abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132567448
Dank schatten :*
Ik snap hey ook echt niet. Waar het vandaan komt enzo.
Gisteren had ik wel een pijnlijk moment en ik moet er gewoon van huilen om het hier te vertellen maar doe het toch:
Eva was met haar papa lekker naar bos. Helaas wilde ze daarna niet naar huis, want 'mama huilen'.
God wat doet dat zeer!
Ik ga echt opletten niks meer te laten merken, maar das zo moeilijk. Gisteren ben ik maar even naar boven gelopen. Ff janken en weer terug.

Ik heb van een collega een mevrouw aangeraden gekregen die vrouwen helpt die problemen hebben met hormonen/zwangerschap/overgang enzo. Daar wil ik wel graag naar toe.
pi_132567471
Goed zo L-E. En fijn dat het rust brengt. :*
pi_132567603
Ik vond het ook heel fijn om houvast te hebben toen :Y
Succes L-E! :*

Pff danic daar zou ik me ook klote door voelen, maar misschien is het juist goed om een stok achter de deur te hebben om er écht iets aan te doen. Hier in Utrecht heb je Babyblues Domstad, die zijn er speciaal voor psychische problemen rond de zwangerschap/bevalling. Ze focussen echt op de balans. Ik weet dat je niet echt in de buurt woont, maar als die vrouw niet de ware blijkt te zijn: er zijn dus instanties die hier speciaal op gericht zijn.

Nog even voor de feelgoodness (extra belangrijk vanavond):
Ik had eerst nog het idee om zoiets te maken als geboortekaartje O+ Ben blij dat we het niet gedaan hebben trouwens. Liggen is beter dan een fotocollage maken met je baby.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132567688
O+

Mijn baby's zitten nu bij papa op schoot te kraaien na hun flesje (ze waren vroeg vandaag, had ze best zelf kunnen voeden maar de flesjes stonden al klaar). O+

Edit: en toen kwam er echt een enorme burb. :D
pi_132567702
Danic. Hoe oud is Eva? Ik snap dat je daarvan moest huilen. Ik hoop zo dat de huisarts of die mevrouw je kan helpen :*
pi_132567765
Kyara :D _O-
Mijn vriend zei vanavond ook "kijk nou eens, wat een" PRRRRRRRRRT! Vriend lachen, F schateren O+
Blijft leuk, die babyboeren/-scheten! :Y)
pi_132567770
Autsj danic. Hopelijk vind je snel goede hulp.
pi_132567827
Suiker wat een gave site. Echt leuk die foto's O+
pi_132567850
Omen, eva is bijna 2, 5 jaar.

L-E, wat voor therapie ga je doen? Of is het een algehele therapie voor de verwerking van d3 zwangerschap/bevalling?
pi_132567886
Mijn spekkie deed een dikke boer toen de cb arts vroeg: en wat zeg je dan?!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132567958
Die timing is wel briljant....
pi_132568036
Daarna kwam er een golf maagzuur en zure melk toen ze haar op pakte :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_132568333
:D geweldig!

En Fee heeft echt spekken zeg :9
Ze is gewoon een kg zwaarder dan Rosalie!
pi_132568374
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:37 schreef Suikertante het volgende:

Nog even voor de feelgoodness (extra belangrijk vanavond):
Ik had eerst nog het idee om zoiets te maken als geboortekaartje O+ Ben blij dat we het niet gedaan hebben trouwens. Liggen is beter dan een fotocollage maken met je baby.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een boekje gekregen met dat soort foto's. Wil het wel een keer proberen maar dan wel na een blikje bacardi. Mijn spook gaat nooit uit zichzelf zijn ogen dicht doen en stil liggen. :D
pi_132568635
Danic, ik ga emdr doen, traumaverwerking is dat.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:30:16 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132569480
Danic en LE, ik zou jullie nu echt even willen knuffelen :* wat rot klinkt het allemaal ;(

Loj, ik zou ook eerder een gesprek aangaan, vind eigenlijk dat ze tamelijk laat aan de bel trekken :? En hopelijk helpt een van de tips van hier! Merk je trouwens nog effect van de osteopaat of ben je weer terug bij af?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:31:19 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132569518
Oh en had ik al _O_ voor Riley gedaan?? Wat ziet het er schattig uit! O+
pi_132570050
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef L-E het volgende:
Danic, ik ga emdr doen, traumaverwerking is dat.
Oh daar heb ik wel eens van gehoord ja. Vooral tijdens de periode van mijn opleiding volgens mij (SPH).
pi_132570534
Oh en belle, ben je nog wakker?
pi_132570947
Danic. Ik herken je verhaal. Zat woensdag bij de dokter, ik ga vitamine b6 bijslikken. De halve cyclus, ik hoop dat dit wat doet. Want ik ben op de lastige dagen echt geen leuke moeder. (Sofie vraagt of ik alsjeblieft niet met de deuren wil gooien. Want dat is eng. :'( )
*poef* nu is het weg
pi_132571190
Oh erg is dat KJ. Ik snap inderdaad dat dat eng is.
Ik ben altijd bang dat ik het net doe eva er met haar vingers tussen komt. Maar die is dan eigenlijk nooit in de buurt van de deur.
Mijn vitamines zijn gecheckt en daar kwam niks uit. Maar baat het niet......
pi_132571194
Lieve danic! Wat ook nog goed helpt is vitamine D3, B12 en omega's :*. Het liefste vloeibaar... Die werken het beste.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132571301
Weet je, het stomme is dat ik een fantastische mail van je heb gehad, maar die wil ik ff op de pc lezen ivm de linkjes. En ik heb er gewoon geen tijd voor (of ik vergeet het). Zondagavond maar even doen. Zijn de meiden logeren, ga ik me er eens in verdiepen.

En de moeilijke dagen zijn hier altijd KJ. Met een hoogtepunt bij 4 weken, menstruatie tijd zeg maar. Alleen komt die menstruatie dan niet.
pi_132571429
Zal ik je anders gewoon een zut van die pillen opsturen en een uitleg erbij hoe je het in moet nemen? Baat het niet dan schaadt het niet ;)

Laat maar weten! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132571618
Nou ik wil eigenlijk eerst ff lezen. Ook omdat je het had over bijwerkingen. M aar ik hou het in gedachte. Thanks :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')