niks dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:55 schreef Cosmo. het volgende:
Wat doen wij voor sinterklaas dit jaar? Zelfde als vorig jaar?
Nee, hij is al 7 jaar oudquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
Awesome! Wat voor eentje? En is 'ie nog baby? Pics?
De grootste kans op een kutkat heb je JUIST als je 'm niet vanaf baby af aan hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, hij is al 7 jaar oudMijn moeder heeft geen zin om die kat zindelijk te maken en wie weet wordt het anders een kutkat dat de ogen van mijn broertjes eruitkrabt.
Als het goed is komt hij dinsdag binnen met de post.
Schijnt dat hij erg rustig was / lief voordat hij naar het asiel werd gebracht. Ik weet het verder niet, heb 'm niet gezien. Waarschijnlijk wordt hij wel suïcidaal wanneer hij 2 dagen bij mijn broertjes zit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De grootste kans op een kutkat heb je JUIST als je 'm niet vanaf baby af aan hebt.
dit doet me denken aan het verhaal van mn oude buurjongetjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnt dat hij erg rustig was / lief voordat hij naar het asiel werd gebracht. Ik weet het verder niet, heb 'm niet gezien. Waarschijnlijk wordt hij wel suïcidaal wanneer hij 2 dagen bij mijn broertjes zit.
Ben ik zelf ook wel een beetje bang voor om eerlijk te zijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit doet me denken aan het verhaal van mn oude buurjongetjesdie kregen een vettttttt lieve poepige puppy maar die hebben ze na een paar dagen teruggebracht omdat de jongste die puppy als pop aanzag en er net niet mee gooide en alles
:
ahh begriojpelijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben ik zelf ook wel een beetje bang voor om eerlijk te zijn
Die wel, anders sla ik het slechte eruitquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahh begriojpelijk
hopelijk heeft je zusje wel goede dieren-manieren
sla het slechte uit je broertjes danquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die wel, anders sla ik het slechte eruit
wel een kut naam voor die kat trouwensze gaan 'm Moppie noemen, het is een kereltje
KLINKABOOquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sla het slechte uit je broertjes dan
Moppie, aparte keus ja
Heb ik gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sla het slechte uit je broertjes dan
Moppie, aparte keus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |