Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dat zul je weten als je me ooit meet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar het is echt zo.
Ben je ook zo in het echt?
Volgens mij hebben mij minstens 3 keer gemeet ofzo? En dank jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat moemoe IRL hartstikke lief is! Jaren geleden toen ik nog niet eens zo lang op FOK! zat naar ONZ-meets gegaan in Utrecht, Stairway to heaven.
Goeie ouwe tijd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:06 schreef smitjew het volgende:
Ben naar huis gegaan , zere balg.
Kut coeliakie
Nu even rustig doen en dan zuipen.
En maar niet luisteren.quote:
is maar voor even , ben nu weer goed te pas maar wel moequote:
2 kegels met een netjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
ik zag laatst een natuurkundig model op wikipedia maar ik ben de naam vergeten, heb het even nagepaint
[ afbeelding ]
weet iemand hoe dit heet? had iets te maken met ineenstorting van de golffunctie volgens mij
zou een topic openen als ik jou wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
ik zag laatst een natuurkundig model op wikipedia maar ik ben de naam vergeten, heb het even nagepaint
[ afbeelding ]
weet iemand hoe dit heet? had iets te maken met ineenstorting van de golffunctie volgens mij
uurtje of 4-6, soms 8quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef Trollscience het volgende:
Hoe laat gaan jullie eigenlijk naar bed wanneer je 's avonds thuis bent en niet op stap bent gegaan?
moemoequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat moemoe IRL hartstikke lief is! Jaren geleden toen ik nog niet eens zo lang op FOK! zat naar ONZ-meets gegaan in Utrecht, Stairway to heaven.
Goeie ouwe tijd
Gaan we meeten dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zul je weten als je me ooit meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |