Opel Speedster staat er toch bijquote:
nee de gele is een Diabloquote:Op maandag 22 juli 2013 15:14 schreef aniihakobyan het volgende:
Is de gele Lamborghini de Murcielago?
Tilburgquote:
quote:
Sinds het 2-3 euro waard is en verzendkosten 6,75 zijn ga ik voor 8,50 incl max.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef Meike26 het volgende:
Niets persoonlijks naar TS, maar de genoemde merken zijn nu niet bepaald bekend van hun kwaliteit. Dit zijn niets anders dan speelgoedautootjes met een maatje meer. Geen verzamelobjecten. Feitelijk is 5 euro per auto vragen buiten proporties. 2 a 3 euro hooguit, zelf zou ik ze liever weg geven, iedereen happy.
dan hou ik 1,75 over, no dealquote:Op maandag 22 juli 2013 20:37 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
[..]
Sinds het 2-3 euro waard is en verzendkosten 6,75 zijn ga ik voor 8,50 incl max.
Veel plezier met je handeltjequote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
dan hou ik 1,75 over, no deal
de Opel Speedster is net opgehaald
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:34 schreef Meike26 het volgende:
Gezien de kwaliteiten van die auto's inderdaad:
Beste TS, werk aan je Karma en geef die wagentjes aan een kringloopwinkel. Ze zijn daar blij met je aanbod en jij blij dat je van je auto's af bent. Dan komen de auto's altijd goed terecht bij mensen met smalle beurs en doe je wat voor de maatschappij.
Die 50 euro lig je toch niet wakker van ??
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef Meike26 het volgende:
Niets persoonlijks naar TS, maar de genoemde merken zijn nu niet bepaald bekend van hun kwaliteit. Dit zijn niets anders dan speelgoedautootjes met een maatje meer. Geen verzamelobjecten. Feitelijk is 5 euro per auto vragen buiten proporties. 2 a 3 euro hooguit, zelf zou ik ze liever weg geven, iedereen happy.
Zit niet zo ontzettend te zeiken johquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit niet zo ontzettend te zeiken joh![]()
Echt...vrouwen
Inderdaad zeg. Lekker over jouw rug zich voordoen als een ware moeder Theresaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:22 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]ach ja blijkbaar hebben sommige personen bij 33 graden toch nog energie en puf over om zich druk te maken over wat iemand vraagt voor een paar modelautootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |