quote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef Housekeeper het volgende:
Ik zie dit topic weer eens. Leuke items, iedereen is lief tegen elkaar, er wordt goed verkocht voor leuke prijzen etc. V&A op zijn best
Bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Die telescoop is nieuw 399:
http://www.telescoop-expert.nl/meade-ds-2130
Ik bied er 160 voor.
Te bezichtigen in omgeving Utrecht (of ben jij die MP-er niet)?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden.![]()
¤ 275, - ?
Dat begrijp ik. Als je er mee blijft zitten en toch voor 200 wilt gaan, weet je me te vinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Ja die MP'er ben ik inderdaad...![]()
Als nieuwprijs dus ¤ 399,- is, de telescoop zelf eigenlijk nooit gebruikt is behalve 2 keer instellen en weer snel naar binnen vanwege de kou, dan vind ik een prijsverlaging van ¤ 200,- erg veel geld wat ik laat liggen.
¤ 275,- is dus de bodemprijs en dan heb je gewoon een koopje ten opzichte van het nieuwe product.![]()
Edit: Kan zijn dat ik de komende uren niet reageer. Nog even stad in, filmpje kijken enzo.
¤ 6,- inclusief verstuuren is iets van ¤ 3 euro overhouden. Nee daarvoor doe ik het spel niet weg. Spel is nog helemaal goed (als nieuw) en laatst nog bij Bart Smit in bak zien liggen voor ¤ 12,-.quote:
Dank je. Het is ook een leuke platenspeler en speedbox zat er ook zo op bij aankoop. Bedankt voor de wijzigingquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef Housekeeper het volgende:
Leuke items voor V&A![]()
Ik heb in de OP even een "t" toegevoegd aan de Pro-ject platenspeler. Dus Debu=Debut. Echt een leuk ding. Bovendien lever je er nog een speedbox bij. Da's fijn, want dan hoef je niet allerlei toeren mee uit te halen om 45RPM plaatjes te draaien. Echt een leuke instapper om de vinylhobby mee te beginnen![]()
Succes met de verkoop
5 excl verzenden zoals in je post staat dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
¤ 6,- inclusief verstuuren is iets van ¤ 3 euro overhouden. Nee daarvoor doe ik het spel niet weg. Spel is nog helemaal goed (als nieuw) en laatst nog bij Bart Smit in bak zien liggen voor ¤ 12,-.
Enige spellen die ik voor habbekrats weg doe eventueel zijn 'Prince of persen ja' en Skate2. Zelfs Mirror Edge en Tombraider zijn nog wat waard. :-)
Nope woon niet in de buurt dus het zal verzenden wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:30 schreef Meike26 het volgende:
Mee eens, of woon je toevallig op de lijn Utrecht Deventer? Ik neem spel mee, zo ja, stuur me dan een pm met je tel.nummer. ik moet nu de deur uit
Dat versturen gaat je net zoveel kosten als het ophalen ervan. Kan e hem ook nog even zien voor je de definitieve beslissing maakt. Ga je akkoord dan met ¤ 75,- ? Ben je waarschijnlijk minder kwijt dan 50 exclusief.quote:
Ophalen is voor mij eigenlijk nooit een optie bij gebrek aan tijd en vervoerquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat versturen gaat je net zoveel kosten als het ophalen ervan. Kan e hem ook nog even zien voor je de definitieve beslissing maakt. Ga je akkoord dan met ¤ 75,- ? Ben je waarschijnlijk minder kwijt dan 50 exclusief.
Nee, dat gaat het hem niet worden, maakt uit hoor, ik heb hem niet echt nodig ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:39 schreef Meike26 het volgende:
Iemand in je omgeving die het voor je kan ophalen ?
Ik durf het eigenlijk niet eens mee te geven via TNT of iets dergelijks. En zoals met UPS en DHL gaat dat echt richting de 50 euro onderhand als je dit wil versturen.
Yes dat kan, het Nespresso appraat herkent vanzelf wanneer je de melkkan heb geinstalleerd en zal dan de melk bij je koffie doen. Melkopschuimer is in 3 standen te verstellen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:16 schreef Neo_ het volgende:
Interesse in die Nespresso. Is zo'n slangetje apart te krijgen eventueel?
Kan dat ding met een druk op de knop cappuccino's maken? Heb nu een Citiz & Milk, met losse melk opschuimer dus![]()
En ik heb de lokatie van de voorwerpen niet helemaal meegekregen
Zeker interesse, alleen staat ie niet echt in de buurt helaas voor mij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Yes dat kan, het Nespresso appraat herkent vanzelf wanneer je de melkkan heb geinstalleerd en zal dan de melk bij je koffie doen. Melkopschuimer is in 3 standen te verstellen.
Heb zojuist gebeld met Nespresso. Slangetje is na te bestellen voor ¤ 6,40.
Mocht je nog interesse hebben, ¤ 50,- voor nespresso apparaat ? Staat in gemeente Stichtse Vecht (nabij Maarssen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |