Zoals je het zegt:quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef N22 het volgende:
Wat vind men hier van de EP 'Valley Of Shadows' EP van Bloodcage (woedevuist zijn alter ego) ?
Ik vind deze twee tracks nog best aardig![]()
Op Dominator zette Bloodcage ook nog best een aardige set neer.
Dat kan ook op zaterdag...quote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Feestjes op vrijdag zijn juist fijnDirect doorgaan vanuit het werk en maandag niet helemaal naar de tyfus omdat je zondag gewoon op normale tijden geslapen hebt
Vaak ben ik pas tussen 10 en 11 uur thuis omdat de 1e treinen op zondag altijd zo laat vertrekkenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat kan ook op zaterdag...
ga je na het feest een paar uurtjes slapen, tot 12/1 uur ofzo (maar dat ligt er maar net aan waar dat feest is aangezien je niet echt centraal woont, toch?) en dan om 7 uur weer naar bed ^^
Dan is 3 uurtjes slaap nog redelijk :y Niet optimaal maar het is te overlevenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vaak ben ik pas tussen 10 en 11 uur thuis omdat de 1e treinen op zondag altijd zo laat vertrekkenGelukkig kan ik aankomende zaterdag direct na het feest terug
![]()
Enschede is te ver weg
Welk feest is omg enschede dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vaak ben ik pas tussen 10 en 11 uur thuis omdat de 1e treinen op zondag altijd zo laat vertrekkenGelukkig kan ik aankomende zaterdag direct na het feest terug
![]()
Enschede is te ver weg
Unity en Gogbotquote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Welk feest is omg enschede dan?
Wellicht kunnen wij dan maar a.s. Unity gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Welk feest is omg enschede dan?
Ligt aan de line-up. Dit is dichtbij en om 5 uur afgelopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wellicht kunnen wij dan maar a.s. Unity gaan
http://partyflock.nl/party/259468:Unity
nvm is vrijdag![]()
![]()
Ainoh.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Dag erna is een nog leuker feest
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef haakon het volgende:
https://partyflock.nl/party/251398:N_O_R_A_D
Nee vage meuk moet ik niet, gewoon bam bam bam zonder vage breaks en pauze's elke 2e beat.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet zo mieren
Maar jij hield sowieso niet van die vage hardcore, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |