Waarom? Gewoon custom aan de rest uit en gaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:47 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hoop niet dat ik weer host word >:-/
Ik vind het wel een grappig idee, maar als jij uit het niets gaat bepalen in welke auto met welke upgrades mensen moeten gaan rijden, gaat mij echt tever. Gooi het op zn minst in de groep en laat andere mensen mee beslissen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast
Het gaat erom dat je een uniforme auto en motor hebt.... zie de humor er van in ;-)
staat voice chat al op crew only?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Op de 1 of andere manier hoor ik allemaal buitenlandse mensen volgens mij
Ik probeer te joinen maar lukt ook niet
Dat is gebeurdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig idee, maar als jij uit het niets gaat bepalen in welke auto met welke upgrades mensen moeten gaan rijden, gaat mij echt tever. Gooi het op zn minst in de groep en laat andere mensen mee beslissen.
Waar kun je dat doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
staat voice chat al op crew only?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:03 schreef hoink581 het volgende:
Nogmaals invite bitte, was bezig daarnet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |