SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, maar dat Googled zo lastigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat energielabels dit dat enzo
Ah, zal vast een van die 2 zijn geweestquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er net nog een gemept, maar er vliegt er nog een rond
Gewoon een Liebherr kopen dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat Googled zo lastig
[..]
Nee, gelukkig niet zo snel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar uur?![]()
Binnen een half uur gewoon weer trek na McFood!
Hier kan ik tot 3uur sushi/japans bestellenquote:
Gewoon amerikaansequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, waarom zijn er zoveel verschillende koelkasten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat Googled zo lastig
[..]
Ah, zal vast een van die 2 zijn geweest
Wat voor een zoek je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, waarom zijn er zoveel verschillende koelkasten
Sushiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zo snel.
[..]
Hier kan ik tot 3uur sushi bestellen
[..]
Gewoon amerikaanse
Ik ben zo blij dat ik hier geen sushi kan bestellen!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik tot 3uur sushi/japans bestellen
[..]
Gewoon amerikaanse
Waarom zou ik zo'n grote koelkast voor mij alleen willen kopen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Hier kan ik tot 3uur sushi/japans bestellen
[..]
Gewoon amerikaanse
Gewoon een koel/vries combi.quote:
quote:
Daar heb ik hier ook wel eens last van jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik hier geen sushi kan bestellen!!
Dan had mijn zoon mij echt arm gevreten!!
quote:
Slaap lekker chickquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen en dan nog even een aflevering of wat kijken van mijn serietjeslaap lekker allen
Omdat invriezen + vers eten enzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n grote koelkast voor mij alleen willen kopen?
[..]
Gewoon een koel/vries combi.
Trustenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen en dan nog even een aflevering of wat kijken van mijn serietjeslaap lekker allen
de combi met meer vriezer dan koelen bestaat helaas nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat invriezen + vers eten enzo.
Dat kun je ook gewoon met een kastmodel koel/vries combi. Bij Amerikaans stel ik mij zo'n big-ass breed hoog ding voor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat invriezen + vers eten enzo.
Ze zijn er wel die ongeveer 50/50 zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de combi met meer vriezer dan koelen bestaat helaas niet
Was niet perse meer vriezen dan koelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de combi met meer vriezer dan koelen bestaat helaas niet
Is het ook, ligt wel aan je kamer en of je hem kwijt kan maar ik vind het echt handig + altijd ijs/koud water.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kun je ook gewoon met een kastmodel koel/vries combi. Bij Amerikaans stel ik mij zo'n big-ass breed hoog ding voor.
Dat is wel lekker ja, maar daar ga ik niet zo'n grote koelkast voor kopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was niet perse meer vriezen dan koelen
[..]
Is het ook, ligt wel aan je kamer en of je hem kwijt kan maar ik vind het echt handig + altijd ijs/koud water.
Schaafijs + waterquote:
Vond zon wit lomp ding lelijk staan, daaromquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, maar daar ga ik niet zo'n grote koelkast voor kopen
Ja dat wel, maar jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schaafijs + water
Sowieso voor borrels
[..]
Vond zon wit lomp ding lelijk staan, daarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |