Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV, Twente, Feyenoord een stuk beter dan Ajax?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal simpel is. Denk jij dat aankopen de overwintering in de CL garanderen of wat? Zo makkelijk gaat het al niet. Directie is nog steeds druk bezig om de begroting op Europa League niveau te krijgen, nu is het zo dat 1x mislopen CL funest is voor Ajax. Met het budget wat Marc heeft is het best lastig een goede speler voor weinig te vinden aangezien die kuthonden zoals Marcel Brands de markt op hun kop zetten.
Is een hype in de eredivisie. Bij Twente ook, zetten ze een rechtsbenige speler op links en een linksbenige speler op rechts.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
Misschien is het wel een idee om spelers op hun natuurlijke posities te laten spelen. Leuk hoor dat je een spits en een middenvelder op de vleugels hebt staan, maar eigenlijk heb je er geen reet aan zo.
Ja oké, ben ik met je eens. Maar om nu meteen een heel nieuw elftal aan aankopen te halen in de winter lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat hoor, het feit dat die grote negert drie spelers voorbij loopt zegt ook wel wat.
Nergens. Maar je reageert wel op die post met ''niemand neemt jou serieus''. Dus is het logisch dat ik ervan uitga dat je het er niet mee eens bent.quote:
Fischer en De Jong moeten eens op cursus schoten richten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
Fischer is ook gewoon niet het grote talent zoals veel hem bestempeld hadden, mag de voeten van Eriksen nog niet eens kussen toen die zijn leeftijd had.
Ja wtf, ze hadden dit seizoen echt wel wat kunnen halen, alleen al met het geld van de vetrekkende spelers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon onbeperkt blijven kankeren op Marc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |