Vulde Derksen maar eens zijn ontslagpapieren inquote:
Ik wel maar vind ze niet heel bijzonder en je krijgt er een zwarte mond vanquote:
Nee, ik geniet juist van diverse muziek, want ik ben OOM (out of music). En nu is er kans dat er een pareltje tussen zit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om heel actief mee te doen met het posten van liedjes en als iemand zich eraan stoort hoor ik het wel, dan kap ik ermee!
Maar deze
Heus, en had je haar toen geneukt?!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik fietste een keer en toen gaf zo'n meisje me een orio, verder nooit gegeten
goed verhaal he
Wie weet kun jij dit net als ik ook waarderen danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik geniet juist van diverse muziek, want ik ben OOM (out of music). En nu is er kans dat er een pareltje tussen zit.
nee johquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus, en had je haar toen geneukt?!
Sorry, ik zit in de puberteitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus, en had je haar toen geneukt?!
Saving private henkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En the guns of navarone, saving private henk enzulks ook al
We wachten in spanning afquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo naar bed, kom vast nog wel op mobiel als t niet té druk is
Vanille al zijn er ook met chocola geloof ik? Die zijn viesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waar smaken ze naar, ik bedoel ze zijn zwart, dus daarom denk ik dat ze naar drop smaken.
Ik vind het zeker niet slecht, maar het geeft me ook niet echt een kick, en daar ben ik naar opzoek want ik wil fietsen met muziek die dat doet!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie weet kun jij dit net als ik ook waarderen dan
Niet doen.quote:
of streamen http://www.putlocker.com/file/BAF88B0F2D1EF7ADquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Fuck nu moet ik zo'n kreng ook nog downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |