In Nederland was het publiek heel normaal alleen iets te stil juist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef D. het volgende:
Een IQ test bij de ingang zal ook wel geen optie zijn, dan blijft de zaal leeg
Misschien even een vraag twitteren of insturen over de afwezigheid van de snor bij Co, aangezien RTL7 meedoet aan Movember. Grote kans dat die behandeld wordt lijkt mequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Afwezig, in tegenstelling tot een soort puist/wrat naast zijn reukorgaan.
Die zal nog wel komen, aan het eind van de maand zal ie wel volgroeid zijn tijdens de PC Finals.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien even een vraag twitteren of insturen over de afwezigheid van de snor bij Co, aangezien RTL7 meedoet aan Movember. Grote kans dat die behandeld wordt lijkt me
Dan al dat is echt een toptoernooi.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal nog wel komen, aan het eind van de maand zal ie wel volgroeid zijn tijdens de PC Finals.
Volgende week ook nog de GSoD
maandag de qualifier als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan al dat is echt een toptoernooi.![]()
quote:
Echt hequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GSM Whitlock.
Whitlock mag weer voor de miljoenste keer aantreden tegen Wade op TV dit seizoen.
En al 3 uur bezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:44 schreef hafcfan het volgende:
Wel veel pauzes zeg. Al 11 uur en we zijn bij partij 5.
Als Hamilton Wade voorblijft, kunnen we Lewis - Wade en Whitlock - Hamilton verwachten op het wk gelukkig.quote:
Dit nummer is gaaf manquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Dit nieuwe opkomstnummer vind ik matig en Paul is al helemaal achteruit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |