Die spelen ook als een natte krant.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik schat PSV bijvoorbeeld hoger in.
Ik ben het eens met Tom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Met Castelen ipv Joachim had RKC de wedstrijd gewoon gewonnen op de counter. Een puntje was het maximaal haalbare voor Ajax.
Ze hadden wel veel balbezit hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer. Die mannen hebben alles gegeven.
Ook zuur omdat we 5 minuten voor tijd een strafschop hadden moeten krijgen. Waarom fluit een scheids trouwens gewoon na de blessure tijd direct af als er in de blessure tijd nog een wissel is van 1 minuut?
Mja, ligt niet aan de scheids maar aan het spel.
Ik hoop dat dit ook cynisch is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uri Coronel is de schuldige dus, niet Marc Netto.
Eens. Of met Rommedahl.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Met Castelen ipv Joachim had RKC de wedstrijd gewoon gewonnen op de counter. Een puntje was het maximaal haalbare voor Ajax.
Tsja, doen ze meestal als de concurrenten ook verliezen/gelijk spelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV hoger ingeschat? Die gaan morgen gewoon op hun snuffert in kerkrade
Dat doen alle "top" ploegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, doen ze meestal als de concurrenten ook verliezen/gelijk spelen.
Jij denkt dat het allemaal simpel is. Denk jij dat aankopen de overwintering in de CL garanderen of wat? Zo makkelijk gaat het al niet. Directie is nog steeds druk bezig om de begroting op Europa League niveau te krijgen, nu is het zo dat 1x mislopen CL funest is voor Ajax. Met het budget wat Marc heeft is het best lastig een goede speler voor weinig te vinden aangezien die kuthonden zoals Marcel Brands de markt op hun kop zetten.quote:
Voor 2 mil vd Hoorn en 4 mil Duarte aantrekkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, dat komt ervan he als je schulden hebt en geen splers kunt aantrekken.
Het is niet alleen dat hoor, het feit dat die grote negert drie spelers voorbij loopt zegt ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik blijf hopen dat het TH ook ziet dat we gewoon creativiteit missen. Alleen lopen er in de Eredivisie ook niet echt creatieve spelers voor de rest.
Niemand neemt jou serieus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax, PSV, Twente, Feyenoord en Vitesse allemaal 1 pot nat. Alle 5 echt lachertjes.
Was dat maar waar. Vd Hoorn kosten gewoon 4M hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Voor 2 mil vd Hoorn en 4 mil Duarte aantrekken
?
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV, Twente, Feyenoord een stuk beter dan Ajax?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal simpel is. Denk jij dat aankopen de overwintering in de CL garanderen of wat? Zo makkelijk gaat het al niet. Directie is nog steeds druk bezig om de begroting op Europa League niveau te krijgen, nu is het zo dat 1x mislopen CL funest is voor Ajax. Met het budget wat Marc heeft is het best lastig een goede speler voor weinig te vinden aangezien die kuthonden zoals Marcel Brands de markt op hun kop zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |