SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Sconesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je het even weet. [ afbeelding ]![]()
![]()
Rooie Messi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bij GAE is het helemaal bizar..als die richting de harde kern spelen (zoals na rust tegen Fey) dan zijn ze altijd tig keer beter dan in die andere helft..dat is al jaren zo. Echt de enige club die ik ken waar dat zo extreem is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze zijn thuis ongeveer 20x zo sterk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Moeten jullie serieus eens de thuis en uitbalans in de Nigeriaanse competitie bekijken. Dat gaat echt helemaal nergens over.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zag dat plaatje pas voorbij komen ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Moeten jullie serieus eens de thuis en uitbalans in de Nigeriaanse competitie bekijken. Dat gaat echt helemaal nergens over.
PSN: DePresident_![]()
Als je uit speelt worden al die spelers afgeschoten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Moeten jullie serieus eens de thuis en uitbalans in de Nigeriaanse competitie bekijken. Dat gaat echt helemaal nergens over.Feyenoord Rotterdam![]()
Zo zou dreetje schrijven als hij dronken wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je het even weet. [ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zag hem op WZV ja..WTFquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Moeten jullie serieus eens de thuis en uitbalans in de Nigeriaanse competitie bekijken. Dat gaat echt helemaal nergens over.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUCKING RT ME!!!1!!111!!quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Kampioen worden met een doelsaldo van +6 vind ik ook maar raarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag hem op WZV ja..WTF
[ afbeelding ]![]()
![]()
IF Poepon trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf, hoe danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag hem op WZV ja..WTF
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Straks eens even lekker EA forums vol spammen dat Van Duinen een IF moet, denk ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Van Duinen een IF moet denk ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
Straks eens even lekker EA forums vol spammen dat Van Duinen een IF moet denk ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe groot is van Duinen nu precies? Vorig jaar was hij volgens mij 1.93 in FUT en nu 1.85 maar ergens anders zie ik weer 1.82 staan![]()
![]()
Orly?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk wel dat er een IF suarez komt.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk wel dat er een IF Shirokov komt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Maoam post hier niet meer sinds zijn ware identiteit uit is gelektquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weeg maar 9 kilo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
sinds wanneer staat je gewicht achter je naam op futhead
Of zou dat in tonnen zijn?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Scheetquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is niet Mitchell hoor. Damiano is ditquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom komt Ajax altijd met bloemen het veld op?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Past wel bij die grafstemming.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom komt Ajax altijd met bloemen het veld op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja, Mitchell speelt in Groningen toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is niet Mitchell hoor. Damiano is ditDamiano is zijn broertje?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Past wel bij die grafstemming.Ik had zelf iets met de grasmat bedacht maar deze is beter iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap het serieus nietWat een onzin die bloemen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[..]
Past wel bij die grafstemming.Wel een zeer juist feit. En de speakers bij 410 niet te vergeten. Of het vergallen van de sfeer als het uitvak er bovenuit komt voor/na de wedstrijd of in de rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zat bij Groningen, nu ADO. Zijn broers idd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oja, Mitchell speelt in Groningen toch?Damiano is zijn broertje?
Die Damiano zat nog even bij Ajax in de jeugd, Mitchell bij Feyenoord
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelt er uberhaupt nog iemand Fut hier?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Die odds van Ado waren zo hoog had gewoon daarop 1x moeten gaan en niet op Real Madrid. Ik ben net zo slecht in 'unibet' als Kevin in Fifa
![]()
![]()
Aha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat bij Groningen, nu ADO. Zijn broers idd.
Die Damiano zat nog even bij Ajax in de jeugd, Mitchell bij Feyenoord
Van der Gijp zat bij VI nog te vertellen dat hij zo blij was dat RTL geen beelden meer had. Nu hoefde hij geen livewedstrijden meer te kijken om leuke momentjes te zoeken (quote:)
Maar al die momentjes waren bij de aftrap..Volgens mij pakte hij die gewoon om daarna weg te zappen
Nog een reden waarom het gros van zijn analyses niet serieus te nemen zijn ook..hij kent de namen van de gemiddelde basisspeler van Twente ook echt niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee wat een aids. Ik ga Fifa 14 weer verkopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alleen Dreetje speelt het nog maar die loopt ook constant te janken dat hij verliest![]()
Dan weet je dat je slecht bent..als ze je wiki niet bijwerkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben niet als enige abuis zie ik.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En hij vindt Serero niks zei hij gisterenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van der Gijp zat bij VI nog te vertellen dat hij zo blij was dat RTL geen beelden meer had. Nu hoefde hij geen livewedstrijden meer te kijken om leuke momentjes te zoeken ()
Maar al die momentjes waren bij de aftrap..Volgens mij pakte hij die gewoon om daarna weg te zappen
Nog een reden waarom het gros van zijn analyses niet serieus te nemen zijn ook..hij kent de namen van de gemiddelde basisspeler van Twente ook echt niet![]()
![]()
Gijpie kijkt alleen maar buitenlands voetbal. Johan Derksen alleen maar Nederlands voetbal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van der Gijp zat bij VI nog te vertellen dat hij zo blij was dat RTL geen beelden meer had. Nu hoefde hij geen livewedstrijden meer te kijken om leuke momentjes te zoeken ()
Nog een reden waarom het gros van zijn analyses niet serieus te nemen zijn ook..hij kent de namen van de gemiddelde basisspeler van Twente ook echt nietPSN: DePresident_![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
FUT Cups![]()
![]()
![]()
FUT Seasons![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdediging staat lekker hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja tis niet echt geweldig, coop is nog wel leuk alleen al mijn matties zijn slechtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee wat een aids. Ik ga Fifa 14 weer verkopen
Alleen Dreetje speelt het nog maar die loopt ook constant te janken dat hij verliest
Zijn de prijzen wel alweer aan het stijgen of is de markt nog steeds zo vertieft?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je slecht bent..als ze je wiki niet bijwerken
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het laatstequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tis niet echt geweldig, coop is nog wel leuk alleen al mijn matties zijn slecht
Zijn de prijzen wel alweer aan het stijgen of is de markt nog steeds zo vertieft?![]()
![]()
Die kerel waar ik coop mee speel is ook fucking slecht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tis niet echt geweldig, coop is nog wel leuk alleen al mijn matties zijn slecht
Zijn de prijzen wel alweer aan het stijgen of is de markt nog steeds zo vertieft?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hou je bek kutventquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kerel waar ik coop mee speel is ook fucking slecht.![]()
Zijn er leuke cups dan?quote:
Ik ben echt klaar met seasons ja, wat een tyfushoeren spelen datAlleen is de premie (die ik toch nooit win omdat ik alle aids over me heen krijg als ik in punten tussen promotie en kampioenschap zit
) zo hoog dat ik het moeilijk kan weerstaan
Elke dag![]()
ik ben de beste zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel met een stuk of 5 mensen coop en bevalt me allemaal wel goed.![]()
coop sletjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel met een stuk of 5 mensen coop en bevalt me allemaal wel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ongelooflijkquote:Ik maak 2 dure teams zodat ik dan over een paar maanden wel binnen zou zijn, krijg je dit soort shit
Achja vind GTA online toch veel leuker als ik nu online ben
Elke dag![]()
silver en gold cup (en die thema cup van afgelopen week) bevielen veel beter ja. Tenminste het gevoel dat je enige invloed hebt op de wedstrijd en dat niet ieder potje een loterij is zoals seasons.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn er leuke cups dan?
Ik ben echt klaar met seasons ja, wat een tyfushoeren spelen datAlleen is de premie (die ik toch nooit win omdat ik alle aids over me heen krijg als ik in punten tussen promotie en kampioenschap zit
) zo hoog dat ik het moeilijk kan weerstaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach je kan iedereen nu al kopen behalve de echte toppers. Ik speel fifa tot ik zin krijg mijn controller door de tv te gooien, dan switch ik naar GTAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OngelooflijkIk maak 2 dure teams zodat ik dan over een paar maanden wel binnen zou zijn, krijg je dit soort shit
Achja vind GTA online toch veel leuker als ik nu online benMeestal is dat na 3 potjes FUT al zo
![]()
![]()
Die klapaap is ook weer aan het jinxen hoortwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 20:44:50#PSV morgen bij winst op #Roda waarschijnlijk weer koploper. reageer retweet
Elke dag![]()
Doen jullie met het topic weleens GTA online? Zie niet veel mensen spelen als ik online ben iig, maar wil wel keertje meedoenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach je kan iedereen nu al kopen behalve de echte toppers. Ik speel fifa tot ik zin krijg mijn controller door de tv te gooien, dan switch ik naar GTAMeestal is dat na 3 potjes FUT al zo
Elke dag![]()
Ik kreeg een IF toen ik niet skipte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
De reacties onder pack openings.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik speel eerst single player uit voordat ik online ga. Op ps3 zijn er wel echt gta-ersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doen jullie met het topic weleens GTA online? Zie niet veel mensen spelen als ik online ben iig, maar wil wel keertje meedoenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie postte vanmiddag ook alweer dat Ado gekke dingen ging doen op het kunstgras?![]()
![]()
Iemand die voetbalkenner Wilfred Genee ging napraten. Die gaat maandag even zijn gelijk halen of zoals sommige mensen zouden zeggen #goedkoopscorenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie postte vanmiddag ook alweer dat Ado gekke dingen ging doen op het kunstgras?![]()
Die Joachim op LW wat een armoeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe is het zo voor de zomer 2013?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zitzak_explosie.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou Online toch maar snel een keer opstarten, krijg je toch mooi een half miljoentje GTA Dollars als je dat deze maand nog doetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speel eerst single player uit voordat ik online ga. Op ps3 zijn er wel echt gta-ers
[..]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou Online toch maar snel een keer opstarten, krijg je toch mooi een half miljoentje GTA Dollars als je dat deze maand nog doetvanavond even doen dan. Thanks voor de tip
![]()
![]()
No problem, is wel echt ziek veel money wat ze gaan geven als je bedenkt dat de duurste appartementen 235k zijn. En als je daarbij ook in ogenschouw neemt dat het met missies enzo niet heel snel gaat met geld verdienen (Alleen met racen gaat het hard maar dat wordt vrij snel saai)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]vanavond even doen dan. Thanks voor de tip
Maar hoop dat ze binnenkort Heists online gaan gooien, beetje jammer dat die er nog niet zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Duurste appartement is 400k hoor. Maar er komt waarschijnlijk wel DLC met meer huizenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
No problem, is wel echt ziek veel money wat ze gaan geven als je bedenkt dat de duurste appartementen 235k zijn. En als je daarbij ook in ogenschouw neemt dat het met missies enzo niet heel snel gaat met geld verdienen (Alleen met racen gaat het hard maar dat wordt vrij snel saai)
Maar hoop dat ze binnenkort Heists online gaan gooien, beetje jammer dat die er nog niet zijn![]()
Jonathan een goal voor Inter. Weet er iemand misschien mensen die willen helpen om hem te pricefixen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke is dat dan? Ik dacht dat die 2 centrale de duurste waren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Duurste appartement is 400k hoor. Maar er komt waarschijnlijk wel DLC met meer huizenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Jonathan een goal voor Inter. Weet er iemand misschien mensen die willen helpen om hem te pricefixen?Heb er wel 4
![]()
met al die glitches die er in het begin waren is 500k ook niks hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
No problem, is wel echt ziek veel money wat ze gaan geven als je bedenkt dat de duurste appartementen 235k zijn. En als je daarbij ook in ogenschouw neemt dat het met missies enzo niet heel snel gaat met geld verdienen (Alleen met racen gaat het hard maar dat wordt vrij snel saai)
Maar hoop dat ze binnenkort Heists online gaan gooien, beetje jammer dat die er nog niet zijn
en idd opschieten met heists'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Voor mij is het heul veul aangezien ik vooral loop te kloten (en dus dood ga) en missies doe. Ben pas level 26 en heb iets van 140k en een matige auto plus kutgaragequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met al die glitches die er in het begin waren is 500k ook niks hoor
en idd opschieten met heists
Elke dag![]()
Wtf die Fer![]()
Bizar dat de scheids de goal afkeurt eigenlijk, hij doet niets foutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
iedereen in de crew een chrome lamborghini en dan feunen door de straten van LSquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ik koop dan gelijk het duurste appartement en een dikke auto.![]()
Ik ben nu ook bezig met het glitchen. 72K per verkochte auto.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met al die glitches die er in het begin waren is 500k ook niks hoor
en idd opschieten met heists
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Uitleg svpquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig met het glitchen. 72K per verkochte auto.
Elke dag![]()
Je gaat naar een verkoopgarage en dan klik je op sell. Dan heel snel op quit en naar een andere mode(?). Dan heb je het geld al, maar je auto is niet weg.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Een auto met catalogus waarde onder de 50K helemaal voltunen en dan verkopen aan LS Customs. Op het moment dat je geld krijg voor de verkoop snel op start - online - swap character. En dan je character weer selecteren.quote:
Je moet via de options je spawn location wel op last location zetten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Chrome is voor paupers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
iedereen in de crew een chrome lamborghini en dan feunen door de straten van LS
Hen trouwens mn 205k appartement ingeruild voor een 10 car garage naast het vliegveld![]()
![]()
Bonduelle dwars door Blind en Schone heen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je gaat naar een verkoopgarage en dan klik je op sell. Dan heel snel op quit en naar een andere mode(?). Dan heb je het geld al, maar je auto is niet weg.Thanksquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Een auto met catalogus waarde onder de 50K helemaal voltunen en dan verkopen aan LS Customs. Op het moment dat je geld krijg voor de verkoop snel op start - online - swap character. En dan je character weer selecteren.
Je moet via de options je spawn location wel op last location zetten.
Elke dag![]()
Zou wel typisch zijn..een tegengoal van Van fucking Hoevelenquote:
Ted van de Pavert scoorde ook ooit tegen Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een zaadpot zeg
Elke dag![]()
Chome Bugattiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chrome is voor paupers.
Hen trouwens mn 205k appartement ingeruild voor een 10 car garage naast het vliegveld
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zelfs Daan Bovenbergquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel typisch zijn..een tegengoal van Van fucking Hoevelen
Ted van de Pavert scoorde ook ooit tegen Ajax!
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, maar Tedje is dan ook gewoon een held.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel typisch zijn..een tegengoal van Van fucking Hoevelen
Ted van de Pavert scoorde ook ooit tegen AjaxPavertinho.
Holy shit die optie had ik nog niet gezien. In één keer alles opnieuw listen op de console
Feyenoord Rotterdam![]()
Zijn echt veel handige dingen op de console die ze er bij de webapp niet in hebben gezetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Holy shit die optie had ik nog niet gezien. In één keer alles opnieuw listen op de console
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut Tim, nu moet ik elke keer lachen als ik Beaguel (Bonduel) hoor
Elke dag![]()
Probleem met drivers van mijn nieuwe laptop volgens mij, gaat steeds opnieuw opstarten
Kan je die updaten via de site van de maker ofzo?![]()
Vaak wel. Als je precies weet wat er in je laptop zit is het nog beter om het via de site van de fabrikant te dowloaden. Recentere versies enzquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
Probleem met drivers van mijn nieuwe laptop volgens mij, gaat steeds opnieuw opstarten
Kan je die updaten via de site van de maker ofzo?
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut Tim, nu moet ik elke keer lachen als ik Beaguel (Bonduel) hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rkc wil wel elke keer tegen een topclub spelen want maar liefst 1 punt gepakt tot nu toe in die topwedstrijden
Elke dag![]()
bij windows updates toevallig?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef Thorb het volgende:
Kan je die updaten via de site van de maker ofzo?![]()
Pietje Perica
Elke dag![]()
Mooie goal RitzmaierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]
Past wel bij die grafstemming.Deze was wel van toepassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
Lekker Baseball middernacht op Foxsports, daar doen die Abo's het voorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Raar is dat wanneer je op de console een kaart individueel wilt listen hij automatisch de waarde pakt waarvoor je de kaart hebt gekocht i.p.v. de waarde waarvoor je hem het laatst had gelist.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Maar bij het automatische relisten doet hij het wel goed.![]()
Vader van een vriend van me gaat Sport1 opzeggen omdat er geen honkbal meer op komt. Dus blijkbaar is er animo voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker Baseball middernacht op Foxsports, daar doen die Abo's het voor
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tjah maar dat is Sport1, Foxsports biedt zo weinig eigenlijk atm voor de prijs die ze vragenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vader van een vriend van me gaat Sport1 opzeggen omdat er geen honkbal meer op komt. Dus blijkbaar is er animo voorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan moet hij mlb.tv nemen. Een beetje baseballfan heeft dat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vader van een vriend van me gaat Sport1 opzeggen omdat er geen honkbal meer op komt. Dus blijkbaar is er animo voorWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kwam er ooit baseball op sport1 dan? Wist ik niet eens en ik heb al jaren een abonnementquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vader van een vriend van me gaat Sport1 opzeggen omdat er geen honkbal meer op komt. Dus blijkbaar is er animo voor
Zou zweren dat het alleen op ESPN kwam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eredivisie, JL, Europa League, beker NL en nog een handjevol andere landen, BPL, Serie A, American Football...aanbod is prima, maar het aantal kanalen is gewoon ruk. 2 kanalen voor alles buiten NL voetbal..gaat nergens over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah maar dat is Sport1, Foxsports biedt zo weinig eigenlijk atm voor de prijs die ze vragenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heeft Perez geslikt vandaag? Wat een geblaat zeg
Elke dag![]()
Bijna elke week zeggen ze dat Ajax de 1e helft in een te laag tempo speelt. Ik snap Ajax dan ook echt niet.. dan ga je toch gewoon het tempo omhoog gooien?![]()
Ze krijgen zo op hun kop van de Boer en uiteindelijk winnen ze met 3/4-0. Zo ging dat ook tegen GAE en werd het zelfs nog meer![]()
De Boer is er tevreden mee als ze in de eerste helft een team zogenaamd kapot spelen om daarna toe te slaan..of het nou RKC is of een beter team.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna elke week zeggen ze dat Ajax de 1e helft in een te laag tempo speelt. Ik snap Ajax dan ook echt niet.. dan ga je toch gewoon het tempo omhoog gooien?
Volgens mij vallen ze gewoon in slaap en slaat Ajax dan pas toe, maar goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor een zender die Foxsports heet is er heel weinig verschil in aanbod. Tis allemaal voetbal op een beetje tennis en dan American Football en nu een keer baseball na. Sport1 heeft wel heel veel verschillende sporten en dan idd die kanalen nog omdat ze zoveel willen pakken op de mensen die alleen Eredivisie willen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eredivisie, JL, Europa League, beker NL en nog een handjevol andere landen, BPL, Serie A, American Football...aanbod is prima, maar het aantal kanalen is gewoon ruk. 2 kanalen voor alles buiten NL voetbal..gaat nergens over.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tegen PSV deden ze dat ook heel goed de eerste helftquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Boer is er tevreden mee als ze in de eerste helft een team zogenaamd kapot spelen om daarna toe te slaan..of het nou RKC is of een beter team.
Elke dag![]()
PEC Zwolle moet gewoon kampioen worden. De rest maakt er een potje van.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Boer is er tevreden mee als ze in de eerste helft een team zogenaamd kapot spelen om daarna toe te slaan..of het nou RKC is of een beter team.
Volgens mij vallen ze gewoon in slaap en slaat Ajax dan pas toe, maar goed![]()
En dan op die andere drie kanalen 24/7 samenvattingen en clubtv uitzenden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar AZ wil uit wel van de kampioen gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PEC Zwolle moet gewoon kampioen worden. De rest maakt er een potje van.
Ja, de kampioens race van Zwolle mag wat mij betreft volgende week beginnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar AZ wil uit wel van de kampioen gewonnen hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de kampioens race van Zwolle mag wat mij betreft volgende week beginnen
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jansen de assistent trainer van Twente zegt Jansma al
Elke dag![]()
Het is karig, ja. Misschien IF Costa, al vond ik hem niet bijster goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:47 schreef Pino0 het volgende:
Willian - Pato - Hulk
Beste brazilianen voorin?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Ik dacht wtf doet Wesley Verhoek daarquote:![]()
![]()
Henderson dus
Elke dag![]()
quote:
Ongelooflijk, bij Chelsea bakte hij er echt helemaal niks van.
Chelsea heeft een spitsenvloek ofzoPSV net zo goed bedenk ik me nu
![]()
Bij PSV zijn er wel meer vloeken helaasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ongelooflijk, bij Chelsea bakte hij er echt helemaal niks van.
Chelsea heeft een spitsenvloek ofzoPSV net zo goed bedenk ik me nu
De uitwedstrijden vloek
Elke dag![]()
Danny Ings 2 goals. Waardeloze vent is het ook. Als bronze speelde hij nooit goed irl, nu is hij zilver.. tadaa![]()
![]()
Hij was ook heel lang geblesseerd. Ik ben wel blij dat hij niet meer bronze is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
Danny Ings 2 goals. Waardeloze vent is het ook. Als bronze speelde hij nooit goed irl, nu is hij zilver.. tadaa![]()
Met zijn 34 curve toch waardeloos deze FUTquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was ook heel lang geblesseerd. Ik ben wel blij dat hij niet meer bronze is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jup, alleen nu met IF Zusi en met Fuentes (med/med) op LB. Loopt als een trein. Wel een mega aanvallend team, maar je scoort er zoveel meequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog steeds jouw team, Tim?Beviel het?
![]()
![]()
Heb ook maar 3x verloren in 26 wedstrijden met dit team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ook mijn teamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog steeds jouw team, Tim?Beviel het?
speelt heerlijk, wel gekke potjes altijd.. Veel tegendoelpunten maar scoor er bijna altijd meer dan de tegenstander
eddie loopt nu 17 uit 8 en riascos 14 uit 8.
![]()
Nice. Ik zit eraan te denken om mijn 3-5-2 iets om te bouwen en dan dit team erbij te gooien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, alleen nu met IF Zusi en met Fuentes (med/med) op LB. Loopt als een trein. Wel een mega aanvallend team, maar je scoort er zoveel mee![]()
![]()
Heb ook maar 3x verloren in 26 wedstrijden met dit team.
Eddie Johnson is sowieso volgens mij de beste silver spits in het spel.En Riascos ziet er ook uit als een baas. + met die verdediging heb je geen pure CDM's nodig.
Enige twijfel is Quintero een beetje. Bevalt die?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Quintero is net zo goed als vorig jaar..alleen die 5* skill is hij dan kwijt, maar dat maakt voor mij niet heel veel uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Ik zit eraan te denken om mijn 3-5-2 iets om te bouwen en dan dit team erbij te gooien.
Eddie Johnson is sowieso volgens mij de beste silver spits in het spel.En Riascos ziet er ook uit als een baas. + met die verdediging heb je geen pure CDM's nodig.
Enige twijfel is Quintero een beetje. Bevalt die?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is if zusi de coins waard? Zit eraan te denken mboyo te verkopen om hem en jobson te kunnen betalenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quintero is net zo goed als vorig jaar..alleen die 5* skill is hij dan kwijt, maar dat maakt voor mij niet heel veel uit.![]()
Hij is wat sneller en veel minder sterk, maar dat valt dus niet op?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Quintero is net zo goed als vorig jaar..alleen die 5* skill is hij dan kwijt, maar dat maakt voor mij niet heel veel uit.Dan ga ik 'm ook eens zo maken denk ik.
Ik noem het team wel Pollos.
Jobson is een baas. En in de twee potjes (quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is if zusi de coins waard? Zit eraan te denken mboyo te verkopen om hem en jobson te kunnen betalen) die ik met Zusi heb gespeeld kan ik niet echt een oordeel vellen, maar zijn passing en shooting voelden smooth als een babybil.
Arizala is ook nog een alternatief op CAM, echt een beest dit jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is wat sneller en veel minder sterk, maar dat valt dus niet op?Dan ga ik 'm ook eens zo maken denk ik.
![]()
Stats zien er echt prima uit ja. 83 strength.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Arizala is ook nog een alternatief op CAM, echt een beest dit jaarLijkt me alleen meer een echte spits dan CAM, maar we zullen zien.
Kan 'm sowieso wel even uitproberen.
Weinig van gemerkt, al had ik hem vorig jaar als centrale CAM in 352 en nu meer op de vleugel, dus dat komt toevallig uit dat strength daar wat minder belangrijk is en pace wat meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is wat sneller en veel minder sterk, maar dat valt dus niet op?Dan ga ik 'm ook eens zo maken denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je hem op de plek van Johnson zet en Reyna op RCAM heb je ook een geyle voorhoedequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Arizala is ook nog een alternatief op CAM, echt een beest dit jaar![]()
Niet dat iemand kan tippen aan Eddie, maar toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lastig te zeggen..ik vond de NIF ook al erg sterk en hij staat niet op zijn optimale positie natuurlijk. Heb er wel al wat lekkere longshots mee afgevuurd, maar nog geen longshot goals (wel wat andere). En erg veel assists, maar hij neemt ook de corners dus dat is niet vreemd. Scoor gemiddeld wel in 4 vd 5 wedstrijden uit een corner met dit teamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is if zusi de coins waard? Zit eraan te denken mboyo te verkopen om hem en jobson te kunnen betalen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jobson valt me tegen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is if zusi de coins waard? Zit eraan te denken mboyo te verkopen om hem en jobson te kunnen betalen![]()
Ik vond Reyna zijn schot best wel matig (met artist) dus ik heb hem maar een andere chem style gegeven (sniper)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je hem op de plek van Johnson zet en Reyna op RCAM heb je ook een geyle voorhoede![]()
Niet dat iemand kan tippen aan Eddie, maar toch![]()
Joachim
Elke dag![]()
Fellaini op cdm en wilshere/fernandinho op zijn plaats?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
15K om dit team te versterken. Tips?![]()
1x tegengekomen en toen scoorde hij er 2 en was hij wel goed. Was gisteren toevallig. Bij 1 goal beukte hij beide CB's om...die strength is wel lekker voor dat type speler.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf moet je met poulsen als je in de 66 min thuis nog steeds 0-0 staat tegen RKCquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
CM Sissoko dumpen en Ramires of Wilshere halen. CDM Fellaini zetten of Sandro.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
15K om dit team te versterken. Tips?
Walker op RB zou ook kunnen. Ik zou eerst wat potjes spelen en dan gewoon degene die je negatief opvalt vervangen.![]()
Ik zit inderdaad aan een dergelijke variant te denken. LB en LW kan ook beter op zich. Maar Essien is het net nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Fellaini op cdm en wilshere/fernandinho op zijn plaats?![]()
![]()
Mirallas RW, iedere andere speler op LW, Fellaini CDM, De Bruyne RCM en Cech > Llorisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
15K om dit team te versterken. Tips?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vervangen met Ramires.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad aan een dergelijke variant te denken. LB en LW kan ook beter op zich. Maar Essien is het net nietWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Echt bizar ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Niet te geloven dit.Wat een prijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik scoor ook erg veel corners jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen..ik vond de NIF ook al erg sterk en hij staat niet op zijn optimale positie natuurlijk. Heb er wel al wat lekkere longshots mee afgevuurd, maar nog geen longshot goals (wel wat andere). En erg veel assists, maar hij neemt ook de corners dus dat is niet vreemd. Scoor gemiddeld wel in 4 vd 5 wedstrijden uit een corner met dit teamalles richting eerste paal waar eddie of perea netjes klaarstaat om in te koppen
![]()
![]()
RKC maakt zo nog 0-1 met die ruimte joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme.Serero.
Doe die z'n pietenpak maar weer aan ha ha rassisme altijd grapighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.Serero.
Doe die z'n pietenpak maar weer aan ha ha racisme altijd grapig![]()
![]()
Jara al geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Niet te geloven dit.Wat een prijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]echt een beest was het bij mij
![]()
![]()
Wat deed hij? De stream loopt weer eens vast, degene die het uitzendt kan het waarschijnlijk niet meer aanzienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.Serero.
Doe die z'n pietenpak maar weer aan ha ha rassisme altijd grapig![]()
![]()
Hij is al de hele avond cadeautjes aan het uitdelen dus dat kan prima.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.Serero.
Doe die z'n pietenpak maar weer aan ha ha rassisme altijd grapigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is al de hele avond cadeautjes aan het uitdelen dus dat kan prima.
Een collega zei vd week op zn plat Rotterdams: We hebben toch ook blanke vlaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme.Serero.
Doe die z'n pietenpak maar weer aan ha ha rassisme altijd grapig
Ik pest m er nog steeds mee![]()
![]()
Ja, ik denk dat ik hem weer samen met Araujo in m'n aangepaste 3-5-2 team prop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jara al geprobeerd?echt een beest was het bij mij
Baasjes.
Serero 5 finishingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt DS2 hoe kan je iets in serero zien.. leuk dribbelaartje hoor. maar dit moet toch echt beter uitgespeeld worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is ie in de spits ook zo goed? Ik had m in lcamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik hem weer samen met Araujo in m'n aangepaste 3-5-2 team prop.Baasjes.
![]()
Ik zag helemaal niet wat er gebeurde. Maar nu ga ik echt wegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef FCsuarez het volgende:
echt DS2 hoe kan je iets in serero zien.. leuk dribbelaartje hoor. maar dit moet toch echt beter uitgespeeld worden.![]()
![]()
Fifa 12 was het de beste spits in het spel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is ie in de spits ook zo goed? Ik had m in lcam
Chickies scoren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal niet wat er gebeurde. Maar nu ga ik echt wegLekker bezig Steef.
hij verknoeide de boel AGAIN!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal niet wat er gebeurde. Maar nu ga ik echt wegPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik speel er graag tegen in ieder geval..mensen die hem op CDM gebruikenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
Fernandinho 42 strength. Geeft dat geen problemen?
CM kan nog wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
0-0 FT, vul maar inAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel daarom Wilshere of Ramiresquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
Fernandinho 42 strength. Geeft dat geen problemen?Diaby als je graag verdedigende CM's hebt
![]()
![]()
Bijna 0-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel er graag tegen in ieder geval..mensen die hem op CDM gebruiken
CM kan nog wel.Vorige Fifa had ik m blind genomen op zijn pace, maar dit jaar is alles wel anders. Diaby heb ik al gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel daarom Wilshere of RamiresDiaby als je graag verdedigende CM's hebt
Mij valt op dat Johnson vaak in het centrum staat. Maar dat is meer een probleem van het spel dan van Johnson geloof ik he?![]()
Ik blijf hardop lachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hhaha
Niemand verliest dit seizoen van nac![]()
Goedenavond allemaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Chambo RW kneus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mirallas RW, iedere andere speler op LW, Fellaini CDM, De Bruyne RCM en Cech > Lloris![]()
Boilesen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet zo stoer doen. Chambo was ook matig bij mij.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ken je die niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Denk hij inderdaad. Die net op linksbuiten stond
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, Jelle die darter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jan? Die is toch eigenlijk trompetter?![]()
haha dan ben je slecht, allemaal handige dingen zoals balance, strength, agility, speed etcquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen. Chambo was ook matig bij mij.
en diaby is geen verdedigende cm thad, ik ga hem misschien op cam zetten![]()
![]()
Ja weet ik dus nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Vorige Fifa had ik m blind genomen op zijn pace, maar dit jaar is alles wel anders. Diaby heb ik al gehad.
Mij valt op dat Johnson vaak in het centrum staat. Maar dat is meer een probleem van het spel dan van Johnson geloof ik he?Ik weet niet of ze per speler naast de work rates ook 'looplijnen' of zoiets dergelijks gemaakt hebben. Lijkt me niet
![]()
Dat was dus Boilesen. Die had de bal vlak voor je postte op linksbuiten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Denk hij inderdaad. Die net op linksbuiten stondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind dat eigenlijk wel een goede voetballer, je ziet wel dat die er echt iets van kan ten minstequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als ik die Andersen zo zie spelen vraag ik me af waarom ze ozbiliz weg hebben gedaan.
Elke dag![]()
Misschien moet je je eens verdiepen in de aartsrivaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel van naam, maar wist t zo ff niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Walcott is trouwens wel een hele goede rechtsbuitenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja weet ik dus nietIk weet niet of ze per speler naast de work rates ook 'looplijnen' of zoiets dergelijks gemaakt hebben. Lijkt me niet
Vorige jaren kon ik meer met de LW spelers, maar dit jaar is het precies omgedraaid
![]()
Oja? Heeft die al een goede voorzet gegeven dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel een goede voetballer, je ziet wel dat die er echt iets van kan ten minste![]()
Waarom? Dan krijg je gelijk weer de opmerking dat ik meer aandacht besteed aan Ajax dan aan Feyenoordquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in de aartsrivaal
Die tackle trouwens
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee maar dat doen ze bij Ajax toch sowieso nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oja? Heeft die al een goede voorzet gegeven dan?
Elke dag![]()
ta veel chicks deze man lindgren jeweetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Chickies scoren.Lekker bezig Steef.
![]()
Je hebt gelijk, ik verdiep me ook niet in Willem IIquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom? Dan krijg je gelijk weer de opmerking dat ik meer aandacht besteed aan Ajax dan aan Feyenoord
Die tackle trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het talent gescout door barca en dertig miljoen waardquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
konko fisher die gast bakt er ook niks van dit seizoen.![]()
RKC 1 tegengoal in totaal uit bij Twente, PSV en Ajax
Schandalige wedstrijd dit zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee grappie natuurlijk. Heb weer genoten, 90 minuten lang gedomineerd.quote:![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
2 hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
RKC 1 tegengoal in totaal uit bij Twente, PSV en Ajax
Schandalige wedstrijd dit zeg..
Elke dag![]()
Het goede voetbal tegen Celtic? LolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oja dat was 2-1..ik heb 1-0 in mijn hoofdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat je al die uitslagen uit je hoofd kent (of bijna dan)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja dat was 2-1..ik heb 1-0 in mijn hoofd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je het hiermee vergelijkt welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het goede voetbal tegen Celtic? Lol
Maar zo slecht was Ajax ook niet bij Celtic..hebben daar meer kansen gehad als Barcelona. En minder kansen tegen. Maar 0-1 of 2-0 verschilt nogal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De uitslagen van Feyenoord PSV Ajax en Twente weet ik ook allemaal wel hoor als men het heeft over een wedstrijd van dit seizoenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat je al die uitslagen uit je hoofd kent (of bijna dan)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tim toch...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het hiermee vergelijkt wel
Maar zo slecht was Ajax ook niet bij Celtic..hebben daar meer kansen gehad als Barcelona. En minder kansen tegen. Maar 0-1 of 2-0 verschilt nogal![]()
*dan Barcelona.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond ze wel beter dan Celtic natuurlijk en ze kregen veel minder dan ze verdienden, maar het was nog steeds niet goed hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het hiermee vergelijkt wel
Maar zo slecht was Ajax ook niet bij Celtic..hebben daar meer kansen gehad als Barcelona. En minder kansen tegen. Maar 0-1 of 2-0 verschilt nogal
Moest nog denken aan DS2 in die minuut dat Serero eerst die grote kans mist en vervolgens de 2-0 probeert te blocken met een sliding met zijn grote teen
Elke dag![]()
Zo pissig ben ik dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tim toch...![]()
*dan Barcelona.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien ligt het aan het feit dat mijn club niet zoveel wint: ik doe iedere maandag weer mijn stinkende best om de uitslagen van dat weekend te vergetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De uitslagen van Feyenoord PSV Ajax en Twente weet ik ook allemaal wel hoor als men het heeft over een wedstrijd van dit seizoen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moest nog denken aan DS2 in die minuut dat Serero eerst die grote kans mist en vervolgens de 2-0 probeert te blocken met een sliding met zijn grote teenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zou ik deze week maar niet doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het feit dat mijn club niet zoveel wint: ik doe iedere maandag weer mijn stinkende best om de uitslagen van dat weekend te vergetenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lolajax"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik las net terug dat dit onze grootste overwinning in tijden was, na de 1-4 bij Roda. Toen dacht ik: "o ja, daar hebben we ook best wel flink gewonnen"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou ik deze week maar niet doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1-5 tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik las net terug dat dit onze grootste overwinning in tijden was, na de 1-4 bij Roda. Toen dacht ik: "o ja, daar hebben we ook best wel flink gewonnen"?
Morgen gaat PSV ook weer lekker verliezen, koploper Eredivisie Pec Zwolle of Twente en Ajax met 19 uit 11
Elke dag![]()
AZ gaat medekoploper worden morgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1-5 toch?
Morgen gaat PSV ook weer lekker verliezen, koploper Eredivisie Pec Zwolle of Twente en Ajax met 19 uit 11"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Eerst moeten wij nog he.quote:
Misschien volgend jaar een idee dat wanneer we Europees voetbal gehaald hebben, dat uitbundig te vieren, en dan vervolgens geen Europees voetbal gaan spelen. Scheelt bakken met punten.![]()
Ik zal morgen Jordy wel even bedanken voor jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik las net terug dat dit onze grootste overwinning in tijden was, na de 1-4 bij Roda. Toen dacht ik: "o ja, daar hebben we ook best wel flink gewonnen"
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1-5 toch?
Morgen gaat PSV ook weer lekker verliezen, koploper Eredivisie Pec Zwolle of Twente en Ajax met 19 uit 11
Iemand Perica gezien? Die gastZou me niets verbazen als blijkt dat hij zijn sleutelbeen heeft gebroken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ken je die? Vriend van me woont bij hem in de straat. Aardige gast, maar wel een verschrikkelijke patser. Maar zijn vrije trappen kwamen eindelijk weer eens aan vanavondquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal morgen Jordy wel even bedanken voor jou
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Perica spoort echt niet haha, wel echt een cultheld. Zoveel bezielingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Iemand Perica gezien? Die gastZou me niets verbazen als blijkt dat hij zijn sleutelbeen heeft gebroken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat je nog hebt gemist: hij heeft vanavond naderhand in zijn eentje voor beide korte zijden nog een koprol gedaan, omdat iedereen daar om schreeuwde...met die pijnlijke schouderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Perica spoort echt niet haha, wel echt een cultheld. Zoveel bezieling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand had ook voor het seizoen 2011/12 uitgerekend hoeveel energie en resultaat het kost met die extra midweekse wedstrijd. We waren dat jaar kampioen geworden als we niet zo ver waren gekomen in Europa...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst moeten wij nog he.
Misschien volgend jaar een idee dat wanneer we Europees voetbal gehaald hebben, dat uitbundig te vieren, en dan vervolgens geen Europees voetbal gaan spelen. Scheelt bakken met punten.![]()
Statistisch gezien dan.
Ja ken hem best goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ken je die? Vriend van me woont bij hem in de straat. Aardige gast, maar wel een verschrikkelijke patser. Maar zijn vrije trappen kwamen eindelijk weer eens aan vanavond
Mijn ouders zijn goede vrienden met zijn ouders dus heb hem vroeger vaak gepest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kunnen idd medekoploper worden trouwens, haha! Gewoon gelijk met Ajax en Twentequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iemand had ook voor het seizoen 2011/12 uitgerekend hoeveel energie en resultaat het kost met die extra midweekse wedstrijd. We waren dat jaar kampioen geworden als we niet zo ver waren gekomen in Europa...![]()
Statistisch gezien dan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: