quote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef Housekeeper het volgende:
Ik zie dit topic weer eens. Leuke items, iedereen is lief tegen elkaar, er wordt goed verkocht voor leuke prijzen etc. V&A op zijn best
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef rene90 het volgende:
Inderdaad een leuk topic met mooie items, ook nette verkoper/kopers allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dit topic graag leuk en positief houden, maar kom op zeg, lees eerst het topic even door voordat je een bod plaatst! 6 reacties terug nog aangegeven dat de beamer al verkocht is..quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef marcosta het volgende:
voor 55 euro kom ik de beamer ophalen (geen gedoe met versturen)
lol oopsquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik wil dit topic graag leuk en positief houden, maar kom op zeg, lees eerst het topic even door voordat je een bod plaatst! 6 reacties terug nog aangegeven dat de beamer al verkocht is..
Dank je welquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef Luukiemaster het volgende:
Die sax <3
Zoooo jammer dat mijn studentenbudget niet eens die 300 toelaat.. dat instrument wil ik al jaren leren bespelen <3
Succes met de verkoop!
Ik stuur je zo een PMquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef teknu het volgende:
wil wel een bod van 40 doen op het nespresso apparaat aangezien die van mij niet lekker meer doorloopt :/
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef Meike26 het volgende:
PS3 spellen verkopen is sowieso geen gouden handel. Ik moet er toch vanaf.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:34 schreef Meike26 het volgende:
Beste TS, werk aan je Karma en geef die wagentjes aan een kringloopwinkel. Ze zijn daar blij met je aanbod en jij blij dat je van je auto's af bent. Dan komen de auto's altijd goed terecht bij mensen met smalle beurs en doe je wat voor de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |