik vind mijzelf veranderen al lastig zat
Omdat ik mijzelf dan beter staande kan houden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moet je jezelf veranderen dan?
Iets meer duivelinvloeden bij het engeltje?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik mijzelf dan beter staande kan houden.
Ja dat, maar ook een joy de vivere, meer relaxed, meer don't care en zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets meer duivelinvloeden bij het engeltje?
Relaxed is goed, en alleen geven om dingen die het waard zijn om om te geven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat, maar ook een joy de vivere, meer relaxed, meer don't care en zo
Dat inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Relaxed is goed, en alleen geven om dingen die het waard zijn om om te geven.
Dat in ieder geval, maar kwestie van oefenen denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de praktijk alleen niet altijd gemakkelijk
Nee niet eensquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen spannende roddeltjes of anything like it?
[..]
Uhm mja of nee.... ik vind mijzelf veranderen al lastig zat
Tettenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet eens
Dan nog gewoon tetten, zou die toch zo om moeten zijn
Een gay man loopt niet echt warm voor tetten....quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niet eens
Dan nog gewoon tetten, zou die toch zo om moeten zijn
Ja ik ben er blij meequote:
Dan ben ik blij dat jij er blij mee bentquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een gay man loopt niet echt warm voor tetten....
[..]
Ja ik ben er blij mee
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat jij er blij mee bent
Snuggy's of Uggs?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:01 schreef -Engel- het volgende:
mwahahaha ik kijk net in de nieuwste folder van xenos.... maar op pagina 9 staan wel hele a-sexy dingen
jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig in deze koude wintermaanden.
One size fits all?
Dat al helemaal niet....quote:
Dus als ik in mijn willy string voor je zou staan dan is dat niet instant soppen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet....
En ik neem aan dat de heren niet willen dat zodra ze zo'n unit er overheen schuiven dat het vrouwvolk dubbel ligt....
Nee, maar wel goed voor een stevige lachbuiquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik in mijn willy string voor je zou staan dan is dat niet instant soppen?
Ach, hebben we dat in ieder geval nog, lachen is gezond.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar wel goed voor een stevige lachbui
Hoeveel gezonder dan boos kijken is lachen eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, hebben we dat in ieder geval nog, lachen is gezond.
Maar als het doel ... je weet wellen is dan gaat dat niet meer gebeuren gok ik zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, hebben we dat in ieder geval nog, lachen is gezond.
Ja dat kan... of nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
En het voordeel is wel dat als de string uitgaat het dan alleen nog maar mee kan vallen.
Hi WT... geen idee?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel gezonder dan boos kijken is lachen eigenlijk?
Ik schat dat het zo'n 2.389 jaar scheelt op een mensenleven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel gezonder dan boos kijken is lachen eigenlijk?
Vandaar wellicht valt hij te bekerenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een gay man loopt niet echt warm voor tetten....
[..]
Ja ik ben er blij mee
Is dat een uitdaging?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar als het doel ... je weet wellen is dan gaat dat niet meer gebeuren gok ik zo![]()
Nee, want ik lach nooit. Maar aan de andere kant ben ik eigenlijk ook nooit ziek. Hm.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef sararaats het volgende:
hebben jullie ook als je lacht ineens de hik hebt?
uh.. nee?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef sararaats het volgende:
hebben jullie ook als je lacht ineens de hik hebt?
ja nee ja.... ik weet niet of ik dat wilquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar wellicht valt hij te bekeren
prutserquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef Watertornado het volgende:
Verdomme, ik ben letterlijk < 30 seconden weg om even iets te verzetten, en gelijk gebeurt er iets in het voetbal.
dus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want ik lach nooit. Maar aan de andere kant ben ik eigenlijk ook nooit ziek. Hm.
tsjaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:13 schreef Watertornado het volgende:
Verdomme, ik ben letterlijk < 30 seconden weg om even iets te verzetten, en gelijk gebeurt er iets in het voetbal.
Royaal, royaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schat dat het zo'n 2.389 jaar scheelt op een mensenleven.
Ja, ik denk het welquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey Vin.
Kom je er een beetje uit met dingen regelen voor je huissie?
veel geregel he?quote:
Ja nou ja, ben nu een beetje aan het kijken hoe lang ik ergens mee bezig ga zijn en daar mensen voor vragen. En verder een beetje ideeën opdoen qua inrichtingquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel geregel he?
Maar veel dingen kan je ook online doorgeven tegenwoordig
Ja joh het was pleuris druk
Maar wel leuk. De jongste durft steeds meer enzo.
Al een 60" scherm besteld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nou ja, ben nu een beetje aan het kijken hoe lang ik ergens mee bezig ga zijn en daar mensen voor vragen. En verder een beetje ideeën opdoen qua inrichting![]()
Ja, dat vind ik ook niet zo heel gek als je kijkt naar het weer![]()
Oh dat is wel tof ja.
Heb je buiten gekeken pipo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook nooit goed hé. Het waait of te zacht of te hard
Morgen is nog erger ja...quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen waait het pas hard
Echt jammer dat ik moet werken
Nee. Ik denk dat 47" ook meer dan voldoende is, maar eerst andere zakenquote:
Ja. Ik heb toch geen verstand van wind en kitesurfen, pipoquote:
Dat blijktquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat 47" ook meer dan voldoende is, maar eerst andere zaken
[..]
Ja. Ik heb toch geen verstand van wind en kitesurfen, pipo
Koelkast en frituurpan zijn ook belangrijk jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat 47" ook meer dan voldoende is, maar eerst andere zaken
[..]
Ja. Ik heb toch geen verstand van wind en kitesurfen, pipo
waar zit jij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
Kom eens naar de kust, hier waait het pas
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koelkast en frituurpan zijn ook belangrijk ja
Oeh lekker lekker uitwaaienquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
Kom eens naar de kust, hier waait het pas
een koffie apparaatquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koelkast en frituurpan zijn ook belangrijk ja
Oh ja, heel belangrijk, hoe kan ik die vergeten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een koffie apparaat
Anders kom ik niet helpen
Worstenbroodjes zijn ook noodzakelijk als er geklust moet worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een koffie apparaat
Hoe was de Efteling?quote:
Die heb ik alquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een goed bed voor waar the magic happens.
Senseo ook goed? Ik weet niet eens hoe je koffie moet zettenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een koffie apparaat
Then you're good to goquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe was de Efteling?
[..]
Die heb ik al
[..]
Senseo ook goed? Ik weet niet eens hoe je koffie moet zettenNaja wel hoe maar niet hoeveel van wat
een broodje is prima.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn ook noodzakelijk als er geklust moet worden.
Efteling was leuk. In Veel attracties geweest. Was gelukkig niet mega druk. Aan het eind nog iets nieuws, er was een waterballet. Was ook wel mooiquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe was de Efteling?
[..]
Die heb ik al
[..]
Senseo ook goed? Ik weet niet eens hoe je koffie moet zettenNaja wel hoe maar niet hoeveel van wat
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna tegen de kust aan, vlakbij de boot naar Newcastle(Ijmuiden)
Ongeveer 1.5km
Ik heb nu saucijzenbroodjes, maar ze zijn eigenlijk helemaal niet lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een broodje is prima.
Vette worstenmeuk
Mooi zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Efteling was leuk. In Veel attracties geweest. Was gelukkig niet mega druk. Aan het eind nog iets nieuws, er was een waterballet. Was ook wel mooi
Hoe is jou weekend?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nu saucijzenbroodjes, maar ze zijn eigenlijk helemaal niet lekker
[..]
Mooi zo
Prima. Vrijdag verjaardag en uit geweest en sinds gisteren een beetje dingen aan het uitzoeken.quote:
Mooooooiquote:
Wanneer trek je erinquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima. Vrijdag verjaardag en uit geweest en sinds gisteren een beetje dingen aan het uitzoeken.
[..]
Mooooooi
Soms wel een nadeel, wordt compleet gezandstraalt nu buitenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Naais
Ik heb ook bij de kust gewoond. Nu woon ik aan het IJsselmeer
Gewoon goed afstellenquote:
Gewoon erin gaan en gaan klussen als er al in woontquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, je zei trek.![]()
Volgens de planning eind november, maar dat zal wel sneller zijn
Dat welquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms wel een nadeel, wordt compleet gezandstraalt nu buiten
[..]
Gewoon goed afstellen
En goede pads.
Waarom zou ik moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon erin gaan en gaan klussen als er al in woont
*noteert*quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wel
Ik vind die van Appie Heijn prima te drinken (groene mild versie)
Heb hier meestal Senseo merk, maar haal altijd die zooi in de aanbieding.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wel
Ik vind die van Appie Heijn prima te drinken (groene mild versie)
aldus MeteoConsultquote:Deze zondag is een voorproefje van wat me morgen aan wind over ons heen krijgen. Morgen is het nog wat straffer, maar vandaag heeft de bries ook al fors geblazen, met op de (hoge!) meetmast van IJmuiden enige tijd een dikke windkracht 9, oftewel storm. Boven land heeft al enige tijd 5-6 Bft gestaan, in de kustprovincies 6-7 Bft en aan de westkust 7-8 Bft. Morgen gaan we aan zee naar 9-10 Bft en dat is significant meer dan vandaag. Alle details, met kaarten en uitleg, vallen te lezen op onze site:
Maar die van Appie is net even goedkoperquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hier meestal Senseo merk, maar haal altijd die zooi in de aanbieding.
Dark Roast dan meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |