Morgen ga je weer stoppen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even alan watts luisteren heb het nodig
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat haar maar, ze schijnt ook een Ferrari te hebben waar ze niet van houdt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat haar maar, ze schijnt ook een Ferrari te hebben waar ze niet van houdt.
Elke 14-jarige drinkt datquote:
Ik niet, altijd safari en zulke meuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke 14-jarige drinkt dat
Vind ook dat je bier dan nog niet hoeft te drinken, dat leer je toch pas later waarderen.
fabel. Soberso rossia ice want goedkoper en sixpack. Dat waren de tijden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke 14-jarige drinkt dat
Vind ook dat je bier dan nog niet hoeft te drinken, dat leer je toch pas later waarderen.
Soms lijkt iets zo voor de hand liggend dat mensen het niet verwachten. Mensen denken ook dat r0dawa geen kloon van mij is, omdat dat te simpel zou zijn. Nu is hij toevallig ook geen kloon van mij - maar stel dat hij dat wel was. Dan hield ik iedereen dus mooi voor het lapje.quote:
Hm ik heb meer dan de helft van alle likeurtjes e mix of sterke drank nog nooit opquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, altijd safari en zulke meuk.
Bier pas toen ik 16 was beetje leren waarderen.
En op m'n 17e echt leren drinken.
Als 1 december is geweest denk ik dat ik alleen nog bier ga drinken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ik heb meer dan de helft van alle likeurtjes e mix of sterke drank nog nooit opben totaal geen drinker
Tijd om te slapen danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik deel je pijn. Wekker gaat alweer over 3 uur, fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |